ترنجی هیچگاه قرار نیست تکرار مکررات باشد. به همین مناسبت، بخش جدیدی با عنوان:
اضافه کرده ایم. اگر شما هم از دنبال کنندگان این هنر هستید، پس هفتههای مد ترنجی را از دست ندهید…
ترنجی، تنها تارنمای ایرانیست که همیشه در تلاش است، ابعاد جدیدی به شما نشان بدهد. پس جای تعجبی نیست اگر همیشه حرف تازهای برای گفتن داشته باشد. بخش “مد و فشن” قرار است از دنیایی با شما صحبت کند که تا کنون تا حد زیادی نادیده گرفته میشد. ترکیبی از رنگ، هنر، فرهنگ و زیبایی. اما از این میان، کدامشان بهترین گزینه میتوانند باشند؟ آیا میتوان هر چیزی را مطلق خوب یا بد دانست؟ جواب منفیست، ولی چرا؟ کافیست به این بیاندیشید که قرار نیست همیشه یک شکل باشیم. به عنوان مثال، قرار نیست همیشه ظاهری رسمی داشته باشیم. پس بهترین انتخاب، آن است که متناسب با موقعیت، به خوبی هماهنگ شده باشد.
اگر میخواهید بهترین انتخابها متعلق به شما باشد، پس با هفته مد و فشن ترنجی همراه باشید. نگاهی موشکافانه در کنار ایدههایی نو برای سبک زندگی جدید! دیگر وقت آن رسیده تا گرد و غباری از آینه بزداییم و برای همیشه شیکپوش بمانیم.
سبک زندیگمان از چندین سال پیش تا کنون بسیار دگرگون شده است. دگرگونی لازمه پیشرفت است اما هر چیزی چالشهای خاص خودش را دارد. مدوفشن نیز به عنوان صنعتی روبهجلو، همیشه پیروان و غولهای خاصی داشته است. هرچند گذر زمان باعث شد تا بسیاری از مدعیان این حرفه، به خاک سیاه بنشینند، اما اوضاع برای عدهای دیگر همچنان سودآور و سر و سامان یافته، به نظر میرسد. در ادامه با ما همراه بمانید تا با هم امپراتوری ۱۰ گانه مد را بیشتر بشناسیم.
۱۰ نشان، ۱۰ سبک و ۱۰ سلیقه کاملا متفاوت پیش روی شماست. هر کدامشان ویژگیهای منحصربهفرد خودشان را دارند، اما یک چیز مشترک، توجه همه را جلب کرده است. بله، درست حدس زدید. قیمت فوقالعاده گران این محصولات همیشه زبانزد همگان بوده است. این نشانها هر کدامشان از گرداب مقبولیت عمومی گذشتهاند، پس جای تعجب نیست اگر مردم، با داشتن تکهای از محصولات این شرکتها، بر خود ببالند.
سال ۱۹۲۱ میلادی اولین بار این نشان، متولد شد و روند رشد را در ایتالیا به اتمام رسانید. گوچی با تولید انواع کالاهای چرمی فوقالعاده با کیفیت، همواره در رده اول سبک ایتالیایی بوده است. همین خاص بودن گوچی باعث شده تا درآمدی معادل سالیانه ۲٫۲ میلیارد دلار، به ارمغان بیاورد.
چه نمادی بهتر از لوییس ویتون برای خودنماییهای پولدار نشان؟ عینک آفتابی، انواع محصولات چرمی، ساعت و کفش از جمله پوشاکی هستند که میتوانند چهره شما را دقیقا به سبک فرانسوی اصیل، بسیار پر زرق و برق نشان بدهند. و نتیجه این شکوه و عظمت، درآمدی ۲٫۷ میلیارد دلاریست، که برای صاحبان این شرکت ایجاد میکند.
اگر به دنبال ظریفترین و شیک ترین سبک و سیاق زنانه میگردید، پس آدرس را درست آمدهاید. کوکو شنل با تولید محصولات لوکس، عطر، پوشاک، لوازم آرایشی و دیگر کالاهای خیرهکننده، همیشه مرکز توجه زنانگی قرار داشته است. پس چندان هم دور از انتظار نیست اگر در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خودش را داشته باشد.
نشانی اصالتا بریتانیایی که تولید هر نوع پوشاک، عطر و زیوآلات را در دستور کارش قرار داده است. این شرکت دارای سبک خاصی است که در اکثر مدهای بهروز دنیا از آن الهام گرفته میشود. درآمد سالیانهاش ۱ میلیارد دلار بوده که چندان هم رقم بدی به نظر نمیرسد.
در این لیست پرچم کشور محبوب ایتالیا عجیب بالاست، چرا که فندی نیز، زاده همین خطه میباشد. سال ۱۹۲۵ میلادی بود که اولین بار در محدودهای مختصر آغاز به کار کرد، اما رفته رفته کیف دستیهای منحصربهفردش توجه همگان را به خود جلب کرد. فندی با داشتن درآمدی سالیانه ۳۳۸ میلیارد دلار، یکی از پیشروان صنعت مد محصوب میشود.
