حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه S Health سامسونگ برای تمامی دستگاه‌ها منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

برنامه سامسونگ S Health را می‌توان به عنوان پرامکانات ترین برنامه در زمینه سلامت و تندرستی دانست اما متاسفانه این برنامه فقط بر روی بعضی از موبایل های سامسونگ گلکسی قابل اجرا بود. در ماه اپریل این برنامه برای تمام گوشی‌های سری گلکسی منتشر شد و این برنامه در گوگل‌پلی به تعداد زیادی دانلود شد اما امروز سامسونگ برنامه S Health خود را آپدیت کرده و هم اکنون این برنامه برای تمام گوشی های اندرویدی قابل نصب است.

البته اپلیکیشن S Health حالا برای تمام گوشی‌های گلکسی چه قدیمی و چه تازه معرفی شده قابل نصب است اما برای دیگر گوشی های اندرویدی محدودیت وجود دارد. دستگاه شما باید حداقل به نسخه ۴٫۴ یا جدیدتر اندروید مجهز باشد تا بتوانید از این اپلیکیشن به خوبی استفاده کنید.

اما امکانات برنامه S Health همانند قبل خواهد بود و شما میتوانید از آن در فعالیت های مختلف ورزشی خود استفاده کنید.میتوانید قدم هایتان را بشمارید یا وزنتان را مورد بررسی قرار دهید و یا اینکه کالری مصرف شده خود را تخمین بزنید و حتی در زمان خواب هم از این برنامه می توانید استفاده کنید.مطمئنا شما قادر نخواهید بود تا از سنسور ضربان قلب این برنامه بهره مند شوید مگر اینکه یک دستگاه اندازه گیری ضربان قلب نیز داشته باشید اما می‌توانید از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار استفاده کنید .

برای دانلود این نرم افزار از گوگل پلی و استفاده از قابلیت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

خیلی از قابلیت هاش فقط مال گلکسی هاست. مثلا برای ثبت دقیق دویدن، برای ثبت تغییر ارتفاع به بارومتر نیاز هست که فقط گلکسی ها دارند. برای دما و رطوبت هم فقط گوشی هوی سامی هستن.
ولی نسخه آخرش خیلی خوب شده.

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی