حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه چیزهایی از آیپد های جدید می‌دانیم؟جمع بندی لورفته ها، اینجاست!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سه روز دیگر تا یکی از هیجان انگیز ترین کنفرانس های سال مانده است و هر طرفدار ( بی تعصبی‌ ) برای آن روز لحظه شماری می‌کند. اپل ایده های بسیاری دارد که باعث می‌گردد با کنفرانسی رو به رو باشیم که به سختی بتوان در آن نفس کشید. یادآوری می‌کنیم که این رویداد در تاریخ ۱۸ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در سالن بیل گراهام سن‌فرانسیسکو خواهد بود. لازم به ذکر است که این سالن جمعیتی در حدود ۷۰۰۰ نفر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در سری های مختلف، بگوییم در این کنفرانس باید منتظر چه چیز هایی باشیم.

iPad Pro

ما گزارش های متناقضی درباره این نسل از آیپد داریم؛ برخی منابع مدعی هستند که آیپدی با صفحه نمایش بزرگتر در مراسم اکتبر رونمایی می‌شود و برخی حاکی از معرفی این دستگاه تازه در همین کنفرانس را دارند. اما به نظر می‌رسد این نسل از آیپد به همراه آیپد مینی ۴ در اکتبر به طور رسمی رونمایی شود.

apple-ipad-pro-designboom01

طبق اطلاعاتی که از آیپد مینی نسل چهار داریم، این دستگاه دارای طراحی بهتر و نازک تر خواهد بود و از وزن نیز کمی کاسته خواهد شد. دقیقا شبیه به چیزی که در آیپد ایر ۲ دیده بودیم. انتظار می‌رود پردازنده این دستگاه A8 یا A9 باشد با دو گیگابایت رم عرضه شود. سیستم عاملی که این دستگاه اجرا می‌کند، iOS 9 است که دارای ویژگی های مربوط به مالتی تسکینگ است.

Apple-iPad-Air-Pro-3D-renders7

دوربین آیپد مینی چهار نیز پیشرفت کرده و از ۵ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل ارتقا یافته است.

از بحث آیپد مینی بگذریم و به iPad Pro برسیم. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی باشد که رزولوشن فوق العاده ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ را به کاربر ببخشد. این آیپد بزرگ تر با دوربین فیس تایم و iSight عرضه می‌شود و دو اسپیکر در بالا و پایین دستگاه موجود است که استریو است. از طرف دیگر در گزارشی دیگر ذکر شده بود که آین ایپد دارای پورت USB-C که پیش از این در مک بوک شاهد آن بودیم، خواهد بود.فورس تاچ نیز از قابلیت های کلیدی آیپد پرو خواهد بود و دارای قلمی با تکنولوژی وایرلس خواهد بود.

Apple-iPad-Air-Pro-3D-renders12

گفته می‌شود این آیپد غول پیکر در نوامبر به همراه اسمارت کاور/کیس عرضه شود و برخی منابع مدعی بودند یکی از لوازم جانبی های این دستگاه کیبوردی همچون چیزی که در سرفیس دیده بودیم، است. باید متذکر شد که درصورتی این شایعه تحقق یابد این اولین کیبورد ساخته شده از سوی اپل برای آیپد هاست.

Apple-iPad-Air-Pro-3D-renders

نظر شما چیست؟ با توجه به نکات و  ویژگی هایی که گفته شد، کنفرانس موفقی برای اپل پیشبینی می‌کنید؟ تاثیر این محصول را در بازار چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/05/september-9-2015-rumor-roundup/”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I Am KiNG

ایکاش سیستم ipad pro یچیزی بین ios و os x باشه،،،،،،،،،،ios خالی نباشه با این صفحه نمایش :heart: :heart: :heart:

samsung king

میگم مدیران اپل که اعتقاد داشتن قلم اصلا به درد نمیخوره و سامسونگ رو مسخره میکردن حالا چی شده که دارن از سامسونگ تقلید میکنن؟
این چیزایی که برای اپل نو آوریه برای ما سامسونگی ها خاطره اس :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....