حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرانسل انتخاب شماره دلخواه با پیش شماره ۰۹۰۳ را ممکن ساخت

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ایرانسل اعلام کرد به عـنوان نخستین ارائه‌دهنـده خدمت “شماره طلایی” در کشـور، دور تازه ایــن طرح را از طریق وب‌سایت sim.irancell.ir برای پیش‌شماره‌ جدید ۰۹۰۳ ارائه می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل،‌ با اجرای دور جدید واگذاری شماره‌های انتخابی، ایرانسل این امکان را در اختیار متفاصیان قرار می‌دهد تا شماره تلفن‌همراه دلخواه خود را از میان شماره‌های موجود در بازه شماره های ۰۹۰۳۱۰۰۰۰۰۰ تا ۰۹۰۳۵۴۹۹۹۹۹ انتخاب کنند.


متقاضیان می‌توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره‌های طلایی نظیر شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، یک ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می‌کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سیم کارت ایرانسل خود با قابلیت پشتیبانی از خدمات اینترنت همراه مبتنی بر نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (۳G) و نسل چهار (۴G/LTE) ایرانسل به همراه قابلیت تبدیل سیمکارت به میکروسیم و نانوسیم بدون نیاز به پانچ یا برش سیمکارت را انتخاب و از طریق پست در منزل خود دریافت کنند.

بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل، با احتساب ۲هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شرکت پست بابت تحویل در محل مشترک و دریافت مدارک، مجموعا ۱۵ هزار تومان تعیین شده که در هنگام ثبت‌نام اینترنتی، از طریق پرداخت اینترنتی به‌وسیله کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه شتاب دریافت می‌شود. سیم کارت انتخابی ثبت شده در سایت، پس از تکمیل مراحل و واریز وجه، به صورت تقریبی طی ۷ روز کاری به آدرس اعلامی توسط ثبت نام کننده ارسال می گردد.
هر فرد در این دوره تنها می‌تواند در مجموع حداکثر پنج شماره انتخاب کند. متقاضیان تجاری در صورتیکه مایلند بیش از پنج شماره خریداری کنند، می‌توانند درخواست خود را به corporatesales@mtnirancell.ir ارسال کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان لازم است ابتدا به سیستم یکپارچه خرید سیم کارت های ایرانسل به نشانی sim.irancell.ir مراجعه کرده و سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد کنند. درصورتی که شماره‌ انتخابی شده پیش از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب آنان را تایید کرده و به مرحله بعدی هدایت می‌کند.
پس از تایید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره مورد نظر و وار‌د کردن اطلاعات لازم، مرحله ثبت‌نام آغاز می‌شود. در این مرحله علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن‌همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام از طریق پیام‌کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
پس از این مرحله یک پیام‌کوتاه و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به طور خودکار برای متقاضی ارسال می‌گردد. سپس مشترک می‌بایست نسبت به پرداخت هزینه شماره انتخابی به مبلغ ۱۵هزار تومان از طریق پرداخت آنلاین اقدام کند.

در هنگام مراجعه مامور پست به نشانی مشترک، سیم‌کارت، تنها به مالک تحویل خواهد شد و مشترک هنگام دریافت سیم‌کارت باید اصل کارت ملی خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی کارت ملی خود را به مامور پست تحویل دهد. سیم‎کارت‌های ایرانسل تنها پس از تکمیل ثبت نام و رسیدن مدارک شناسایی به ایرانسل فعال می‌شوند. درصورتیکه پس از ۲ بار مراجعه نماینده اداره پست به نشانی اعلام شده برای تحویل سیم کارت، متقاضی در محل حضور نداشته باشد، سیم کارت وی در تهران به مناطق پستی و در شهرستانها به دفتر مرکزی پست ارجاع داده می شود.

در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام‌کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره انتخابی خواهد رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه سیستم یکپارچه خرید سیم کارت های ایرانسل و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می‌توان تمام سوابق پیام‌های‌کوتاه و نامه‌های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده کرد.
از سوی دیگر در صورتی که هنگام ثبت‌نام متقاضی، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می‌توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام‌کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو به شماره ویژه ۲۱۲۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم‌کارت شماره انتخابی مطلع شد. در صورتیکه در هنگام ثبت‌نام، شماره‌ای غیر از شماره‌های ایرانسل برای ارسال پیام‌های اطلاع رسانی ارائه شده باشد، از طریق مراجعه به سیستم یکپارچه خرید سیم کارت ایرانسل به نشانی sim.irancell.ir ، میتوان از آخرین وضعیت سیم‌کارت خود مطلع شد.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۱۸ شهر و دهستان و ۵۶ مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه ۳G و بیش از ۹۰ شهر و دهستان، تحت پوشش خدمات ۴G/LTE ایرانسل قرار دارند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

یکمی هم روو کیفیت خدماتشون کار کنن بد نیست.
با این حال کلا ایرانسلو بیشتر از اون دوتا قبول دارم. یه جورایی ایرانسل اسپرته یعنی جوون پسند تره.

mohammad reza Hashemi

ممنون از خبری که گذاشتید :rose:

من این شماره رو خریدم

۹۰۳۳۰۳۰۰۹۶ :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....