حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا در حرف e مشترک در نماد جدید گوگل و لنوو سیاستی نهفته است؟

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا این روزها کلمات و نمادها تبدیل به یکی از بزرگترین چالش‌ها و اعلام سیاست شرکت‌ها شده‌اند و مشتریان آنها نیز بیش از هر زمان دیگری چشمان تیزبین خود را معطوف این نمادها کرده‌اند به گونه‌ای که اکنون گوگل و لنوو به صورتی تصادفی یا غیرتصادفی در بخشی از نماد شرکتشان شدیدا اشتراک نظر دارند. در ادامه با ما باشید تا از یک حرف e خبرساز بیشتر مطلع گردید.

همانگونه که احتمالا باخبر شدید، ۲ غول بزرگ دنیای تکنولوژی چندی پیش لوگوهای خود را پس از گذشت سالها تغییر دادند و در سویی لنوو در ماه ژوئن(خرداد) سال جاری آن را بروز کرد و در سوی دیگر گوگل چند روز قبل دست به چنین کاری زد. اکنون در لوگوی دو شرکت نکته‌ی جالب توجهی وجود دارد که شاید نمایانگر نزدیکی هرچه بیشتر آنها باشد و آن هم اشتراک طراحی در کلمه e مشترک در نام آنهاست که به صورتی کاملا مشابه خودنمایی می‌کند.

september-1st-doodle-do-not-translate-5078286822539264-hp.0

ظاهر و زاویه‌ی این حرف در هر دو کاملا مشابه است و این تشابه به احتمال فراوان تصادفی نیست و بیانگر سطح بالای همکاری‌ها میان این دو شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی است که پیوسته در حال گسترش مناسبات خود هستند. زمانی که از Tobias Frere-Jones طراح نماد جدید گوگل فلسفه‌ی لوگوی جدید پرسیده شد گفت که هدف خاصی از حرف e موجود در آن وجود نداشته است.
در هر صورت، دو شرکت در حال حاضر از یک حرف مشترک در نماد خود استفاده کرده‌اند و شاید در آینده شاهد روزهای باشکوه‌تری از گسترش سطح روابط بین گوگل و لنوو باشیم کما اینکه در حال حاضر نیز سطح همکاری‌های میان دو شرکت بسیار گسترده و چشمگیر است.

1 2

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/9/5/9266805/google-lenovo-e-logo-design”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen2553

شاید برای ساخت نکسوس ۲۰۱۶ با هم همکاری کنن B-)

shantiakb

جالب شد…
تازه شرکت موتورولا هم هی به هم تعارف میزنن :)))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...