حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک معامله‌ی تاریخی توسط دل؛ خرید شرکت EMC به قیمت ۶۷ میلیارد دلار

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

خرید و فروش در دنیای تکنولوژی به عنوان یک اتفاق هیجان انگیز برداشت می‌شود زیرا در پشت ماجرا، نقل و انتقال هایی صورت می‌گیرد که ایده اصلی محصولات بزرگ خواهد بود. شرکت Dell در یکی از بزرگ‌ترین معامله‌های تکنولوژی تاریخ خود، شرکت EMC را که در زمینه‌ی ذخیره‌ی اطلاعات و دیتاسنتر فعالیت می‌کند خریداری کرد. مبلغ رد و بدل شده در حدود ۶۷ میلیارد دلار است! در ادامه همراه باشید.

این معامله جنجالی در ابتدا به صورت حاکمیتی(بالارده) صورت گرفته و در نهایت برای عموم منتشر شد. Dell به ازای هر سهم EMC معادل ۳۳٫۱۵ دلار پرداخت خواهد کرد. با احتساب ارزش سهام‌های شرکت VMware که توسط EMC خریداری شده‌اند نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. اکنون دل می‌تواند رشد سریع‌تری در دنیای دیتاسنتر ها داشته باشد و قلمرو خود را در بازار بیشتر توسعه دهد. این حرکت دل جنگ مستقیمی را با اچ‌پی آغاز خواهد کرد که در نهایت به نفع دنیای تکنولوژی خواهد بود.

[su_button url=”http://thenextweb.com/insider/2015/10/12/dell-just-announced-the-largest-tech-acquisition-ever-emc-for-67-billion/” target=”blank” background=”#159f84″]thenextweb[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

۶۷ میلیارد دلار!!!! :wacko:

amir Narimnpour

اووووه خییییلیییه ۶۷ میلیارذد دلاررررر
مگ دل چقد سرمایه داشتی اخه

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....