حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت گرافیک R9 Nano تا ۲ هفته دیگر معرفی می‌شود؛ ۵۰% عملکرد بهتر در هر وات مصرفی نسبت به R9 Fury X

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

طبق اخبار در حال نزدیک شدن به تاریخ معرفی کارت گرافیک R9 NANO هستیم؛ پیش بینی می‌شود آخرین دستاورد کمپانی AMD در حدود ۲ هفته دیگر به طور کامل معرفی شود و همچنین به بازارهای جهانی نیز عرضه گردد.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

سیلیکون این کارت در قالب معماری فیجی (Fiji) توسعه یافته است و ویژگی جالب این کارت نیز قدرت بسیار زیاد به نسبت ابعاد و مصرف انرژی آن است؛ این کارت گرافیک تقریباً با نیمی از مصرف انرژی کارت R9 290X همان عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارد، بر همین اساس و به وسیله معیار (عملکرد در هر وات) به سادگی می‌توان فهمید که این کارت ۹۰% راندمان بیش‌تری را نسبت به R9 290X در هنگام فعالیت خود دارد.

104a

104c

104bدر مقایسه با R9 Fury X نیز این عدد به ۵۰% تنزل پیدا می‌کند که البته باز هم عدد خوبی است و همچنین پیشرفت AMD را در R9 Fury X نسبت به R9 290X و البته Fury X به R9 Nano نشان می‌دهد. این کارت گرافیک برای رایانه‌های شخصی کوچک و کنسول‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ساخته شده‌است؛ دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.techpowerup.com/215486/amd-radeon-r9-nano-nears-launch-50-higher-performance-per-watt-over-fury-x.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Techpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

این دیگه چه هیولایی میشه! البته مطمئنا اختلاف قیمت قابل توجهی هم با بقیه داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com