حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولات فلای و وایلی فاکس به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

تهران؛ دوشنبه ۶ مهر ماه – کمپانی انگلیسی فلای به صورت رسمی محصولات خود را در ایران عرضه کرد. شرکت فوژان تل، به عنوان نماینده انحصاری و رسمی این شرکت، گوشی‌های آن را با پشتیبانی کامل وارد بازار کرده و خدمات پس از فروش را به خریداران عرضه می‌کند. فلای از سال ۲۰۰۳ میلادی فعالیت رسمی خودش را در لندن آغاز کرده است و هم اکنون در بازار کشورهایی چون روسیه، اوکراین، هندوستان و اروپای جنوبی حضور فعالی دارد.

در این مراسم، همچنین از دو گوشی جدید شرکت وایلی فاکس که با سیستم عامل سیانوژن عرضه شده‌اند، رونمایی شد. محصولاتی قدرتمند که تنها برای بازار کشورهای محدودی ارایه شده و به واسطه استفاده از سیانوژن، محبوبیت خاصی بین کاربران گوشی‌های هوشمند دارد.

Screen Shot 2015-09-29 at 11.47.41 AM

مهدی جعفری، ‌مدیر عامل فوژان تل درباره فعالیت این شرکت می‌گوید: «فوژان تل یکی از مجموعه‌های گروه فوژان است که مجموعه‌ای بزرگ‌ از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش، واردات، توزیع و خدمات پس از فروش در بازار الکترونیک در منطقه خاورمیانه و آفریقا مشغول به فعالیت است. برای افزایش سهم بازار و استفاده بهینه از قدرت مالی مجموعه، فوژان تصمیم گرفت تا در بازار موبایل هم شروع به سرمایه گذاری کند و حاصل این تصمیم، ایجاد شرکت فوژان‌تل بود.

پایه‌های تیم فوژان تل بر اساس گروهی متخصص و باتجربه که سالیان بسیاری در بازار موبایل، بخش فروش، کانال‌های فروش در تهران و شهرستان‌ها مشغول به کار بوده، استوار شده است. بایستی با افتخار اعلام کنم که استراتژی فروش این مجموعه، فروش مستقیم و کنترل بازار با استفاده از نیروهای آموزش دیده است.

حال در شروع فعالیت خودمان، از دو برند توانمند فلای و وایلی فاکس استفاده کردیم تا با عرضه آن‌ها در کشور، کاربران بتوانند گوشی‌هایی با قیمت مناسب و کارایی بالا را در اختیار داشته باشند.»

از محصولات فلای، در حال حاضر ۹ گوشی وارد بازار کشور شده‌اند و ۲ محصول وایلی فاکس با اسامی استورم و سوئیفت نیز به زودی عرضه خواهند شد. در ادامه، ‌مشخصات این گوشی‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

۱- فلای IQ4516 – Blade

IQ4516-2

این محصول با ضخامت فوق‌العاده ۵.۱ میلی‌متری، نازک‌ترین تلفن همراه دنیاست که از جک استارندارد ۳.۵ میلی‌متری بدون نیاز به تبدیل، استفاده می‌کند. نمایشگر ۴.۴ اینچی اچ‌دی با فناوری Super AMOLED، دوربین پشتی ۸ و جلویی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک و باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپری، از مشخصات این محصول فوق‌العاده زیبای فلای هستند. اگر دوست دارید تا با یک گوشی متفاوت، خاص دیده شوید، بلید بهترین انتخاب برای شماست.

۲- فلای IQ4511- Tornado

IQ4511

یک اسمارت‌فون ۵ اینچ با پردازنده ۸ هسته‌ای و قیمت مقرون به صرفه که می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد برای محصولی مدرن و کارا باشد. تورنادو با تجهیز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و استفاده از ۲ گیگابایت رم، یکی از گزینه‌های عالی برای افراد مشکل پسند است. ضمن اینکه دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، عکس‌های سلفی عالی برای شما شکار می‌کند.

۳- فلای IQ4602 – Epic

IQ4602

اگر از علاقه‌مندان به دسته فبلت‌ها هستید، اپیک یک گزینه ایده‌آل و خوش قیمت برای شماست. این محصول فلای از یک نمایشگر ۶ اینچ با وضوح اچ‌دی بهره می‌گیرد و مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی و پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک است. از دیگر مشخصات این فبلت خوش ساخت و زیبا می‌توان به باتری توانمند ۲۴۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت اشاره کرده.

۴- فلای IQ4514 – Eclipse3

IQ4514

اکلپیس۳ اندازه متوسطی دارد که این امر به خاطر نمایشگر ۵ اینچی آن است و سبب می‌شود تا یکی از استانداردترین سایزهای بازار در اختیارتان قرار بگیرد. با اینکه محصول فلای در رده گوشی‌های نسبتا ارزان از نظر قیمتی قرار می‌گیرد اما نمایشگر آن با وضوح تصویر اچ‌دی بوده و به دلیل استفاده از فناوری IPS، کیفیتش از زوایای مختلف هم دستخوش تغییر نمی‌شود. اکلیپس به صورت پیش‌فرض توانایی پشتیبانی از دو سیم‌کارت را داراست و بهره گرفتن از حافظه جانبی، باعث می‌شود تا بتوانید حافظه داخلی ۸ گیگابایتی گوشی را تا ۳۲ گیگابایت دیگر افزایش دهید. از دیگر مشخصات این محصول بایستی به دوربین ۸ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی و پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک اشاره کرد.

