حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولی هوشمند از جنس i-life ؛ آشنایی با این شرکت

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

کمپانی i-life یکی از تولید کنندگان حوزه ابزارهای هوشمند، با نگاهی نو آورانه همواره می کوشد تا محصولاتی با کیفیت و باب سلیقه طیف های مختلف جوامع و سازگار با محیط زیست را تولید و روانه بازار کند. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، گوشی هوشمند Amaze 605 نام دارد. این فبلت ۱۵٫۲ سانتی متری به همراه صفحه نمایش ۶ اینچ از نوع IPS با وضوح تصویر ۹۶۰ x 540 پیکسل و زاویه دید مناسب و همچنین پشتیبانی همزمان از ۲ سیم کارت، می تواند گزینه مناسبی برای کارهای روزمره شما باشد.


این هوشمند i-life ، دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و چرم مصنوعی و خطی استیل در اطراف آن، می تواند برای هر فردی با هر جایگاهی مناسب باشد. این فبلت دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو برای تماس های تصویری است.Amaze 605 دارای چیپست CORTEX A9, Quat Core با سرعت پردازش ۱٫۰۲ GHz به همراه ۱GB RAM DDR III است و وظیفه گرافیکی آن بر عهده Power VR SGX 544 MP می باشد. حافظه داخلی این فبلت ۸ گیگابات است که با استفاده از حافظه‌ ی Micro SD می تواند آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقاع داد. کمپانی i-life از سیستم عامل نسخه ۴٫۴ Kitkat برای Amaze 605 استفاده کرده و در کنار تمام این امکانات، یک باتری ۲۶۰۰mAh Li-polymer همیشه در کنار شماست تا از زیبایی ها لذت ببرید. این گوشی به زودی با قیمت ۵۰۰ هزار تومان و با یک قاب اضافه روانه بازار ایران خواهد شد.

amaze605-01

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپانی i-life و سبد محصولات آن می توانند به آدرس :www.i-life.us مراجعه کرده و همچنین در شبکه های اجتماعی با اسم ilife.iran با این کمپانی در ارتباط باشندو

در باره i-life

کمپانی i-life ، محصولات فوق العاده ایی را برای تقویت تلفن همراه و تبلت و توسعه ی زندگی تولید میکند. تبلت های i-life به زیبایی و طراحی ظریف و منحصر به فرد شناخته شده هستند.
i-life یک تیم حرفه ایی با استعداد و با تجربه هستند که نیاز ها و خواسته های بازار صنعت موبایل را توانسته اند پیش بینی کنند. عمل کردن به یک راه اخلاقی پایه و اساس کسب و کار i-life است . هدف اصلی این کمپانی ارایه بهترین محصولات و خدمات در دراز مدت است.
سازگاری با محیط زیست
در ilife ما به شدت به این موضوع معتقد هستیم که سازگاری با محیط زیست یکی از مسولیت های خطیر ماست , گام هایی را پیش گرفته ایم که در جهت کاهش اثرات مخرب بر محیط زیست باشد , این تعهد را در طراحی محصولاتمان منعکس کرده ایم , محصولاتی که نه تنها بر زیبا شناسی بلکه بر دوام و بازیافت دوباره تاکید دارد. در صورت امکان , ما از مواد بازیافتی استفاده کرده و به شدت پایبند به این استاندارد سبز بین المللی هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MEGA08

دقیقا چیش خوبه . طراحی نوت. سخت افزار قدیمی. !!!

Navid

درسته چینی که باشه باید شبیه ی یکی دیگه باشه

Ari khan

پشتش چقدر شبیه نوت۳ فقید هستش!! :whistle:

Navid

سید جان برادر جان بریزین از این تولیدات… چینی تو مملکت هم جیب مبارک رو پر کنیین هم دل برادران چینیتون رو -من ا… توفیق

m9472

ما سال قبل میخواستیم برای خواهرم یه تبلت بخریم که گرون نباشه بابام براش i- life گرفت به معنای واقعیه کلمه اشغال بود کلا سه ماه دستش بود تو این سه مان چند بار سوکت شارژ خراب شد هردفه میبردیم تعمیر یه هفته طول میکشید کیفیت صفحه نمایش اشغال خیلی هم کند بود اخرشم کلا سوخت دیگه روشن نشد کیفتش مثل تبلت مارشاله که تلویزیون تبلیغ میکنه بنجل درجه ۱۰ چینی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....