حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

LG V10 معرفی شد؛ صفحه نمایش دو‌گانه، دوربین دوگانه برای تصاویر سلفی و تنظیمات دستی در ویدئو

نوشته

8 سال قبل | 39 دیدگاه | ترنجی

در بررسی ویدیویی دیشب برای شما گفتیم که چگونه می‌توان یک گوشی نو ساخت. ایده و خلاقیت در دنیای کنونی و مخصوصا در زمینه اسمارت فون بسیار کم شده است. الجی سری جدیدی را وارد بازار خواهد کرد. سری جدیدی که صرفا تعویض نام نیست و بسیاری قابلیت دیگر را نیز به ارمغان اورده است. در ادامه همراه باشید تا شما را با الجی وی ۱۰ (LG V10) آشنا کنم.

برای توصیف این اسمارت فون باید از چند “اولین” استفاده کنیم. اولین اسمارت فون مدرن با دو صفحه نمایش !  صفحه نمایش دوم به گونه ای طراجی شده است که در بالای دستگاه بتوانید نوتیفیکیشن های شما را نشان دهد و میان بر هایی به بعضی از اپلیکیشن های مهم داشته باشد. این صغحه نمایش همیشه روشن خواهد بود اما بر عکس حدسی که شما می‌زنید مبنی بر افت عملکرد باتری، تاثیر بسیار خوبی نیز بر روی باتری خواهد داشت زیرا برای کار های ساده دیگر صفحه نمایش اصلی دستگاه روشن و خاموش نخواهد شد!

این اسمارت فون اولین اسمارت فون با دو دوربین سلفی است. دو دوربین به گونه طراحی شده است که بتواند یک خروجی در نهایت داشته باشد اما این خروجی با زاویه ۱۲۰ درجه خواهد بود. یعنی برای گرفتن تصاویر سلفی به صورت واید لازم نیست همانند ترفند نرم افزاری دستگاه های سامسونگ، خود دستگاه را حرکت دهید. البته قابلیت های دیگر نرم افزاری نیز ذکر شده است که به مرور به ان خواهیم پرداخت.

با اولین اسمارت فونی رو به رو هستیم که تنظیمات دستی دوربین را در حالت ویدیو نیز به کار گرفته است تا شما بتوانید سرعت شاتر، تعادل رنگ سفید، ISO و حتی فوکوس را در رکورد ویدیو عوض کنید! شما می‌توانید با دوربین ۱۶MP و  f/1.8 ویدیوهایی در رزولوشن HD ، FHD و UHD داشته باشید. صفحه نمایش دستگاه ۵٫۷ اینچ است و رزولوشن در نظر گرفته شده نیز برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل تا به چگالی ۵۱۳ppi دست پیدا کند. صفحه نمایش دوم  ۲٫۱ اینچ است و رزولوشن ان ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل ؛ بر روی مشخصات کاعذ از هر نظر که حساب کنید این دستگاه بسیار عالی خواهد بود.

Snapdragon 808 همراه با Adreno 418 و ۴ گیگابایت رم  LPDDR3 به علاوه درگاه میکرو‌اس دی تا ۲TB به عنوان مشخصات اصلی دستگاه خواهد بود. از دیگر مشخصات ان می‌توان به وزن ۱۹۲ گرمی و پشتیبانی از ۴G LTE-A Cat.6 اشاره داشت. اندروید دستگاه به صورت پیش‌فرض ۵٫۱٫۱ است و NFC نیز تکمیل کننده دستگاه خواهد بود. رنگ های در نظر گرفته شده را می‌توانید در زیر ببینید:

LG-V10-is-introduced.jpg

Dura-Skin-protects-your-phone-from-getting-scratched.jpg

Manual-Camera-Mode.jpg

Manual-Video-Mode.jpg

The-2.1-inch-secondary-screen-can-come-in-handy.jpg

The-LG-V10-is-now-official.jpg

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-V10-is-now-official-with-a-secondary-screen-dual-front-facing-cameras-and-a-manual-mode-for-videos_id74267″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
39 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sirish tech

