حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس ۳ ، سامانه پخش ویدئو بر پایه اینترنت نسل ۳

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

سرویس ۳، نام سامانه ای است که به تازگی و با گسترش استفاده از اینترنت همراه ارائه شده است. ارسال محتوای چند رسانه ای (ویدئو، فایل صوتی و…) از طریق اینترنت باند پهن اولین اصل در طراحی این سامانه بوده و محتوای صوتی و تصویری با تنوع موضوعی در قالب سرویس های متنوع برای پوشش سلیقه عموم کاربران محتوای این سامانه را تشکیل داده است.

در راستای فراگیر شدن اینترنت همراه نسل ۳ و ۴ در میان کاربران، فعالان حوزه تکنولوژی همگی سعی در ارائه محصولی نوآورانه متناسب با این تحول در کشورمان دارند و بسیاری از نامهای تجاری موفق که امروزه به برندی خوش نام تبدیل شده اند ثمره این مهم هستند. شاید بتوان گفت تنها برنامه ایرانی که محتوای چندرسانه ای را در قالب سرویس های مجزا و هدفمند ارائه کرده، سامانه «سرویس ۳ » است، لذا این سامانه با فراهم آوردن محتوای چندرسانه ای بومی سازی شده این امیدواری را ایجاد میکند که وابستگی کاربران به تامین کنندگان محتوای چندرسانه ای خارجی کاهش یابد. این سامانه که در دو قالب اپلیکیشن اندرویدی و وبسایت طراحی شده نیاز کاربران را به محتوای چند رسانه ای در شاخه های مختلف پوشش داده است.

به گفته طراحان این سامانه، با گسترش اینترنت باند پهن در کشور، لزوم ارائه محتوای چندرسانه ای به کاربران آنلاین احساس می شد تا آنها بتوانند در هر زمان و هر کجا که هستند بدون نیاز به جستجو در اینترنت و تماشای فیلمهای طولانی، از طریق اپلیکیشن و وبسایت براحتی به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و اوقاتی را که در محیط های عمومی به انتظار هستند، مفید بگذرانند. با این هدف، سرویس ۳ حاوی فیلم های ۵ تا ۱۰ دقیقه ای در حوزه های مختلف هنری، ورزشی، سرگرمی و … طراحی شد تا افراد بتوانند در همین مدت کوتاه بالاترین بهره را ببرند. بر همین اساس و باتوجه به سلیقه جامعه آماری که بیشتر جوانان هستند، معیارهای انتخاب ویدئوها در درجه اول پوشش سلیقه عموم مردم و تنوع و سپس تازگی محتوا بوده است.

طراحان این سامانه معتقدند آنچه سرویس ۳ را از سایر برنامه های مشابه متمایز کرده فراهم آوردن محتوای چندرسانه ای در قالب سرویسهای مجزا در این سامانه است. پرداخت آسان و امکان انتخاب کیفیت ویدئو توسط کاربر بر اساس سرعت اینترنت مورد استفاده وی از دیگر مزایای این سامانه است.

اپلیکیشن سرویس ۳ در حال حاضر بر روی سیستم عامل اندروید قابل دسترسی است و بزودی IOS، ویندوزفون و سایر سیستم عاملها را نیز پوشش خواهد داد. کاربران غیر اندرویدی همچنین میتوانند با مراجعه به وبسایت www.service3.ir به محتوای سامانه سرویس ۳ دسترسی داشته باشند.

 افزایش تعداد محتوای چند رسانه ای برای پوشش دادن به جامعه هدف گسترده تر، افزودن محتوای تخصصی در زمینه های مختلف، ارائه سرویسهای تعاملی، امکان پرداخت آنلاین، افزودن سرویس جدید بر اساس نظرات مخاطبین و پیشنهاد سرویس به کاربر بر اساس علاقه مندیها و سرویس های مشاهده شده وی از دیگر برنامه هایی است که برای بروز رسانی آینده این سامانه در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است سامانه سرویس سه که به تازگی معرفی شده است، در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵ بطور رسمی رونمایی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALiKiNG0098

خیلی هم عالی
فقط این اپراتور ها قیمت ها رو نمیخان پایین بیارن؟؟ :scratch:

ali pourtaghi

ترنجی کانال تلگرام رو چگونه راه اندازی کنم؟یه پیغامی میده لطفا راهنمایی

benyaminmusic95

رو سه خط در تلگرام بژن و newchannal کلیک کن ساخته میشود تبریک

ali pourtaghi

بله دیشب این کارو انجام دادم جناب مخملی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....