حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند DS همراه با گروه آرین به‌طور رسمی وارد ایران شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

برند فرانسوی DS (دی اس) به‌طور رسمی در ایران حضور می‌یابد و نخستین نمایشگاه خودروی این برند در ایران، مطابق با استانداردهای شرکت فرانسوی در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد. “گروه آرین” به عنوان مجموعه‌ای پیشرو و متخصص در صنعت خودرویی کشور از سال ۲۰۱۱ گام‌هایی استوار و پایدار را در زمینه ارائه خدمات گسترده با کیفیتی مطلوب برداشته و شرکت “آتی موتور” به عنوان زیر مجموعه گروه آرین و  نماینده  رسمی برند DS وارادات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات DS را با استانداردهای جهانی این برند، بر عهده خواهد داشت.

به گفته “Arnaud Ribault  ” نایب رئیس فروش و بازاریابی برند DS، شراکت و همکاری با گروه آرین یک گام استراتژیک در زمینه توسعه بین المللی این برند محسوب می‌شود و مطمئنا ارزش‌های فاخر فرانسوی محصولات این برند، ارتباط عمیقی با مخاطبان ایرانی برقرار خواهد کرد و بازار ایران جایگاه ویژه ای برای برند DS خواهد داشت.

داریوش بی‌ریا رئیس هیئت مدیره گروه آرین، با اعلام رسمی و امضاء توافقنامه ویژه با برند DS به عنوان یک برند فاخر فرانسوی گفت:« مطمئنا مشتریان ارزشمند ایرانی از طراحی منحصر به فرد، تکنولوژی روز، دقت در جزئیات، ظرافت و زیبایی فرانسوی خودرو های بی نظیر DS به هیجان خواهند آمد.»

DS-5 Interior

داریوش بی‌ریا در ادامه از راه اندازی سایت www.DriveDS.ir از ۱۴مهرماه ۱۳۹۴ خبر داد. این وب‌سایت تجربه‌ای هیجان انگیز در دنیای دیجیتال را برای مشتریان ایرانی برند DS فراهم می‌آورد. این سایت با بهره‌گیری از ویژگی‌های بصری خاص، طراحی پیشرو و آوانگارد، تکنولوژی پیشرفته و ساختار دینامیک ضمن فراهم آوردن محیطی جذاب و امکان کاربری آسان، جلوه بی‌نظیر مدل‌های خودروی DS را به نمایش می‌گذارد. این سایت به‌عنوان یک نمایشگاه مجازی همه مدل‌هایی که به‌زودی در بازار ایران رونمایی خواهد شد را نمایش می‌دهد.

 New DS 5 به عنوان پرچمدار مدل های DS، سدان فوق لوکس DS 5 LS  و SUV زیبا، مدرن و قدرتمند  DS 6 محصولاتی هستند که به‌زودی وارد بازار ایران خواهند شد. این سه مدل با موتورهای بنزینی و گیربکس اتوماتیک منطبق با آخرین استانداردهای اروپایی عرضه خواهند شد. در ضمن به‌زودی مدل‌های دیگری از این برند نیز به بازار ایران معرفی خواهند شد.

درباره برند DS 

سال ۱۹۵۵، در نمایشگاه خودرو پاریس، یک خودرو حس کاملا متفاوتی در بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند. این خودروی لوکس تمام حد و مرزهای متداول خودروسازی را به چالش کشیده و نشان داد که صنعت خودروسازی فرانسه به نمادی از نوآوری، ظرافت، تخصص و اعتبار تبدیل شده است. آن خودرو مدلی از DS بود که با سرعت به نمونه برتر نسل خود تبدیل شد و در حال حاضر به یک افسانه شباهت پیدا کرده‌است.

DS 19 1960 - CL_60_011_001 - copyright A. MARTIN -

از سال ۲۰۱۴ برند DS فرانسه، میراث برجستهایی از DS 19 -که ۶۰ سال پیش رونمایی شده بود- را خلق کرده است. این خودروی افسانهای با بهره‌گیری از ارزشهایی چون نوآوری، تعالی و پیشتاز بودن به همراه مدل همزاد خود SM، برند DS را به نمادی والا از خودروهای روز فرانسه تبدیل کرده است. مدلهای امروزی DS نیز مانند نمونه سال ۱۹۵۵ از طراحی عالی، فناوری و عملکرد به‌روز، راحتی منحصر به فرد و مواد اولیه ممتاز بهره می‌برند.

DS در ۱ ژوئن ۲۰۱۴ به طور رسمی تبدیل به یک برند شد و اهداف بلندپروازانه خود را در قالب بازگشت این خودروی فرانسوی که نوآوری و تمایز را از مدل DS سال ۱۹۵۵ به ارث برده به نمایش گذاشته‌است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

از قیمتاش چیزی نگفتن؟؟؟

Moazez

هرکی میاد بیاد فقط خودروهای چینی نیان.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....