به نظر من عالیه از همه لحاظ طراحیشم خوبه من شخصا اون مدل یکپارچشو بیشتر دوست دارم…..
رمشم که چهار گیگه یکم میتونه به ۸۰۸ کمک کنه ..
و چیزی که ال جی رو با دیگر شرکتا متمایز میکنه نو اوریهاشه :heart:

Payman Abazari

چقد خوبه این گوشی….آفرین ال جی نو آور…چه دوربینهایی…چه صفحه نمایشی….چه بدنه با کیفیتی و چه طراحی عالیی…..

iman.sarayani

نو آوری .. طراحی عالی… سخت افزار عالی…گوشی خوبیه
ضد ابم که نیست ، اثر انگشتم که خبری نی ازش!
یه سوال : اسم پردازنده خود ال جی چی بود؟؟؟

Payman Abazari

اثر انگشت خبری هست ازش..!!!!

iman.sarayani

من که خوشحالم باشه..اخه ترنجی که ازش چیزی نگفته بود!!!

riofarina

ال‌جی V10 علاوه بر قفل پرطرفدار Knock Code از حسگر تشخیص اثر انگشت برخوردار است که قفل این گوشی هوشمند را باز می‌کند و همزمان نمایشگر را روشن می‌نماید. این حسگر در ایالات متحده با Android Pay کار می‌کند تا خرید‌ها را تا آنجایی که امکان دارد سریع و ساده کند.
منبع :http://lgblog.ir/1394/07/%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%AC%DB%8C-v10%D8%9B-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA/

MaKenZi

درود

اسم پردازنده نوکلون هست

I*LOVE*SAMI

امیدوارم ال جی همینجوری مسیرشو ادامه بده و مثل نوکیا و سونی یکنواخت خز نشه،من خودم هم نت۴ دارم هم جی۲،سامسونگ که حرفی توش نیست همیشه عالیه تو تمام ضمینه ها،ولی خداییش ال جی هم فوق العادس :good: ….

سامسونگ :heart: دوست داریم… :rose:

fallen

طراحی سونی و نوکیا خزه؟؟!!!!
شما سامسونگ دوست داری بخر مبارکت باشه ولی ترول بازی درنیار
شماها عین برندتون….
از سامسونگ همچین ترولهایی هم برمیاد دیگه :negative:

I*LOVE*SAMI

من زیاد اهل بحث کردن نیستم ولی میگم تا از اشتباه در بیای،نوکیا که تموم شدس بحثی درش نیست،ولی درباره سونی اینو میتونم بگم که چند سالی هس که روی یک مدل طراحی قفل کرده،منم هر وقت هر مدلی از سونی و دستم گرفتم یاد اجر میبد یزد افتادم. :bye: :bye:

حسین

خخخ عمو جون نوکیا تموم شدست . جایی نگی بهت می خندنا . نوکیا از سال ۲۰۱۶ شروع می کنه دوباره به تولید گوشی و اونم از نوع اندوریدیش . اطلاعاتتو به کسی نگی بهت ممکنه شرمندشون بشی. همجچین میگه طراحی یکنواخت انگار سامسونگ از اس ۱ تا اس ۶ خیلی فرق کرده .. تازه همین طراحی جدیدشم خز کرده نوت و اس یکی کرده رفته

Soltanmsh

عالیه ،همراه با نوآوری و شیک :rose:

riofarina

الجی استاد اولین بودن بوده و هست.البته این اولین بودناش باعث میشه رقیباش نوآوری الجی و به صورت پخته تر رو گوشیهای خودشون اجرا کنن.
الجی شرکتی که از ریسک نمیترسه و منم همینشو دوست دارم.
بغیر متریال بدنه همه چیزش عالیه. ۱۹۲ گرم هم یکم زیاده!!!

SONY

تبریک به هواداران ال جی

rtmreza

نمی دونم وقتی میتونست به این خوبی بسازه چرا آبرو ،سرمایه و بازار خودشو تو G4 هدر داد :wacko:

حسین

آقا یه چیزی . این گوشی این طور باشه دیگه جی ۴ پرو چی میشه!!
خدایی خیلی امید دارم به جی ۴ پرو . حالا با این گوشی که خودش یه پا پرچمداره امیدم به جی ۴ پرو بیش تر شد !!!

