حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات سونی اکسپریا زد ۵ “ساخته شده برای جمیز‌باند”

نوشته

8 سال قبل | 42 دیدگاه | ترنجی

یکی از شعار های اصلی سونی برای تبلیغات سونی اکسپریا زد ۵ را به یاد دارید؟ “من در تاریکی میتوانم ببینم ، اما شما نه” همین جمله نیز باعث شده این دستگاه بتواند به عنوان یکی از دستگاه‌های اصلی جمیز‌باند شناخته شود. در ادامه با آخرین ویدیو تبلیغاتی سونی برای اکسپریا زد ۵ همراه باشید.

سونی در زمینه تبلیغات باید جانی تازه به گروه خود بدهد. اگر تبلیغات سونی برای معرفی دستگاه‌هایش تقویت پیدا کند، مسلما پتانسیل بیشتری برای فروش پیدا خواهد کرد. استفاده از نام و برند های معتبر جهت معرفی محصول تقریبا در بین شرکت ها مرسون شده است. سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای سونی اکسپریا زد ۵ ، مأمور ۰۰۷ یا همان جیمز باند را انتخاب کرده است. در این ویدیو تاریخ  ۶ نوامبر ۲۰۱۵ میلادی به عنوان تاریخ اکران فیلم می‌باشد. یکی از نقاط قابل توجه در این ویدیو، قدرت اکسپریا زد ۵ در تصویر برداری تاریک است که حتی تصویری را ثبت می‌کند که چشم انسان قادر به دیدن آن نبود. باهم ویدیو را ببینیم؛

 [aparat]http://www.aparat.com/v/nduHU[/aparat]

bond2_1__3438468b

Sony-Xperia-Z5-Made-for-James-Bond-007_3-640x430

Sony-Xperia-Z5-Made-for-James-Bond-007_2-640x394

Sony-Xperia-Z5-Made-for-James-Bond-007_4-640x400

نظر  شما در مورد ویدیو چه بود؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/09/13/xperia-z5-promoted-in-made-for-bond-ad-video/” background=”#5ab28d”]Xperiablog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
42 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

گوشی و برند خاص برای آدمهای خاص. یادمه برند دیگه ای سه برابر سونی پول میداد که پرچمدارشو دستش بگیره چیمز باند ولی مدیر برنامه های جیمز باند گفت گوشی که جیمزباند دستش میگیره باید در شأنش باشه و خاص باشه. و این است سونی برند آدمهای حرفه ای و خاص.

pouya

دقیقا همین طوره. سونی یه گوشی خاص واسه افراد خاص :rose: :heart: :good:

im80za

تبلیغش جالب بود حالا این به کنار
ولی تو باز حرف از رو هوا زدی
کدوم برندی همچین کاری کرده و مدیر برنامه های جیمز باند کی همچین حرفی زده؟
منبع داری بده اگر نداری ولش کن حوصله ندارم باهات بحث کنم

SONY

http://itresan.com/69527/james-bond-and-denying-to-use-xperia-z4.html
منبعش اینجاست دوست عزیز اون شرکت سامسونگ بوده
(به نظر شما چه زمانی مبلغ ۵ میلیون دلار برای در دست گرفت یک گوشی تلفن همراه کافی نخواهد بود؟

خب، جواب این سوال بسیار ساده است، هنگامی که شما تهیه کننده یا بازیگر سینما باشید، آن‌هم از نوع هالیوودی و جیمزباندی‌اش!

سونی به تازگی در یک پیشنهاد اغوا کننده از بازیگر معروف کارکتر جیمز باند، یعنی دانیل کریگ خواسته بود تا با محصول جدیدش یعنی Xperia Z4 عکسی بیندازد، اما در کمال ناباوری این پیشنهاد از سوی این بازیگر معروف رد شد! اخباری که در حول و حوش این اتفاق منتشر شده است نشان از اعتراضات مردمی به این نوع پیشنهاد و البته جواب دندان شکن جیمز باند دارد.

