حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ دارای دو مدل و ۳ سخت‌افزار مختلف خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

دو مدل برای شما عادی است اما چرا سه سخت افزار ؟ سامسونگ استاد تنوع بخشیدن به مدل است و تا از هر دستگاهی مدل مینی تا سرخت خود را تولید نکند، به سراغ مدل بعدی نمی‌رود. این شرکت پس از رونمایی گلکسی اس ۶ با یک سخت افزار توانست سرتیتر سایت های زیادی قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد این روند برای سال آینده تکرار نشود. در ادامه همراه باشید.

وجود دو مدل برای شما روشن است. روند رونمایی از دستگاهی فلت در کنار دستگاهی اج برای ما ثابت شده است و این قاعده برای رونمایی های سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. بحث اصلی سامسونگ مانور زیاد بر روی گلکسی اس ۶ است تا گلکسی اس ۶ اج زیرا از نظر بازاری تاثیری که سری اس ۶ می‌تواند داشته باشد بسیار بیشتر است سری اج است. سری اج را خوره های تکنولوژی به سراغ آن خواهند رفت. در سال آینده نیز چنین خواهد بود. این اس  ۷ است که می‌تواند پرچم سامسونگ را بالا بگیرد و فروش این شرکت بسیار خوب جلوه دهد. پس از نظر مدل های سخت افزاری سری اج می‌تواند سبک خود را داشته باشد.

در خبر های قبلی شاهد بودید که سامسونگ قصد دارد به سراغ رونمایی از دستگاهی کاملا فلزی برود. این تحقق رویای بسیار هیجان انگیزی است که سامسونگ دستگاه کاملا فلزی خود را رونمایی کند. بر اساس شایعه های منتقل شده سری گلکسی اس  ۶ دارای سه سخت افزار متفاوت خواهد بود. تمرکز این تفاوت بر روی پردازنده به کار رفته است. در یکی از مدل ها سامسونگ مجبور است اسنپدراگون ۸۲۰ را به میدان بیاورد. امسال سالی بود که توانستند به خوبی از شر گرمای ۸۱۰ فرار کنند اما بر اساس صحبت های منتقل شده در آمریکا و چین باید به سراغ کوالکام برود.

در یک مدل دیگر سامسونگ از چیپست اختصاصی خود استفاده خواهد کرد. چیپستی که دارای هسته هایی اختصاصی نیز خواهد بود و آن را با M1 می‌شناسیم. این چیپست می‌تواند موفق باشد اما شاید در نسل اول کمی دچار اخبار منفی شود. در هر صورت تجربه استفاده از آن بسیار جالب خواهد بود. در مدل دیگر نیز سامسونگ تصمیم دارد بر بهترین بودن چیپست فعلی تاکید داشته باشد و بدین صورت Exynos 7422 همانند نوت ۵ و اس ۶ در یکی از مدل های اس ۷ هم حضور خواهد داشت. البته بیان شده است این مدل مخصوص هند و یا کشور های اطراف خواهد بود که مسلما سردرگمی آن گریبان ما را نیز خواهد گرفت !

نظر شما چیست؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S7-latest-Three-versions-with-three-different-processors_id74491″ target=”blank” background=”#04c076″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

چه خبره بابا؟!! یه مدل بزن قال قضیه رو بکن. دچار سردرگمی میشن کاربران. فرصت خوبیه برای کاسبان دزد که از هر نسخه به اندازه کافی از مشتری پول به جیب بزنن.

Behnam Ranbar

always being A trollll…

Moazez

آخه بمیره برات سامسونگ. توام از نعل بندت میترسی که.

Ehsan.YZ

اتفاقا بهترین سیاست رو سامسونگ داره حق انتخاب بیشتری رو به خریداران میده.مثلا من پردازنده های سامسونگ رو بیشتر میپسندم یه بنده خدایی پردازنده های کوالکام رو بیشتر میپسنده.خدای تکنولوژی سامسونگ B-) شنیدم سونی داره ورشکست میشه!!!! چه بد 😥

Moazez

خدا که دزدی نمیکنه،خداکه کپی نمیکنه. خداکه دروغ نمیکه.

حسین

دوستان ببخشید که بی ربطه ولی یه سوال داشتم

بین کاور S VIEW و S VIEW ولت کدوم یکی بهتره ؟؟؟ تو دیجی کالا می خواستم بخرم ولی چون گوشیم رنگ سفیده اس ویو ولت سفید نداشت می خوام کاور اس ویو بخرم !!!

im80za

احتمالا شایعس چون واسه این حرفا زوده
وقتی سامسونگ خودش پردازنده داره مگه دیونس با ۳ تا پردازنده گوشی بزنه

SaEeD

اصلا از این کار سامسونگ خوشم نمیاد نباید در مقابل آمریکا و چین کم میاورد باید بر استفاده از پردازنده اختصاصی خودش پا فشاری کنه چون خیلی خوبن پردازنده هاش و تعدد مدل باعث سردرگمی کاربر میشه مخصوصا تو کشوری مثل کشور ما که دلالا منتظر همچین فرصتین که جیب مردمو بزنن

محمد کردزنگنه

دیروز توی سایت همسایه خوندم که سامسونگ برای به تولید انبوه رسوندن چیپ M1 به ۹ تا ۱۲ ماه زمان نیاز داره بنابراین احتمالا توی اس۷ استفاده نمیشه و میره برای نوت بعدی.

amirpers

دوستان چرا چند روزه صفحه اصلی ترنجی باز نمیشه؟
مشکل از چیه؟ من با دو تا سیستم امتحان کردم.

crackdown

Error 502
Error 522
!!!Error 523 Website is offline
خیلی رو مخه
امیدواریم مشکل برطرف بشه :yes:

sony IIIII

اینم شده هواوی با این همه مدل شبیه هم
فقط اندازه هاش فرق دارن
بجا اینکارا جلو هنگ کردناتو بگیر
اس دی کارت بزار
دوربینتم ببر داخل شاید پیشرفت کنی
اشغال رم نوت ۵ رو هم درست کن
دیگه چی بگم
مثال سونی و سام مث تویوتا و هیونداست
زیبا و بی کیفیت . مقابلش با ابهت و فول کیفیت
راستی فلزای سامی شنیدم میریزه از گوشی های پرچمیش
سامسونگم میفهمه جهان سوم کجاست
وااااااااااااااای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....