کریستین دیور متولد ۱۹۴۶ میلادی به عنوان یکی از بهترین عرضهکنندگان محصولات لوکس دنیا به شمار میرود. دفتر اصلی این غول در بریتانیا بوده و بیش از ۱۶۰ فروشگاه فعال در سراسر دنیا دارد. دیور با فروش فوقالعادهای که دارد، درآمد سالیانه ۱۸ میلیارد دلار، برایش قابل قبول است.
نشانی پرطرفدار و البته شناخته شده در تمام دنیا. پرادا توسط ماریو پرادا تاسیس شد و به تولید انواع پوشاک و کالای چرمی مشغول است. او محصولاتش را با درآمد ۱٫۷ میلیارد دلار در سال، به فروش میرساند.
اکنون وقت آن رسیده که به نشان جهانی کفشهای خاص زنانه بپردازیم. این کفشها بسیار لوکس و پرزرق و برق هستند، چرا که ته بیشتر آنها با رنگ قرمز درخشان، پوشیده شده است. این سبک از کفشهای زنانه، در سال ۱۹۹۱ اولین بار در فرانسه ابداع شد تا حس زنانگی را بیش از پیش خاص، جلوه بدهند.
ایتالیا سال ۱۹۷۸ میلادی، ورساچه اولین بوتیک شخصیاش را باز کرد. از آن روز تا الان، ورساچه به قدری میان مردم محبوب شد که محصولاتش را جهانی کرده و طرفدارنش را خوشحال. جالب است که این نشان خاص، به تولید انواع پوشاک و عطر مشغول است.
نشانی کاملا متفاوت که تخصصش تولید انواع کیفدستی، عطر، محصولات چرمی فوقالعاده خاص و روسریهای شیک است. هرمس نیز در خطه فرانسه متولد شده و درآمدی حدود ۲ میلیارد دلار در سال دارد.
فروغ فرخزاد
شب بر همه شما آرام باد
این چه وضعشه
یه شب میای ۱۰ شب نمیای
لطفا دیگه هر شب بیا
عالیه
” نظر شما در انتظار تایید است.”
خیلی خیلی رو اعصابه 🙁
بسار هم خووب.
روز همگیتونم مبارک
دست شمام درد نکنه.
:mail:
واقعا بین این همه بحث و جدل بین طرفدارای برند های مختلف دنیای دیجیتال یه اینطور هواخوری هایی آدمو حال میاره
سلام
جه عحب!!!!!!!!!!!!!!
ممنون میشم اگه مثل قدیم ساعت ۲۴ رو داشته باشیم به طور ثابت
ممنون خانم حاصلی. مطلب متفاوت و مفیدی بود.
بنده هم این روز رو به شما تبریک میگم. امیدوارم همینطور با انرژی و پر نشاط به کارتون ادامه بدین و شاهد موفقیت روزافزونتون باشیم.
به نظرم بخش خوبی.متفاوت و جالب.
خانم حاصلی روزتونم مبارک باشه :rose:
😥 حالا میشه هر هفته درباره یکیشون به صورت کامل بحرفین ایا؟؟؟
هرمس خیلی عطراش خوبه
اما همشون گرونن
اکثر این برندا داشتم
مدیونید اگه فک کنین بیشترش تولید داخل بوده خخخخخ
عالیه. پست های خوب و مدرنی از آب در میاد. ممنون خانم حاصلی
عالی . مخصوصا متن آخر پست
ممنون از پست خوبتون :rose:
لویی ویتون با ارزش ترین برند مد دنیاست…
جالبه اسم armani , bulgari , hugo boss , ralph lauren , dolce & gabbana , ck چیزی نگفتید؟!؟
خانم حاصلی،
دیگر از آون مطالب زیبای ساعت ۲۴ خبری نیست؟!
البته این موضوع هم قطعا برای دوستداران مد و فشن جالب هست؛)
مچکر از زحمات شما
مطلب خوبی بود ممنون از زحماتتون. اکثر این برندا و برندای معروف دیگه تو ایران هست فقط اکثرا فیک هستن کاش میشد یه بحثی باز میشد تا بهتر تفاوت اورجینال و فیک رو متوجه بشیم و همچنیین جاهایی که قابل اطمینان هستن و جاهایی که فقط ادعای اورجینال بودن اجناسشون هست رو بشناسیم حالا چه در مورد پوشاک چه عطر و ادکلنشون…
این مساله در مورد برخی برندای ورزشی هم هست بخصوص دو تا از برندای خیلی معروف یعنی نایکی و آدیداس، چند رو پیش میخواستم کفش ورزشی بخرم آدیداس که اصلا چشمو نگرفت نایکی بد نبود ولی اونم نمیشد مطمئن بود اورجینال درجه یک هست یا نه هر نمایندگیی هم که میرفتی میگفت جنسای ما اصل هستن بقیه نمایندگی ها اصل نیستن کلا چند دسته نمایندگی هم داره که هر دسته شامل جندتا نمایندگی میشه که با همن، قیمتای کفشها هم اکثرا بین ۶۰۰ تا یک میلیون یا کمی بالاتر بود بخاطر همین آدم بیشتر زورش میاد که بگیره اصل هم نباشه
شعر فروغ واقعا محشره (ممنون از انتخاب زیباتون خانم حاصلی)