اما این پیشنهاد چه گونه علنی شده است؟ شاید نام سایت ویکی لیکس را شنیده باشید! وب سایتی که در لو دادن اطلاعات محرمانه سیاسی تبحر خاص دارد! در تازه‌ترین اسنادی که توسط این سایت منتشر شده است، ایمیلی وجود دارد که حاکی از پیشنهاد سونی به این بازیگر بوده و در آن بحث‌هایی در این خصوص منتشر شده است.

این ایمیل با این عنوان منتشر شده است: بودجه سونی الکترونیکس برای بخش تبلیغات به این شرح است: مبلغ ۱۸ میلیون دلار تعهدات تبلیغاتی و ۵ میلیون دلار جهت قرار داد با آقای دانیل کریگ! اگرچه بعدها معلوم شد که این مبلغ برای اغوای این بازیگر مشهور کافی نبوده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که جیمز باند در آخرین فیلمش یعنی SkyFall یکی از محصولات کمپانی سونی به نام Xperia T را به همراه خود داشت! حال باید دید چه شده است که سونی در حال از دست دادن این فرصت مهم تبلیغاتی جدید پرچم‌دارش است.
فردی به نام Andrew Gumpet در ایمیل خود به این سوال پاسخ جالبی داده است! وی می‌گوید: دلیلی که جیمز باند و کمپانی تولید کننده این فیلم قصد ندارند تا از گوشی جدید سونی در فیلم خود استفاده کنند، چیزی فراتر از مباحث مالی است!

دانیل و سام دوست دارند تا همیشه از ایده‌های خلاقانه بهره گیرند و در فیلم‌هایشان از بهترین نمونه موجود استفاده کنند، خب واضح است؛ آخرین پرچم‌دار سونی به هیچ وجه بهترین نمونه موجود بازار نیست!

همچنین وی ادامه می‌دهد که این محصول سونی نمی‌تواند موفقیت پیشین نمونه‌های قبلی را تکرار کند، به همین دلیل سونی دست به دامان این چنین تبلیغاتی شده است! وقتی دانیل و تیمش نمی‌توانند فروش این محصول را تضمین کنند، به همین دلیل در این زمینه هوشمندانه عمل کرده و این پیشنهاد را رد کرده‌اند!

اما پشت پرده دیگری نیز در این ایمیل منتشر شده است، اخبار دیگر حکایت از این دارد که سامسونگ در نظر دارد تا در یک تعهد تبلیغاتی ۵۰ میلیون دلاری، مبلغ ۱۸ میلیون دلار را صرف تبلیغ آخرین محصول خود در این چنین فیلمی کند! پس شاید بحث خلاقیت و این مسایل،‌تنها بهانه‌ای برای دریافت پول بیشتر باشد.

با اینکه تاکنون هیچ تصویر واضحی از فیلم جدید جیمز باند و اسمارت فون در دست او منتشر نشده است، اما طبیعی است که اختلاف قیمت بسیاری بین این دو پیشنهاد وجود دارد.)از آخر هم دیدیم که گوشی استفاده شده در فیلم جیمز باند سونی زی۵ هست واقعا جالب گفته (جیمزباند فقط از بهترینها استفاده میکند)

amirreaza nariamanpour

فیلم مال سونی پیکچرزه اگ ده برابرم بش بدن دانیل کریگ نمیتونه از موبایلی غیر از محصول سونی استفاده کنه در فیلم
اصن مگ دست بازییگره که تو فیلم تبلیغ چه محصولی رو کنه

Un-Branded

من جای شما بودم خبر های هالیوودی رو از یه منبعی به جز منابع فارسی میخوندم :yes:

http://www.macobserver.com/tmo/article/sony-and-samsung-both-offered-to-pay-james-bond-to-use-their-phones

http://antiguaobserver.com/daniel-craig-denied-5m-offer-to-use-sony-smartphone-in-next-james-bond-movie/

هم سامسونگ هم سونی پیشنهاد ۵ میلیون دلاری دادن. اگه پیشنهاد سامسونگ قبول میشد قرار بود سامسونگ یه ۵۰ میلیون دلاری هم صرف بازاریابی و تبلیغات ثانویه کنه ولی خب با توجه به این که فیلم مال سونی پیکچرز هست احتمال موفقیت سامسونگ خیلی کمتر از سونی بود.

But Samsung also offered to pony up money to get one of its devices in the film. In addition to the $5 million fee to Mr. Craig, Samsung was apparently willing to spread another $50 million in associated marketing. As of this writing, we don’t know if whatever device Samsung was peddling was considered to be the “best,” or if the film ended up going with another device.

SONY

دوست عزیز بابت لینکی ک دادین ممنون ولی من حال جستجو کردن و ترجمه کردن رو ندارم واسه همین لینک فارسی دادم امیدوارم تنبلی و بیحالی بنده رو ببخشید ایشااله دفعه بعد جبران میکنم

amirreaza nariamanpour

الان دقیقا دارم حس میکنم گوشای همه مارو مخملی فرض میکنه معزز
اخه ناموسا این چه حرفیه
یه برندی سه برابر سونی پول میداد؟؟؟
مدیر برنامه جیمز باند؟؟
شان جیمز باند؟؟؟پ
عزیزم فیلم متعلق به سونی پیکچرزه و دنیل کربرگ هم بازیگر این فیلمه
بودجه این فیلم توسط سونی پیکچرز تامین میشه و باید تبلیغات سونی تو این فیلم میبود
والا بریتانیا که اپلا توش غوغا داره اسمی از سونی نشنیدم اونجا که بگیم اره این در شانشه
این حرفت واااااقعا پدر منطقو در اورد

Emrah Poper

معزز جان ایمیلتو میدی شمارمو بفرستم منو به گروهاتون تو واتس ببری؟یا اینکه این ایمیل منه تو بفرس emrahpoper@gmail.com

amirreaza nariamanpour

جالبه اگه فقط سونی رو در شانش میدونن چرا اکسپریا زد۴ رو رد کرد؟

doctor

حتی جیمزباند هم عشق سونی است :good:

Darius

دوست عزیز فیلم های جیمزباند توسط سونی پیکچرز که از زیر مجموعه های سونی در امریکا هست تولید می شه پس این عجیب نیست که محصولات سونی هم در این سری فیلم ها تبلیغ بشه. از کازینو رویال تا همین اسپکتر موبایل های سونی و سونی اریکسون در این فیلم ها بوده.

shahryar

ربطی نداره،تووی فیلمی از سونی پیک،حتی اپلو تبلیغ میکنه

pouya

دقیقا ربطی به سونی پیک نداره

مثالش فیلم Chappie (2015 که اثری از محصولات سونی نیست ولی مک بوک توش هست

trojan

جالب بود…..توی ۸۰٪ که از اپل استغگغاده میکنن….یه جور اپیدمیک بودش….اونجرز شد سامی که حقش بود با نسخه های ادیشنش…..اینم حق سونی بود…به استایل جیمز میاد…مخصوصا دنیل….

Sajjad

اهم اهم…
با درود وسلام بر ترنجی و غیره… (جمله های اونجوری نمیاد الان!)
زد۵ هم خوشمان آمد…دوس داشتنیست…قابل احترام و شیک تر از پیش
دوس دارم یه فول متالیکشو بخرم و اصن روشنش نکنم فقط محض شیک بودن با خودم حمل کنم.

Dontbon

ایول سونی خیلی باحال بود مخصوصا صحنه ی اخر B-)

riofarina

بدون قرداد و این حرفا ۹۹ در صد فیلمای هالیوودی بازیگراشون آیفون دست دارن، واقعا قدرت آیفون مافوق تصور هست. بازیگرای هالیوودی همشون آیفون دست دارن فوتبالیستها افراد مشهور…
ولی بغیر z5 تنها گوشی که بدرد شخصیت باند میخورد بلکبری پاسپورت بود.
z5 انتخاب خوبیه براش.

alirad

تا زمانی که زد تری رو تو استخر نبرده بودم و زیر آب نکرده بودم خیلی برای سونی احترام قائل بودم اما با سوختن صفحه زد تری تو استخر همه احترامها به نفرت تبدیل شد و بجای اون از کریر ی زد تری کامپکت گرفتم چون زد تری بدجوری بددست و یقر بود. اما کیفیت صفحه واقعا افتضاح و دیده شدن پیکسلا با چشم واقعا نشون از کیفیت پایین این برند داره واقعا برا سونی که اینجوری داره فقط بازی میکنه که روزش بگذره متاسفم. نه طراحیه خوش دستی نه کیفیت صفحه ای حاشیه بزرگ جا گذاری بده دکمه ها و استفاده از شیشه دو طرف که عین ماهی لیز میخوره دیگه واقعا برندهایه چینی دارن جایه این قدیمیها رو که ماست مالی میکنن دارن میگیرن

✰ BARDIYA ✰

شما که صد در صد داری حقیقت رو میگی دوست عزیز!!
ما هم که تا حالا زد تری کامپکت دستمون نگرفتیم!! :whistle: :whistle: :whistle:

Myxperia

خیلی جالبه! همه ی مردم یه دونه Xperia Z3 داشتن بردن تو استخر سوخته!!!!!!
خیلی خوبه که کیفیت سونی انقدر بالاست که یه سری متوسل به حرفهای چرت و پرت میشن برای زیر سوال بردنش… هیچ کس نتونسته از محصولات فوق العاده سونی ایراد جدی پیدا بکنه و شروع کردن برای ایراد گرفتن از ضد آب بودن سونی. سامسونگ جلوی سونی مثل شوخی میمونه.
Sony the best Brand.

alirad

این سایت بدیش اینه نمیشه عکس این گوشیا رو برات آپ کنم ببینیشون شاید ما اسم این گوشیا رو نمیدونیم. اینجا برا من خرید هر گوشی پول ۴ روز کار کردنمه پس به طبع مشکل خدا ساختن از هیچ گوشی و یا خراب کردن اسم هیچ گوشی رو ندارم

alirad

اینجایی که من زندگی میکنم گوشی بصورت کنترکت داده میشه اینجوری نیست که ۱۰ سال بخوای کار کنی پولش دراد بعد ۱۰ تا جلدش گوشیه نه خون آدم. یا بخوای بخری گوشیرو پول ۴ روز کاره. پس اینجوری نیست که بخوای مس ی چیز ارزشمند باهاش برخورد کنی. نیازی نیست بخوام دروغ بگم. فقط تجربه ای رو که داشتم بیان کردم و گرنه برندها برا من فقط ی تولید کننده هستند شرکت بابام نیستن که بخوام برا تبلیغشون برنزم تو سرم

galaxy

بدین به همون جیمز باند….
مردم که نمیخرن ….
فقط به جیمز باند بگین زیر اب نبره ها چون گارانتیش باطل میشه

Dr.Zed

😐 ………………………………………………………………………

SONY

ماشاءالله هزار ماشاءالله شما دیگ از ترول گذروندی شما که انگشت اتهام رو طرف سونی میگیری حواست باشه اگر با یه انگشت داری اونو نشون میدی سه تا انگشت دیگه طرف خودته سامسونگ عالیه قابلت انفجار داره عین بمبهای napalm عمل میکنه رد تصویر تو صفحه اش میمونه آلزایمر داره مموری نمیخوره دوربینش مث چشم وزغه طراحیش افتضاحه رنگ طلایی گوشیای جدیدش آدمو یاد حلب روغن لادن طلایی می اندازه اره سامسونگ خوبه

Mohammad.Reza

یکم روی شعاراش باید بیش تر کار کنه. خیلی احمقانه جلوه می کنن.”من می توانم زیر آب بمانم” 😐
شعار های الجی رو خیلی دوست دارم.Simple is new Smart یا مثلا Beyond the galaxy

ايليا زندى

سونی هر کاریم کنه باز بنجوله و باز تو othrs هست کنار glx فقط گوشیو زیر اب نبرین میسوزه

