حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیلد ۱۰۵۲۵ ویندوز ۱۰ برای اینسایدر‌ها منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

بعد از عرضه‌ی رسمی بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ به عنوان نسخه‌ی رسمی٬ تاکنون هیچ نسخه‌ای برای توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۰ که اینسایدر‌ها خطاب می‌‌شوند منتشر نشده بود. اما امروز با خیر شدیم که مایکروسافت نسخه‌‌ی جدیدی را تحت عنوان بیلد ۱۰۵۲۵ برای اینسایدر‌ها منتشرکرده است.

در ادامه‌ی مطلب با ترنجی همراه باشید تا از لیست تغییرات موجود در این بیلد آگاه شویم و همچنین اسکرین‌شات‌هایی از محیط این نسخه‌ را با هم ببینیم.

ظاهرا سریال تکراری عرضه‌ی نسخه‌های آزمایشی برای اینسایدر‌ها تمامی ندارد و به قول نیکانمان این رشته سر دراز دارد! مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز‌های خود بسیار پایبند است و سعی دارد تا بروزرسانی‌های متعددی را برای مجموعه محصولات خود منتشر نماید. در همین راستا٬ دیشب وبلاگ رسمی ویندوز (Windows Blog) به همراه سایت Microsoft-News خبر از انتشار یک نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ کامپیوتر برای توسعه‌دهندگان حلقه‌ی سریع (Fast) را داد که نام آن بیلد ۱۰۵۲۵ است.

از جمله تغییرات محسوس این نسخه می‌توان به:

  • تنظیمات رنگ‌ها بروز شده‌اند:  اهالی رموند بازخورد‌های زیادی در رابطه با رنگ‌ها پیشفرض دریافت کرده‌اند و برای شروع این تغییرات٬ قابلیت تغییر رنگ استارت٬ اکشن‌سنتر و نوار وظیفه فراهم شده است (توجه داشته‌باشید که این قابلیت هنوز در مراحل آزمایشی و ابتدایی خود است و ممکن است در آینده تغییرات زیادی را به خود ببیند). برای تغییر رنگ  این قسمت‌ها شما می‌توانید به این آدرس بروید و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید: (Settings > Personalization > Colors)
  • بهینه شدن مدیریت حافظه: در ویندوز ۱۰ ٬ مفهوم جدیدی تحت عنوان compression store به نسخه‌ی جدید افزوده شده است که موجب می‌ شود در هنگامی که ویندوز احساس کند رم شما بیش از حد پر شده است٬ برنامه‌هایی را که تشخیص دهد مورد استفاده نیستند و فعلا  کاربر با آنها کاری ندارد را به صورت فشرده درآورده و فضای خالی بیشتری را در اختیار سایر برنامه‌ها قرار می‌دهد. بدین ترتیب فضا برای انجام اپ‌های فعال و کارهایی که مورد نیاز کاربر در آن لحظه است بیشتر آزاد می‌شود.
  • در این بیلد برخی از باگ‌ها و مشکلات نیز رفع شده‌اند

به صورت کلی اگر بخواهیم این بیلد را توصیف کنیم تنها می‌توانیم بگوییم که این بیلد فقط و فقط یک بیلد رفع باگ و مشکلات بوده است و قابلیت جدیدی را با خود به ارمغان نیاورده است، البته اگر مدیریت بهتر رم را به عنوان یک ویژگی جدید به حساب نیاوریم و آن را به پای بهبود عملکرد بگذاریم! در صورتی که دوست دارید تا با محیط این نسخه‌ بیشتر آشنا شوید٬ گالری تصاویر را از دست ندهید:

windows 10 (2)

windows 10

windows 10 (4)

windows 10 (3)

هنوز فایل ISO ویندوز ۱۰ منتشر نشده است و این بروزرسانی تنها تحت عنوان یک آپدیت OTA برای اینسایدر‌ها منتشر شده است.

در صورتی که شما نیز قادر به دریافت این بیلد شده‌اید٬ تجربه‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://microsoft-news.com/windows-10-build-10525-screenshots/”]microsoft-news[/su_button] [su_button url=”http://microsoft-news.com/windows-10-build-10525-now-available/”]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sirish tech

https://instagram.com/p/6iGM-2PJGy/
منتظر برسی باشید
بابا نمیزارن که……
از صبر زیادی قلبم گرفته 😥

meysam70

ای بابا مگه قرار نبود ۱۰۲۴۰ آخرین بیلد باشه و عرضه رسمی بشه ؟؟ آخه من اینسایدر نیستم . حالا این بیلد رو میشه با ویندوز آپدیت به ما هم بدند ؟؟ یا اینکه حتما باید فایل ایزو شو نصب کنیم؟؟

mohammad23

سلام خسته نباشید
وین ده برای اینسایدر برا لومیا ۶۴۰ ایکس ال هم اومده؟

hamed8080

به نظر من اگه مایکروسافت باگ های این ویندوز رو نگیره بد جوری ضرب میخوره . تا حالا ندیده بودم ویندوز انقدر بد کار کنه پر از لگ و باگه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com