۵- فلای IQ4503 – Dune

IQ4503

یک گوشی کارامد و مناسب برای استفاده‌های روزمره که دارای طراحی شکیلی بوده و مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت است. با آنکه فلای دون از قیمتی رقابتی بهره می‌گیرد، اما توانایی پشتیبانی از نسل سوم مخابراتی را دارا بوده و به همین خاطر می‌توانید از اینترنت پر سرعت توسط آن بهره‌مند شوید. یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری هم باعث می‌شود تا توانایی گوشی بالا باشد و به لطف دوربین ۵ مگاپیکسلی، تصاویر خوبی را شکار کنید.

۶- فلای IQ4415 – Thunder3

IQ4415

اگر دوست دارید تا یک گوشی با اندازه معقول و قیمت پایین را در اختیار داشته باشید، تاندر۳ یک گزینه عالی برای شماست. این گوشی که از نمایشگری ۴.۵ اینچی بهره می‌گیرد، مجهز به اندروید نسخه ۴.۴ بوده و همچون بسیاری از محصولات فلای، مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک است.

تاندر۳ دارای از دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و به صورت پیش‌فرض، توانایی پشتیبانی از دو سیم‌کارت را به صورت هم‌زمان داراست.

۷- فلای IQ4490i – Iris 2

IQ4490

یک گوشی زیبا و در عین حال ارزان قیمت که می‌تواند اکثر نیازهای رومزه کاربران را پاسخگو باشد. فلای آیریس ۲ از نمایشگر ۴ اینچی استفاده می‌کند و علی‌رغم قیمت بسیار پایین، توانایی فعالیت در شبکه نسل سوم مخابراتی را نیز داراست. از دیگر مشخصات این محصول فلای می‌توان به دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

۸- فلای IQ434- Horizon 3

IQ434-1

محصولی ساده و در عین حال بسیار ارزان که برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند یک گوشی هوشمند با بهایی مناسب را در اختیار داشته باشند. هاریزون ۳ از اندروید کیت کت بهره می‌گیرد و همچون اکثر گوشی‌های فلای، توانایی پشتبانی از دو سیم کارت را نیز داراست.

۹- فلای Ds107D- Eon

DS107-1

اگر به دنبال یک گوشی با صفحه کلید فیزیکی هستید و از طرفی داشتن سیستم عامل برایتان مهم نیست، Eon یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این فیچرفون فلای، یک محصول مستحکم و خوش ساخت است که به صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و دارای یک نمایشگر ۱.۷۷ اینچی است.

۱۰- وایلی فاکس Storm

یک گوشی قدرتمند و زیبا که توانایی رقابت با پرچم‌داران روز دنیا را نیز داراست. استورم از سیستم عامل سیانوژن بهره می‌گیرد که بر پایه اندروید طراحی شده اما قابلیت‌های بیشتری نسبت به ربات سبز گوگل را در اختیار کاربرش قرار می‌دهد. این محصول وایلی فاکس، از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد، دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام به نام اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده می‌کند.

دوربین استورم مجهز به سنسور سونی و وضوح تصویر ۲۰ مگاپیکسلی بوده و در جلو، یک نسخه ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی قدرتمند می‌توان به باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم مخابراتی یعنی LTE‌ اشاره کرد.

۱۱- وایلی فاکس Swift

دومین محصول کمپانی وایلی فاکس، با آنکه به اندازه استورم قوی نیست اما همچنان یکی از خوب‌های بازار است. این گوشی ۵ اینچی، از وضوح تصویر اچ‌دی بهره می‌گیرد و همچنان سیستم عامل توانمند سیانوژن بر رویش مانور می‌دهد. سوئیفت مجهز به ۲ گیگابایت رم و چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ بوده و به کمک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خود، تصاویری عالی را برای کاربرش شکار می‌کند.

لازم به ذکر است که تمام این محصولات، با ضمانت یک ساله فوژان تل در کشور عرضه شده و دارای گارانتی ۲۸ روز تعویض نیز هستند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

چرا واس دوتای اخر عکسی نزاشتی؟؟؟؟

کلا همشون میان رده به پایین بودن
غیر اولی بقیه چیز خاصی نبودن
اولیم که بازم نقاط ضعف خیلی داشت
فقط یکم خوشگل بود

قیمتاشون چند میدن؟؟؟؟حتما مث بقیه خدادتومن میکشن

riofarina

۹- فلای Ds107D- Eon فقط از این خوشم اومد.
آقای مخملی قضیه شیائومی و همراه اول چیه؟ به چه صورت عرضه میشه؟ قراردادی یا…
همه محصولاتش یا فقط میانرده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....