حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس، ارزان‌ترین قیمت را در آمریکا دارند؛ گران‌ترین قیمت در فرانسه

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

اخیرا یک اینفوگرافیک از وب‌سایت Voucherbox.com منتشر شده است که قیمت اسمارت‌فون‌های جدید اپل یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را در کشورهای مختلف نشان می‌دهد. طبق این اینفوگرافیک، این دو اسمارت‌فون، ارزان‌ترین قیمت را در کشور آمریکا و گران‌ترین قیمت را در کشور فرانسه دارند. قیمت آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در کشور فرانسه، حدود ۲۹ درصد گران‌تر از قیمت این گوشی‌ها در کشور آمریکا است. در کشور کانادا نیز قیمت آیفون ۶ اس، ۵ درصد بالاتر از قیمت این گوشی‌ در کشور آمریکا است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در چین، آیفون ۶ اس با قیمت ۵۳۹ یورویی و آیفون ۶ اس پلاس با قیمت ۶۲۰ یورویی به فروش می‌رسند که در بریتانیا نیز قیمت آیفون ۶ اس، ۵۳۹ یورو است اما قیمت آیفون ۶ اس پلاس، یک یورو کمتر از قیمت فبلت اپل در چین است. اگر شما ساکن بریتانیا هستید و قصد خرید آیفون ۶ اس را دارید، بهتر است تا برای خرید به خرده‌فروشی‌ها مراجعه کنید.

همچنین یک جدول، قیمت عرضه و ارزش فعلی مدل‌های قبلی آیفون را نشان می‌دهد. در این جدول، قیمت عرضه‌ی آیفون را در سمت چپ و ارزش دست دوم فعلی آن‌ها را در سمت راست مشاهده می‌کنید. اولین نسل آیفون با نام “Original iPhone” در زمان عرضه‌ی خود، قیمت ۲۳۵ یورویی داشت اما قیمت دست دوم فعلی این گوشی، ۲۳۸ یورو است. با این حال، ارزش دست دوم نسل‌های بعدی آیفون، پایین‌تر از قیمت عرضه‌ی آن‌ها است؛ برای مثال، قیمت دست دوم فعلی آیفون ۳ جی، ۳۰ یورو (۴۷ دلار) است که بسیار کمتر از قیمت عرضه‌ی این گوشی (۲۹۹ یورو) می‌باشد.

p-a

p-b

p-c

p-d

p-e

p-f

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plus-are-cheapest-in-the-U.S.-most-expensive-in-France_id73878″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

اینجا هم حق ایرانو خوردن. ایران باید صدر جدول گرانترین قیمت آیفون میبود. نامردااا 😥

Masih

سلام اقای ایزدی من یه سوال داشتم راستش من ایپدم را به ای او اس ۹ ارتقا دادم اما از لایو والپیپرها خبری نیست . از کجا میتونم این والپیپرها رو بگیرم

Jahandar

@امیرحسین ایزدی
اشتباه میکنی . dynamic wallpaper در آپدیت ۹ به آیفون ۶ و ۶ پلاس اضافه شده . اما یک مدل ساده هست که حبابها حرکت میکنند . احتمالا در آپدیت بعدی ، کاغذدیواریهای نشان داده شده در کنفرانس اپل هم اضافه خواهد شد .
کلا سوسول بازی ای بیش نیست و فقط برای تنوعه! مگه اینکه خیلی چیز زیبایی باشه . وگرنه بعد از مدتی آدم برمیگرده به همون والپیپیرهای معمولی و قدیمی !

Chalton

🏃‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی