حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در خودرو‌های سال ۲۰۱۶ شرکت جیلی(Geely) پشتیبانی از Apple CarPlay اضافه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در منبع نوشته بود نام جیلی(Geely) را شنیده‌اید؟ اما من برای شما باید بگوییم که همان خودرو های چینی زیاد شده در ایران را دیده‌اید؟ یکی از آن دسته خودرو ها مربوط به شرکت جیلی(Geely) است که تقریبا یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو در چین به شمار می رود. جیلی رشد بسیار خوبی را نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه تجربه کرده است و اکنون به دلیل استقبال از پشتیبانی سیستم  CarPlay ، سرتیتر وب سایت های خبری شده. در ادامه همراه باشید.

جیلی اولین شرکت خودروساز چینی است که سیستم اختصاصی اپل برای اکوسیستم iOS را در اختیار گرفته است. این شرکت با توجه به مذاکرات انجام شده بالاخره موفق شد در کنار شرکت هایی چون هوندا و فولکس جهت استفاده از سیستم Apple CarPlay قرار بگیرد. در ادامه بیان شده است که Geely قرار است در بیشتر خودرو های SUV سال ۲۰۱۶ خود سیستم اپل را به کار گیرد اما ممکن است حق انتخابی را برای مشتری در نظر بگیرد. بدین منظور که مشتری بتواند خودرو خود را با وجود این سیستم یا بدون استفاده از این سیستم سفارش دهد یا به زبان دیگر قرار نیست به صورت پیش‌فرض بر روی بیشتر خود رو ها قرار بگیرد.

این اتفاق برای خود شرکت می‌تواند یک نقفطه عطف در رزومه کاری باشد و برای کاربران ایرانی می‌توان قابلیت مثبتی باشد زیرا با توجه به قیمت های این خودرو در بازار داخلی امیدوار هستیم سیستم Apple CarPlay حالت عمومی تری پیدا کند! هر چه باشد Geely نمایندگی مستفیمی در ایران دارد. نظر شما چیست؟ آیا CarPlay اپل می‌تواند یک دلیل برای خرید خوردو های جیلی باشد؟ در ایران چطور؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/geely-to-support-apple-carplay/” background=”#5ab28d”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
d-_-b

اقای مخملی بروز این هفته عالی بود :rose:

KING

صدرا جان ممنون دوستان عزیز توجهتون رو در این بخش به آواتارم جلب میکنم با تشکر!

Mostafa Javidi

بازم من ترجیح میدم جیلی سوارشم
حتی صدها میلیون پول جیلی بدم
ولی یک قرون به خودرو ساز قاتل وطنی ندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....