حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران اینستاگرام از مرز ۴۰۰ میلیون کاربر گذشت

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اینستاگرام؛ شبکه اجتماعی تصویر محوری که روزبه‌روز در حال گسترش است و درزمینهٔ رقابت کم‌کم در حال غلبه بر سرویس‌هایی چون فیس‌بوک و دیگر سرویس‌های مشابه است. اینستاگرام یکی از سرویس‌های زیرمجموعه فیس‌بوک است که در حال حاضر طرفداران بیشتری نسبت سرویس اصلی این شرکت یعنی شبکه اجتماعی فیس‌بوک دارد.  امروز اینستاگرام آمار جالبی درباره تعداد کاربرانش منتشر کرده که از افزایش محبوبیت این سرویس خبر می‌دهد. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به جزییات این خبر.

۱۰ ماه پیش بود که اینستاگرام با ارائه یک آمار تکمیلی اعلام کرد که تعداد کاربران این سرویس ۳۰۰ میلیون کاربر می‌باشد و امروز این شرکت رسماً اعلام کرد که تعداد کاربران این شرکت به رقم شگفت انگیز ۴۰۰ میلیون کاربر رسیده است. این سرویس بزرگ به طور متوسط در ۲۰ ماه اخیر ۲۰۰ میلیون کاربر جدید را پذیرا بوده که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین رشدها در چنین بازه زمانی به حساب می‌آید. اگر به آمار دیگر سرویس ها همچون توییتر نگاهی داشته باشیم و با توجه به آن مقایسه ای به عمل آوریم به هم‌چین نتایجی دست می‌یابیم که توییتر با ۳۱۶ میلیون کاربر و پینترست با ۱۰۰ میلیون کاربر در گردوخاک رشد سریع اینستاگرام گم شده‌اند.

نکته جالب دیگری که در آمار منتشر شده به چشم می خورد حوضه کاربران اینستاگرام از لحاظ جغرافیایی است که ۷۵ درصد آن‌ها در خارج از آمریکا و در قاره های آسیا و اروپا حضور دارند و دیگر کاربران در اقصی نقاط جهان پراکنده‌اند. طبق آمار اینستاگرام روزانه ۸۰ میلیون تصویر در این شبکه اجتماعی دوست داشتنی ارسال می‌شود. با توجه به محبوبیت زیاد این سرویس در سرتاسر دنیا و به خصوص ایران آینده روشنی برای این شبکه اجتماعی در چند سال آینده پیش بینی می شود. نظرات خود را درباره این شبکه اجتماعی محبوب با ما در میان بگذارید.

 [su_button url=”http://www.theverge.com/2015/9/22/9374837/instagram-400-million-monthly-active-users” target=”blank” background=”#159f84″]The Verge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arabian men

ت اینستا ی پیج هست مخصوص عکاسی با گوشیهای اکسپریا دمش گرم عجب عکسایی گذاشته اینم آدرس پیج its_a_Xperia ی سری بزنید ببینید قدرت گوشیای سونی چیه لامصب ترکونده

حبیب

محبوبترین و به نوعی تنها شبکه اجتماعی که عضوش هستم و البته فعالم!
اینستا لیاقتشو داره!

trojan

بهترین شبکه که میشناسم….
میدونید این شبکه اول برای اپل بود…میتونم به جرعت بگم از روز اول اینستا من عضوش بودم…اون موقع جدا از ایرانیا خیلی کم پست بودش….
یادمه وقتی برای اندرویدم اومد کلی سرو صدا کرد….
جدا شبکه خوبیه……تصویر محور و کلی حرف داره…..

Sajjad

بین شبکه های اجتماعی بهترین حس رو اینستا بهم میده.

AMIR 2311

ایسنتا عالیه من تقریبا چهار ماهه دارم ازش استفاده میکنم

دوستان میدونین چجوری میشه دانلود خودکار ویدیو اینستاگرام رو غیر فعال کرد تو صفحه هوم که هستم خود به خود ویدیو ها رو دانلود میکنه بخاطر همین مصرفم رفته بالا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....