حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو مقایسه iOS 9.1 beta با iOS 9.0 در آیفون ۴s و آیفون ۵

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

هنوز هم هستند افرادی که علاقه‌ای به خرید گوشی‌های بزرگ ندارد به همین دلیل انتخاب خرید اسمارت‌فون هایی چون آیفون ۴s و آیفون ۵ دور از انتظار نیست. iOS 9 عرضه‌شده است و بسیاری از کاربران دستگاه‌های رده‌بالای اپل یعنی آیفون ۶ و ۶ پلاس به‌روزرسانی را انجام داده‌اند. در مورد آیفون‌های قبلی چطور؟ یکی از اصلی‌ترین نگرانی دارندگان آیفون ۴s و آیفون ۵ کند شدن دستگاه است. در ادامه همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

آیفون ۴s دارای ۵۱۲MB رم و پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس ۸۰۰MHz بود. در مقایسه با دو گیگابایت رم و پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸GHz در آیفون ۶ مسلماً انتظار عملکردی یکسان را نداریم اما این انتظار خود راکمی با مکث ادامه دهیم. اکنون نسخه iOS 9.1 beta برای کاربران توسعه‌دهنده عرضه‌شده است. دوست‌داریم بدانیم آیا در نسخه‌های جدید iOS این امکان وجود دارد که اپل توجه ویژه‌ای به این دستگاه‌ها داشته باشد تا بتواند عملکرد آنان را افزایش دهد؟

دو آیفون ۴s و دو آیفون ۵ را کنار هم گذاشته؛ بر روی یکی iOS 9.0 و بر روی دیگری iOS 9.1 beta را نصب‌کرده‌ایم. اکنون تست زیر را مشاهده کنید:

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/bGcX9[/aparat]

اگر بخواهیم از ۱۰ به این نسخه امتیاز دهیم، ۶ امتیاز خوبی خواهد بود. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Video-compares-iOS-9.1-beta-with-iOS-9.0-on-the-Apple-iPhone-4s-and-Apple-iPhone-5_id73894″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AraZ1

ببخشید لینکو اینجا میزارم

ولی اگه این خبر درس باشه سونی ترکونده با گوشیای جدیدش Z5p B-) 😥 http://xperian.ir/%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z5-premium-%d9%88-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-z5-compact-%d9%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-antutu/

se7en_boy

رو ۵s نصب کنم iOS9 یا نه؟OTA نصب کنم یا با آیتونز؟

Vlad

من رو ۵s نصب کردم .. سرعتش عالیه .. لگ ندیدم .
با ota بزن ( اگه جیلبرک نیستی )

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....