حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سخت افزار مورد نیاز ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت روز گذشته مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۰ موبایل بر روی دستگاه‌هایی چون تلفن های هوشمند و تبلت ها را اعلام کرد که اطلاعات جالب‌توجهی درباره دستگاه های ویندوزی آتی به ما می‌دهد. البته مشخصات منتشر شده حداقل سخت‌افزار مورد نیاز را هدف قرار داده‌اند و با توجه به طمع شرکت های سازنده احتمالاً سخت افزار بهتری در دستگاه های ویندوز ۱۰ موبایلی آینده شاهد خواهیم بود. با ما همراه باشید تا اطلاعات جدیدی درباره ویندوز ۱۰ موبایل به دست آورید.

 مایکروسافت درباره تلفن های مجهز به  ویندوز ۱۰ موبایل می‌گوید: در این گروه از شاهد دسته بزرگی از تلفن های هوشمند ارزان‌قیمت، پرچم‌دارها و فبلت ها خواهیم بود که هم کاربرد عادی خواهند داشت هم کاربرد صنعتی. در ادامه تصویری از لیست منتشر شده توسط مایکروسافت را مشاهده می‌کنید که درباره تلفن های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایلی که در آینده عرضه می‌شود اطلاعات تقریبی به ما می‌دهد.

windows_10_smartphones

نکته جالب توجهی که در این لیست مشاهده می‌شود اجبار مایکروسافت به استفاده از USB Type-C در فبلت های اقتصادی است و جایی عجیب‌تر می شود که برای پرچم‌داران استفاده از این نوع پورت اجبار نشده است. در ضمن قابلیت Continuum فقط مختص تلفن های بالا رده خواهد بود و دیگر ویندوزی توان استفاده از این قابلیت را نخواهند داشت. از تلفن‌ها می‌گذریم و می‌پردازیم به بحث تبلت ها؛ در ادامه لیست تصویری مشخصات این دستگاه ها را مشاهده می کنید که شرط و شروط مایکروسافت درزمینهٔ تبلت ها را  نمایان می‌کند.

windows_10_tablets

همان‌طور که در لیست مشاهده می‌کنید دستگاه های ۷ اینچی جای مناسبی برای قرارگیری نسخه کامل ویندوز ۱۰ نیستند و از نسخه موبایل استفاده می کنند؛ قابلیت Continuum هم به خاطر استفاده از نسخه موبایل در این دستگاه ها موجود است. در ضمن بد نیست بدانید مایکروسافت در مراسمی در تاریخ ۱۴ مهر قصد اجرای اجلاسی (کنفرانسی) در حوزه سخت افزار ویندوز ۱۰ برگزار کند که با توجه به اینکه با تاریخ عرضه ویندوز ۱۰ موبایل به صورت جهانی مطابقت دارد، احتمال معرفی دستگاه‌های ویندوزی جدید را بسیار بالا می‌برد. نظرات خود را درباره ویندوز ۱۰ و دستگاه های مجهز به ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل با ما در میان بگزارید.

[su_button url=”http://venturebeat.com/2015/09/25/microsoft-details-hardware-requirements-for-windows-10-phones-phablets-and-tablets/” target=”blank” background=”#159f84″]Venturebeat[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali pourtaghi

آقای مخملی یه سوال داشتم من جایی خوندم که نوت۴ از نظردوربین در صحنه هایی خاص بهترازنوت۵ عمل میکنه ودر جذب روشنایی بعضی صحنه ها بهترهستش یعنی واقعا دوربین نوت۴ حتی برتری اندکی نسبت به نوت۵ دارد؟خودم درحال حایر نوت۴ دارم ومیخام اپدیت به نوت۵ کنم میخواستم بدونم شما به عنوان یه فرد متخصص چه نظری دارید همچنین نمایشگراین دو فون چه تفاوتهایی دارن وبرتری حتی اندک با کدام است؟خیلی مهم هست واسم که اینجا پرسیدم آخه فردا میخوام بگیرم بی احترامی بنده نسبت به تضادداشتن مطلب ونظرمن رو به بزرگواری ببخشید

Samsung--Electronics

شما نوت ۵ بگیر
پشیمون نمی شی. دوربینش هم بهتر از نوت ۴ هست :yes: :yes: :yes: :good:
مبارک باشه ایشالا :rose: :rose:

ali pourtaghi

میدونم پشیمون نمیشم الان من اس۶ دارم نوت۴ که الان دستمه نوت۵ هم میخوام بگیرم من گوشیه دیگه ای رو اصلا قبول ندارم فقط میخوام بدکنم این گفته ها درسته یعنی نوت۴ حتی اندک بهتره من که تا خوندم مطلب رو شکه شدم اونایی که نوت۵ دارن لطفا جواب بدن از مسئولین ترنجی که خبری نیست

alirad

مایکروسافت با نشون دادن سریعت بالا روی سخت افزار ضعیف مشتریایه زیادی رو از دست داد با آپدیت نشدن گوشی هایه ضعیف ویندوزی به ویندوز جدید مهاجرت زیادی از ویندوز فون به سیستمایه دیگه خواهد شد. چون اولا توسعه و شخصی سازیه ویندوز فقط بسته به مایکروسافته و هیچ شرکت دیگه ایه مسه کاستون رام سازایه اندروییدی واسه ویندوز فونا رام نمیده بیرون.

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....