Dontbon

نمیدونم چرا میگن گوشیای ضد آب سونی رو ببری زیر آب میسوزه :scratch: خب وقتی گوشیرو شش متر میبری زیر آب و…. انتظار داری نسوزه :wacko: من بردمش موج های آبی نزدیک به ۴۰ دقیقه بصورت مداوم فیلم و عکس گرفتم گوشی خراب نشد نمیدونم شما با گوشیاتون چکار میکنید زیر آب…احتمالا کُشتی میگیرید :yes:

alirad

والا من عکس اول نه دوم زیر اب ٢۰ سانتیمتری صفحه سوخت. همه چیش کار میکرد فقط صفحش سوخت. این تجربه من بوده با زد ٣.
روی جعبش نوشته زده آب هست ولی داخل کاتالوگش نوشته هر گونه وجود رطوبت داخل گوشی آسیب دیده باعث باطل شدن گارانتیش میشه. رجوع کنید به ودافون استرالیا
این واقعا مقایرتیه که روی جعبه و یوزمنول میبیتی و همچنین ی سر به سایت سونی و انتقاداتش که شده به همین. ضد آب بودنش توسط استرالیاییها

shahryar

شما طرفدارای سام درس بشو نیسین.
حالا که سام از فروش بده سری اس ،مونده چیکا کنه،ی بار خواسته کارکنانشو اخراج کنه،الان دیدم،حقوق کارکنانشو زیاد نمیکنه،و مث سال پیش،میخواد بمونه

SONY

ایلیا عمویی هفته دیگ مدرسه ات شروع میشه جامدادی خوشگلتو خریدی؟؟؟مداد پاکن چی؟؟؟دفتر نقاشباتو خریدی؟؟؟
باریکلا شما هنوز زوده درمورد برند سونی نظر بدی شما یادت نمیاد یک زمانی سامسونگ پادشاه کهنه شور و لباس شویی در بازار بود منکه ننگم میکنه برند گوشیم با برند لباسشویی خونمون یکی باشه چی ال جی باشه چه سامسونگ شما ی لطفی کن ترول بازی درنیار بذار جو سایت اروم باشه دیگ هم زیر پستای سونی نبینمت بدو
امیدوارم با بازشدن مدارس دیگه شاهد این بچه مدرسه ای ها تو این سایت نباشیم

amirreaza nariamanpour

الان خواستی بگی منم هستم عایا؟؟
بعله شرمت بیاد از اینکه این دوتا برند رختشور دارن همینجور پیشرفت میکنن
البته سونی هم پیشرفت میکنه ها ولی ترولی مثه تو نمیزاره اینا ب چش بیاد

SONY

هر جور دوست داری برداشت کن من فقط خواستم حال اینو بگیرم اتفاقا اونی ک میخواسته دیده بشه شمایی ک اومدی زیر پست من پاسخ رو زدی خوبی سونی اینه که اسمش روی رختشور و ظرف شور و کهنه شور نیست تازه ال جی و سامسونگ تو حرفه اصلی خودشون یعنی ظرف شور و رخت شور بهترین هم نیستند تو این زمینه بوش آلمان و هیتاچی ژاپن به مراتب بهترن من منکر پیشرفت های سامسونگ تو صنعت نیمه هادی نیستم اتفاقا تشویقش هم میکنم چیزی ک مشخصه اینه ک شما طرفدارای سامسونگ کور خودتونین و بینای مردم یارو طرفدار سامسونگه میاد زیر پستای سونی چرندیات مینویسه و ترول بازی درمیاره اون عیب نداره ولی وقتی یکی میزنه تو برجک طرف میشیم ترول شما اول طرز فکر و رفتارتون رو درست کنین بعد از ما ایراد بگیرین حالا هم خوش اومدی زحمت دادی خوشحال شدیم

yahoo_user

خبر اپدیت شده.درستش کنید

sajad_1

عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت دوستان

شیک و خاص و یکدست بودن این گوشی در نوع خودش جالبه

sajad_1

عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان

شیک و خاص و یکدست بودن این گوشی در نوع خودش جالبه

Saeed Sj

سلام صدرا جان ببخشید یه سوال این ویدیو تو اپارات دیدم چرا اینطوریه ؟
هرکی یه چی میگه ! میشه خودتون این ویدیو رو بررسی کنید ؟ http://www.aparat.com/v/6hAm3
و
http://www.aparat.com/v/toJ4r

SONY _ make.believe

SONY

Nfs

فقط هواوی :whistle: :whistle:

Moazez

خخخ کامنت من چقدر سوزوند ترولهارو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....