حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Coolpad Rogue : اندروید ۵٫۱ و پشتیبانی از LTE تنها با ۵۰ دلار

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

روزگاری است که نمایشگر ۴K و دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی در کنار سخت افزارهای عجیب، آرزوهای پرچمدارگونه ماست اما فناوری خیلی سریع تر از چیزی که فکر می کنید پیشرفت می کند. برای مثال مشخصات پرچمداران سال ۲۰۱۱ عبارت بود از پردازنده ۲ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز و رم ۱ گیگابایت و نمایشگر ۴۸۰*۸۵۴ پیکسلی. حالا یک دستگاه با مشخصات مشابه و همراهی آخرین نسخه اندروید و البته متصل کننده شما به اینترنت با پشتیبانی از نسل چهارم مخابراتی (LTE یا همان ۴G) توسط شرکت Coolpad ساخته شده است که تنها و تنها ۵۰ دلار قیمت دارد. در ادامه با ترنجی باشید تا با این موبایل ارزان و ارزشمند رو به رو شویم.

Coolpad Rogue

بله این دستگاه که می بینید ۵۰ دلار است و قابلیت هایی را که گفتیم دارد. پردازنده اصلی Coolpad Rogue از شرکت کوالکام و یک چیپست ۲ هسته ای به فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتزی است. نمایشگر ۴ اینچی و رزلوشن WVGA یا همان ۴۸۰*۸۵۴ پیکسلی در نظر گرفته شده، حافظه رم ۱ گیگابایت، حافظه داخلی ۴ و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت در دسترس است.

دوربین جلو به رزلوشن VGA و دوربین عقب ۲ مگاپیکسلی خواهد بود تا نه مکالمه های تصویری را از دست بدهید و یک دریچه کوچک برای ثبت موارد حیاتی داشته باشید. این دستگاه از LTE پشتبانی می کند و سیستم عامل یک نسخه شخصی سازی شده از اندروید ۵٫۱ است.

نائب رئیس شرکت کولپد تکنولوژی، Charlie Parke می گوید: ” ما بسیار هیجان زده ایم که کولپد توانسته است شعار “زندگی هوشمند” ما را که شامل فناوری های جذاب، رابط کاربری آسان برای استفاده، قیمت ارزان و طراحی جذاب را برای کاربران T-Mobile ارایه کنیم.”

نظر شما درباره این موبایل ارزان چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/coolpad_unveils_rogue_a_50_phone_with_android_lollipop_and_lte_support-news-14111.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

تحت تی موبایل ۵۰$
یا ازاد ۵۰$؟؟؟؟
خلاصه دمش گرم……
همین تو ایران بیاد ۳۰۰تومن قیمت میگیره

saeedkord

ای ول به ولش

no bias

فک کنم فنم داشتع باشه گوشیش 😉 احتمالا دیگه کلا داغ نمی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)