فقط یه چیزی رو تو این خبر یادتون رفت بگین . یکی از بازارهای هدف این محصول جدید ال جی خاورمیانه و مخصوصا ایران هست . امیدوارم خیلی زود وارد ایران بشه

I*LOVE*SAMI

شما نمیخاد به ال جی امید داشته باشی،بهتره همون نوکیا ۲۰۱۶تو بخری ،راستی شما از اینده میای که ازش خبر داری؟بعدشم هر وقت شروع کرد اونوقت بیا کاسه داغتر از ….شو،الان که خبری نیس انقدر قاطعانه حرف میزنی.

fallen

واقعا تو اهل بحث کردن نیستیا!!! :whistle:
.
.
.
.
شما ترولهای سامسونگی مریضید…
کلا مشکل دارید…

حسین

بازدر فشانی کردی دانشمند . برو عمو جون برو بخواب واست سنگین تره . من روزی واسه ۳۰ تا مثل تو درس یاد میدم بچه مدرسه ای. کاسه داغ تر از آش خخخ اینو واسه خودت باید بگی. البته با کسی که جواب دادن بلد نیست نباید حرف زد چون ممکنه به جای حرف یه چیز دیگه از دهنش خارج بشه

I*LOVE*SAMI

ببین اگه نظر ندی نمیگن لالیا.اگه از ترول های سامسونگ خوشت نماد کسی به پات نیوفتاده که نظر میدی،در جوابتونم باید بگم مریض تویی که خودتو نخود میکنی قاشق نشسته.

حسین

این لینکا رو هم گذاشتم تا بعد دو ماه که همه خبر دار شدن بلکه تو هم خبردار بشی از خواب در بیای بچه مدرسه ای … کاسه بدون آش
http://www.forbes.com/sites/ewanspence/2015/06/19/nokia-android-smartphone-2016-confirmed/

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2414022/nokia-boss-yes-were-going-to-start-making-phones-again

http://techcrunch.com/2015/06/19/nokia-confirms-plan-to-return-to-phone-market-in-2016/

http://www.digitaltrends.com/business/a-new-nokia-branded-smartphone-is-at-least-18-months-away/

https://recombu.com/mobile/article/nokia-to-launch-new-android-mobile-phones-in-2016

اگه یه ذره عقل داشتی و می رفتی سرچ می کردی به جواب به قول خودت قطعی می رسیدی

I*LOVE*SAMI

مثل اینکه عمو دوست داری؟وللی من اینکاره نیستم.من بچه مدرسه ایم شما انیشتین،ولی پای بحث که میشه فقط بی ادبی بلدین،البته جز اینم ازتون انتضار نمیره،ادمایی مثل شما بیکار که فقط دنبال سوژه اید که مثلااااا حال کنید،ولی ببخشید من نه وقت شمارو دارم نه چونه مفت شمارو،پس شمارو به هم میسپارم دانشمندای عزیز.

حسین

برادر چند تا لینک گذاشتم اگه تایید شد احیانا برو تو اون لینکا خبر در مورد گوشی های نوکیا در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ رو بخون شاید از گمراهی در اومدی .برادر اول به ما بی ادبی کردی جوابشم گرفتی تا فک نکنی ما نمی تونیم جواب بدیم !!!

اطلاعات علمی تون هم استفاده کردیم که در ردش چند تا لینک گذاشتم که ( اگه ترن جی تایید کرد) شاید خدا کرد یه ذره روشن شده باشیدو

اتفاقا اگه بنای بیکاری باشه . من خسته تر از شمام که بیام با شما بحث کنم ولی چون معلمم و همیشه تو کلاس نخبه هایی مثل شما هستن که باید جواب غر زدن ها و حرف های بی محتواشون رو بدم به خاطر همین جوابتون رو دادم . !!!

