حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین مکان ها برای چتربازی در جهان

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

آیا شما هم عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید و به دنبال بهترین مکان ها برای چتر بازی می گردید؟ در این ورزش آنچه برای شما مهم است، ارتفاع، امنیت و منظره مقابل چشمان تان است، به همین دلیل ما بهترین مکان های جهان را برای چتربازی به شما معرفی می کنیم.

۱٫ بیابان نامیب، نامیب

بر فراز بیابان نامیب شما ۱۰ ثانیه از بهترین سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد. تپه های نارنجی و موج های اقیانوس اطلس مناظری است که می توانید در طول سقوط تان مشاهده کنید. این پرش که از ارتفاعی بیش از ۳۰۴۸ متر اتفاق می افتد، تجربه ای سورئال یا فراواقعی خواهد بود.
Capture

۲٫کوههای اورست، نپال

یکی از بهترین مکان ها برای چتر بازی، نپال است. شما با هلیکوپتر به بالاترین نقطه ممکن می روید و پرش خود را بر فراز یکی از بلندترین نقاط کره زمین انجام می دهید. این را هم بگوییم که تنها ۱۵۲ نفر این کار را به تنهایی، آن هم با لوازم کمکی مانند اکسیژن، انجام داده اند.
Capture

۳٫دبی، امارات متحده عربی

حتما شما هم می دانید که یکی از بهترین مکان های چتربازی، علارغم سابقه کوتاه مدت اش، دبی است. آنچه چتربازان هنگام سقوط می بینند منظره ای از نخل جمیرا، خلیج فارس و خود شهر است که تماشایی می باشد.
Capture

۴٫اینترلاکن، سوئیس

برای افرادی که از منظره کوهها لذت می برند، اورست تنها گزینه نیست. اگر نمی توانید به آن مکان سفر کنید به اینترلاکن سری بزنید. در ارتفاع ۴۲۶۷ متری از زمین، دریاچه، یخچال های طبیعی و جنگل ها با پس زمینه رشته کوههای آلپ تجربه ای فوق العاده برایتان بر جای خواهد گذاشت.
Capture

۵٫موآب، یوتا، آمریکا

پرش از ارتفاع ۳۰۴۸ متری منظره ای از رودخانه کلرادو و پارک ملی کنیون‌لندز را در مقابل چشم هایتان قرار می دهد، تجربه ای که هیچ بار دیگر تکرار نمی شود.
Capture

۶٫کنز، کوئینزلند، استرالیا

 از ارتفاع ۴۲۶۷ متری، تنها موجود زنده ای که در این مکان می بینید، دیواره های بزرگ مرجانی است. شما همچنین جنگل های استوایی و خط ساحلی را نیز مشاهده خواهید کرد.
Capture

۷٫کیپ‌تاون، افریقای جنوبی

منظره ای زیباتر از کیپ تاون وجود ندارد. از ارتفاع ۳۰۴۸ متر در هوا، شما قادرید کوههای تیبل را مشاهده کنید. تماشای تمام شهر و خط ساحلی تنها از این فاصله امکان پذیر است.
Capture

۸٫هونولولو، هاوایی، آمریکا

شما در هونولولو می توانید دو نوع چتربازی را امتحان کنید. ارتفاع یکی از آنها ۶۷۰۵۶ و دیگری ۴۲۶۷ متر است. از این فاصله می توانید تمام جزیره را زیر پای خود مشاهده کنید.
Capture

۹٫ آبشار ویکتوریا، زامبیا و زیمبابوه

یکی از مقاصد مورد علاقه ماجراجویان پرش بر فراز آبشار ویکتوریا است. آبشار ویکتوریا آبشاری است طبیعی در جنوب قاره آفریقا که بر روی رودخانه زامبزی و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته است که با ارتفاع ۱۰۸ متر، عریض ترین آبشار جهان شناخته می‌شود.

Capture

[button url=”http://www.bartarinha.ir/fa/news/238903/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D8%AA%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]bartarinha[/button]


اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
KING

چه قدر زیبا بودن عکس این مکانها انشالله به روزی همه بتونن تفریح خوب داشته باشن

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

یادش بخیر ده سال پیش دوبی بیابون بود ما آباد بودیم
الان همه چی بر عکس شده

Reza 6s

من عاشق پاراگلایدرم،دوبار خواستم برم آموزش ببینم و یکى بخرم ولى کمبود وقت این اجازه رو نداده،خیلى علاقه دارم،عاشق ارتفاع و پروازم،هر کى از این تفریحا داره خوش بحالش :heart:

sadeghi

هر جا اسم بدترین ها باشه ایران رتبه اول داره ولی تو بهترینا اصلا چیزی نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....