حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه سامسونگ به اپل؛ گلکسی نوت‌ سال‌ها قبل از معرفی آیپد پرو قلم استایلوس داشت!

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

چندین سال پیش استیو جابز از ناکارآمد بودن قلم‌های استایلوس سخن گفت و اکنون تیم کوک تبلتی ۱۳ اینچی را با قلم استایلوس معرفی کرده‌است! در سال پیش هنگامی که اپل آیفون ۶ و ۶ پلاس را معرفی کرد شرکت‌های کوچک و بزرگ به آن طعنه زدند و ظاهراً امسال هم این روال ادامه دارد! سامسونگ دقایقی پیش توییتی را به اشتراک گذاشت که در آن به روشنی قلم استایلوس آیپد پرو اپل را نشانه رفته بود.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

اپل ساعاتی پیش از آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی با قلم استایلوس (Pencil) رونمایی کرد؛ آیپد پرو اپل مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۷۳۲x2048 است که کمی بیش‌تر از Qhd می‌شود. و اما قلم جنجالی آن! سال‌ها پیش سامسونگ گلکسی نوت ۱ را روانه بازار کرد که اپل هم در مقابل آن جبهه گرفت و این ایده را احمقانه خواند. سامسونگ هم تبلتی شبیه به آیپد پرو دارد که قطعاً شما آن را می‌شناسید، گلکسی نوت ۱۲٫۲ اینچی با قلم S pen و رزولوشن ۱۶۰۰x2560 پیکسل. در ابتدا توییت سامسونگ را مشاهده کنید:

Samsung-S-Pen-Apple-Pencil-01بلافاصله پس از معرفی آیپد پرو سامسونگ انگلستان توییتی را با هدف قرار دادن قلم استایلوس اپل پست کرد؛ تفاوت‌های زیادی بین S pen سامسونگ و Pencil اپل وجود دارد، یکی از این تفاوت‌ها را می‌توان به وجود قلم S pen در جعبه گلکسی‌ها نام برد در حالی که باید برای بهره بردن از تمام قابلیت‌های آیپد پرو قلم استایلوس Pencil را جداگانه و با قیمت بالای ۹۹ دلار خریداری کرد. در نهایت باید صبر کرد و دید که کدام یک از این قلم‌ها قابلیت‌های بیش‌تری دارند و آیا پرداخت هزینه‌ای برابر با ۹۹ دلار برای یک قلم استایلوس منطقی است.

دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-subtly-reminds-Apple-that-its-Galaxy-Notes-had-stylus-pens-way-before-the-iPad-Pro_id73596″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortal galaxy

خخخخخخ. خدایی این یکی رو حق داره.
بی انصافیه اگه بگیم اپل اسکی نرفته.
سامی حق داره.

no bias

قیمتش اندازه ی jot touch pro هست نمیدونم اونقد امکانات داره یا نه

✰ BARDIYA ✰

هنوز نیومده طعنه زدن های سامسونگ شروع شد 😀

trojan

اینو حق داره…
داک کیبوردم کاملا از مایکی اسکی رفتش…….
ایت دوتارو کاملا اسکی رفت….مخصوصا داک رو…حالا قلم قبلنا بود اما به سامی شناخته میشه که حقم داره

Ari khan

بنظر من که تعنه به جایی بوده…. :whistle:

ahmadM2

حق با سامسونگه
اما تفاوت اینجاست که اگه یه گوشی حتی ذره ای به ایفون ها شبیه باشه اپل هزارتا وکیل وصی پیدا میکنه که ازش دفاع کنن الان اسکی به این بزرگی اپل رفته طرف اومده میگه سامسونگ حقیره …. دیگه عمق فاجعه رو خودتون درک کنید :negative:

eagle

سامسونگ کلا از اپل خیلی می ترسه نوت و بخاطر ایفون ها زودتر معرفی کرد واینم از این طعنه اخه قلم وکه از ۱۰ سال پیشم بودش اس پن پیشرفته ی اونه دیگه خود سامسونگ هر چقدر می خواد می تونه کپی کنه مثل کپی طراحی از ایفون۶ و حتی دزدی ولی بقیه نه

hazhparsa

وقتی اپل سره کپی میره شکایت میکنه و کارو به دادگاه میکشونه سامسونگم حق داره چنین توییتی بزاره تا اپل بفهمه سامسونگم حواسش هست !!

far_zad

تو مراسم اپل وقتی فیل شیر(اگه اشتباه نکنم) میخواستم قلم اپل رو معرفی کنه گفت اینم قلم اپل که apple pencil نام داره.

یه خنده جالب و همراه با تمسخری از طرف برخی از حضار شنیده شد.

و چقدر جالب که این قلم(از طرف اپل قبلا مسخره نامیده میشد) برا ما آشنا هست. و جالبتر از اونکه نمیخواد ۱۰۰ دلار بهش پول بدیم.

و بازم جالب که اپل دست به دامان مایکروسافت و ادوبی و غیره شده تا چهار تا قابلیت برای قلمش داشته باشه. این اپل که همیشه به کار کردن روی نرم افزار تاکید داره نتونسته ۲ قابلیت از خودش بزاره برا قلم. والا هرچی شرکت معتبر بود از نزم افزار تا فروشگاههای آنلاین رو اپل همکاری کرده باهاشون تا محصولات خودش رو کاربردی کنه.
البته برا کاربر نهایی فرقی نداره و اتفاقا بسیار خوبه این همکاریها. ولی اپل اون غولی که خیلیا فکر میکنن نیس. اپل تجارت رو خیلی خوب بلده. الحق که شرکت آمریکاییه و بازار رو میشناسه

reza.tech

آقای عباسی رزولیشن نوت پرو رو اشتباه نوشتید درستش ۱۶۰۰در۲۵۶۰ هست :rose: 🙂 :yes: :mail:

reza.tech

خواهش میکنم :rose:

Mehdi_tr74

واسم خیلی جالبه میخواد قلمشو جدا بفروشه.از سود اینم نمیگذره. 😐
خو یکم به فکر لذت بردن کاربراتم باش.
اینجا حدود ۴۰۰تومن قیمت میذارن روش که ادم پشیمون میشه از خریدش. تاااازه اگه کسی بتونه خودشو بخره :))
نمیگم قلم ماله سامسونگ هست ولی حدودا قلم هوشمند رو سامسونگ جا انداخت، مثل سری فبلت ها.
هر دو شرکت اپل و سامسونگ نوآوری های خوبی داشتن. واقعا نمیشه یک طرفه نظر داد.

hamed8080

این تبلت و قلمش برای کاربرای عادی نیست قلم رو به وضوح گفتن برای طراح هاست نه کس دیگه ای. ولی منم میگم قیمت قلمش گرونه با این که شاید یه سری قابلیت هایی داشته باشه که تو قلم های دیگه نباشه . فعلال نمیشه نظر داد و فقط باید به این بسنده کرد که این قلم برای ماها نیست فقط برا طراح هاس.

houman

شما اگه از نوت سامسونگ استفاده کرده باشی متوجه میشی که قلم خیلی بدرد کارهای روزمره میخوره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com