I*LOVE*SAMI

حسین اقا من با شما مشکلی ندارم ولی ناراحت میشم وقتی بهم بی احترامی بشه،یعنی چی که شما ترولهای سامسونگی مریضید…کلا مشکل دارید…شما بودید داغ نمیکردی.

حسین

عزیزم اون حرف رو که من نزده بودم یکی دیگه زده بود اون لینکا رو هم گذاشتم که شاید اطلاعاتتون اضافه بشه بهش !!!

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

گوشیه جالبی به نظر میرسه ولی پردازندش چنگی به دل نمیزنه…اگه با ۸۲۰ میزد خیلی عالی میشد.

تبریک به طرفداران الجی…

f.khabiry

یه جورایی صفحه نمایش دوم منو یاد نوت اج میندارم.کارایی هاشون عین هم هستن

MaKenZi

درود

با این تفاوت که مستقل از صفحه نمایش اصلی هست و امکانات بیشتری رو به کاربر خواهد داد
مثل خوندن نوتیفیکیشن‌ها حین اجرای بازی و اینکه نیازی به روشن بودن صفحه‌ی اصلی گوشی نیست و تاثیری از این بابت بر روی مصرف باطری نمیذاره

Ari khan

@MaKenZi
خوب نوت اج هم همینطوریه که گفتین… 😉

pika

غول فیلمبرداری موبایل هم رسید :yahoo:
آخه یه گوشی چقدر میتونه خوب و خوشگل باشه :yahoo: :yahoo:
بین صفحه اول و دوم هیچ مرزی معلوم نیس! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
مشکی رو ببییین :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

pika

ترنجی منتظر پست urbane 2 هستما :rose:

ali221488

خب دیگه حرفی باقی نمیمونه . راستش واسه الجی احترام خیلی خیلی زیادی قائلم .چون از معدود شرکت های بزرگیه که از ایده های جدید توی گوشی هاش استفاده میکنه خوب این گوشیم که …
زیباست و واقعا “کاربردی”

Mr.MJ

مشکیش واقعا مهشره،تبریک ب طرف دارای ال جی :heart:
امسال دارن شرکتا چیزای خفن دارن رو میکنن :unsure:

sooorena

دوربینش بیرون زده است؟!!!!!

میثم نورالدین

بعد از مدتها ، یک حرکت مثبت و رو به جلو از این شرکتهای پول پرست دیدیم .

supersmart

فوق العادس

قصد خرید ۶s رو داشتم ولی با دیدن این V10 رو میخرم

حسین

برادر این چه کاریه خوب پرچمدار رو ول کردی به این نیمه پرچمدار چسبیدی ؟؟!!!

خوب چند ماه دیگه هم صبر کن جی ۴ پرو بخر این طوری خیالت از پشتیبانیش هم راحته ( حداقل این یه موررد رو گفتم ) شاید از نظر امکانات خیلی تفاوت نداشته باشن ولی شما که می خوای بری آیفون بخری در اون رنج قیمت بهتره صبر کنید جی ۴ پرو و یا زد ۵ وقتی اومدن بخری !!!
لذت داشتن پرچمدار :rose: :heart:

bvb

۳ سال از جی۳و جی۲ استفاده کردم جدیدا هم از جی۴ استفاده میکنم خیلی از گوشی های این شرکت راضیم مخصوصا تو زمینه دوربین و صفحه نمایش کم نظیرن این گوشی هم خیلی خوبه به نظرم تو خریدش شک نکنید البته یه مشکل که بعضیا گندش میکنن شارژدهی موبایل های الجی هست الجی هست این مشکل وجود داره ولی نه خیلی عاد.رام اصلی گوشیهای الجی رام های بسیار خوبی هستن ولی تجربه کاریم با گوشی های الجی اینه بهم فهمونده که رام های استوک این گوشی ها که تقزیبا شبیه رام اصلی هستن کارایی بهتری در اختیارتون میزاره تو رام های اصلی هم ۲۰i یا ۲۰p از بقیه بهترن ضمن اینکه مصرف باتری و روونی بیشتری دارن پس وقتی ۲۰aدارین الکی به باتریش و لگ زدنش گیر ندین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....