حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارپ اولین تلویزیون ۸۵ اینچی جهان را با رزولوشن ۸K و قیمت ۱۲۰,۰۰۰ یورو معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 27 دیدگاه | ترنجی

شارپ ساعاتی پیش از اولین تلویزیون جهان با اندازه ۸۵ اینچ و رزولوشن ۸K پرده برداشت؛ قیمت این تلویزیون عظیم الجثه در حدود ۱۲۰,۰۰۰ یورو می‌باشد و همچنین دارای رزولوشنی برابر با ۷۶۴۰x4320 پیکسل است!

در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با تلویزیون LV-85001 از شارپ بیشتر آشنا شوید.

این مقدار پیکسل در سطحی برابر با ۸۵ اینچ منجر به تولید ۱۰۴ پیکسل در هر اینچ (PPI) می‌شوند؛ جالب است که بدانید اگر تمام پیکسل‌های ۱۶ تلویزیون فول اچ دی را در کنار هم قرار دهیم به این رزولوشن میرسیم! روشنایی این تلویزیون هم در حدود ۱۰۰۰ نیت می‌باشد.

sh02برای تغذیه چنین رزولوشنی به ۴ کابل HDMI نیاز داریم، پر واضح است که این غول برای استفاده‌های خانگی ساخته نشده و هنوز محتوای کافی برای آن وجود ندارد. همانطور که گفته شد قیمت این تلویزیون ۱۶ میلیون یوان یا به بیانی ۱۲۰,۰۰۰ یورو می‌باشد و عمده خریداران آن را هم شرکت‌های صنعتی و تجاری بزرگ تشکیل می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را از این تلویزیون مشاهده کنید:

sh04

sh14

sh15

دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/sharp-offers-the-first-85in-8k-ultra-hdtv-for-120-000-euro.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AA

ایول به این شرکت با اصالت ژاپنی B-)

vahid.a1994

اندازه صفحش عااااااااااالیه :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Moazez

کیفیت صفحه نمایشش منو یاد z5 premium انداخت.

no bias

چن وقت دیگه سامسونگ میده باقیمت یک چهارم این واللا :whistle: . بعد ۱۰۰۰ نیت کور نمیشه آدم؟؟؟ :unsure:

Moazez

آخه هر گردی گردو نیست که. سامسونگ باید ۱۶k بزنه تا کیفیتش به اینا برسه.

Amir Sepehr Ghasedi

اتفاقا بهترین تلویزیون های دنیا را سامسونگ می زنه. ۱۰ سال پرفروش ترین برند در این حوزه بوده و چهار ساله که جایزه ی بهترین کیفیت دریافت می کنه. One connect یکی از بزرگترین ابتکارات سامسونگ بود که واقعا کاربردی است.در ضمن محصولات سامسونگ مثل محصولات بعضی از برند ها که فقط به اینترنت متصل می شن و ادعای اسمارت بودن می کنن نیست و به تمام معنا اسمارت هست.

Moazez

آخه کی گفته سامسونگ کیفیت داره؟!! کدوم تلویزیونش در مقایسه ها تونسته از سونی سرتر باشه؟!! برندی که سه سال بعد از سونی اولین تلویزیون کوانتومی رو معرفی کرده،برندی که یه پردازشگر تصویر نداره رو تلویزیوناش بذاره تا انقدر همه چیزو تار نشون نده،برندی که تو رویاهاشم نمیتونه با ضخامت سونی تلویزیون بزنه. در ضمن فروشم نشون از بالا بودن کیفیت نیست. کل جهان میدونن در کیغیت اول سونی،بعد شارپ، بعد پاناسونیکو فیلیپس و توشیبا هستند.مثل اینکه یادت رفته سامسونگ با سونی شریک شد تا با ساختن کارخونه super lcd از علم سونی اسکی بره.

Amir Sepehr Ghasedi

برو خودت ببین. امسال js9500 از سامسونگ بهترین تلویزسون شد تو EIS. تا حالا اسم تلویزیون های SUHD با فناوری نانوکریستال شنیدی؟ من خودمم هیچ اعتقادی به تلویزیون های سامسونگ نداشتم و ۷ سال از v400 سونی استفاده کردم و هنوزم دارمش ولی وقتی خودم رفتم کیفیتو دیدم محو کیفیت سامسونگ شدم و در نهایت سری ۹ مدل ۹۹۹۰ خریدم. بعدشم بعد سامسونگ، الجی بهترینه و من تاحالا ندیدم کسی اسم اون برندای در پیتی که گفتی موقع خرید به زبان بیاره.

Moazez

ببین تو یوتیوب از این مدلهای سامسونگ که گفتی خیلی مقایسه انجام شده با مدلهای مشابه برندهای دیگه از جمله سونی. ببین واسه من نانو کریستال نکن. همون s که سامسونگ اضافه کرد بخاطر کوانتومی کردن بود و که سه سال بعد از سونی رخ داد. ولی کماکان هنوز پردازشگر تصویر نداره که یعنی افتضاح. تا حالا شبکه های sd ایرانو در حد HD دیدی؟!! تا حالا شغاف دیدی؟ همش بخاطر اینه که سامسونگ پردازشگر تصویر نداره و کانالهای ایرانو افتضاح نشون میده. خدایی خیلی جوکی به برندهای درجه یک جهان که سلطان تصویر هستن میگی در پیت. برو از دوتا حرفه ای بپرس این برندهایی که من گفتم چی هستن،از سایتهای تخصصب تلویزیون. وقتی این برندها اسمشون میاد جایی اینو بدون که طرف خیلی حرفه ایه.چندسالته؟!!

Amir Sepehr Ghasedi

“تا حالا شبکه های sd ایرانو در حد HD دیدی؟!! تا حالا شغاف دیدی؟ “”
خخخخخخ. اتفاقا تو تمام تلویزیون های ۴k سامسونگ قابلیتی به نام UHD Upscaling وجود داره که تصاویر با هر کیفیتی به ۴k تبدیل می کنه. آقای معزز عزیز الان تو هر زمینه ای بگی سامسونگ حرفای زیادی برای گفتن داره. هیچ وقت این غول بی شاخ و دم کره ای دست کم نگیر چون تقریبا تو همه ی حوزه ها از سونی جلو زده. سال های آینده هم خواهی دید که همین ایزوسل دنیا را تسخیر خواهد کرد.

Moazez

سامسونگ اگه تسخیر کننده بود خیلی وقت پیشا با کیفیتش تسخیر میکرد نه با تبلیغاتش. شرکتی که فروشش متکی به تبلیغات باشه فاتحش خوندست. در ضمن دیگه تلویزیون سامسونگو با سونی مقایسه نکن لهت میخندن. سامسونگ هنوز به الجی هم نرسبده چه برسه سونی.

SONY

آقای امیر سپهر قاصدی به نظر شما آیا پرایدم ماشین فوق‌العاده ایه؟؟؟ پراید فروشش از کل فروش خودروهای تویوتا بیشتر بوده ایا کیفیت پراید یا تویوتا یکیه؟؟؟؟ برای بار صدهزارمین بار فروش بالا نشانه کیفیت نیست

Dontbon

آره دلفینا هم پرواز میکنن 😉

Mammad Gherghi

فردا شارپ هم نیاد اعلام کنه در استفاده معمولی فقط اچ دیه و فقط در صورتی که فیلم ۸k اجرا کنه رزولوشنش ۸k میشه :scratch:
والا ملت که شانس ندارن

Nfs

همین که تونسته ۸k بزنه و بقیه نتوسنتند خیلیه. هر وقت بقیه تونستند بعد بیا حرف بزن 😉

Moazez

شما فعلا اینو روشن کن واسه همه که چجوری QHD سامسونگ در حد HD سونی هم نیست؟!!

SONY

چقد تو ترولی اگ سامسونگ اینو زده بود که تو الان خودتو هفت جر کرده بودی ژاپنی ها تو صنعت همیشه پیشتازن

Amir Sepehr Ghasedi

دوستان عزیز توجه کنید که تو این سایز شارپ زده برای بار اول. در نمایشگاه CES2015 سامسونگ از تلویزیون ۱۱۰ اینچ با کیفیت ۸K رونمایی کرده بود و طبق اطلاعات من در حال حاظر گران قیمت ترین تلویزیون جهانه.

Moazez

ببین قاصدی جان تو این سایز ۱۱۰ اینچ که میگی پاناسونیک ۲ سال قبلتر با رزولویشن ۸k زد.

riofarina

قبلا برندای دیگه ۸k ساخته بودن که! یعنی این تو تین سایز اولینه؟
شارپ یکی از بهترین هاست راستی قضیه این igzu چی شد چرا رو موبایل ها نصب نشد؟
ترنجی از نمایشگاه فرانکفورت هم بنویس، ممنون

Moazez

اینم لینک تلویزیون ۸k پاناسونیک که سال ۲۰۱۲ معرفی کرد.
http://www.gizmag.com/panasonic-nhk-8k-tv/23924/

عسکری

شارپ هم تو سال ۲۰۱۲ ،۸k زد تو سایز ۸۵ اینچ

Arya

قیمت رو اشتباه نزدید؟اینطوری قیمتش میشه حدود ۵۰۰ میلیون تومن :scratch: :wacko:

no bias

این جریان sd به hd رو واقعا نگفتی که؟ چون منطقی جور درنمیاد که. sd رو هر چقدر up scale کنی تو ۶۵ اینچ پیکسلا میزنه بیرون اگه سونی اینطوریه یه عکسی لینکی چیزی بزار.

Moazez

دقیقا اگه در نورد پردازنده های x reality pro مطالعه داشته باشی متوجه میشی چقدر پردازش تصویر بالاست و واقعا کیفیت sd رو به hd میرسونه و انقدر شفافیت میره بالا که نه مثل تلویزیون های سامسونگو الجی تصویر مات دیده میشه و نه رنگها مرده به نظر میرسن.

salar_sharif

عجب تلویزیونیه ۸۵ اینچ خیلی عظیم الجثه است البته قیمتش هم هنگفته
http://www.zanbil.ir/browse/tv
http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/eu/

salar_sharif

عجب تلویزیونیه ۸۵ اینچ خیلی عظیم الجثه است البته قیمتش هم هنگفته
http://www.zanbil.ir/browse/tv
http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/eu/ :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com