حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در سال گذشته نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار برای امنیت تیم‌کوک هزینه کرده است. واقعا به چه دلیلی؟

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

مدیر عامل با ارزش ترین برند دنیا ؛ این لقب حتی به صورت اسمی نیز لقب بسیار راحتی نخواهد بود. برای همین عجیب نیست اگر بدانید اپل سالیانه چیزی در حدود ۷۰۰ هزار دلار را برای امنیت و سلامتی مدیرعامل خود کنار گذاشته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اپل سالانه ۷۰۰ هزار دلار معادل با ۴۵۰ هزار یورو خرج تامین امنیت تیم کوک می‌کند. در گزارش منتشر شده از سوی کمیسیون امنیت آمریکا اعلام شده این هزینه در قالب طرح بیمه عمر، هزینه سفر و هزینه‌های امنیت وی در نظر گرفته شده است.

۱-پرداختی‌های شرکت به حساب بانکی آقای کوک تحت عنوان ۴۰۱(k) به مقدار ۱۵۶۰۰ دلار

۲- پرداختی شرکت برای بیمه‌ی عمر ۲۵۲۰ دلار

۳- هزینه‌ی سفرهای تفریحی ۵۶۹۲۳ دلار

۴- هزینه‌های حفظ امنیت ۶۹۹۱۳۳ دلار

با رقم بسیار بالایی رو به رو بودیم؟ این را نیز باید ذکر کنیم که  در مقابل شرکت آمازون برای امنیت جف بزوس مدیر عامل این شرکت، با رقم بسیار ناچیزی رو به رو هستیم. مبلغ خرج شده در آمازون برابر است با ۱٫۶ میلیون دلار ! شرکتی مانند اوراکل نیز ۱٫۵ میلیون دلار برای امنیت Larry Ellison کنار گذاشته است. در نتیجه با توجه به درامد تیم‌کوک این رقم کم خواهد بود.

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/apple/apple-spent-700000-last-year-on-ceo-tim-cooks-security-so-what/” target=”blank” background=”#2adcab”]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
im80za

۲۰۰ میلیون هزینه سفر های تفریحی کرده :wacko:

Dontbon

*_* پس هزینه‌های حفظ امنیت من رو کی میده 🙁

Exynos

۴۰۱k هزینه ی بازنشستکی هست و ربطی به امنیت نداره

apps

آقای مخملی عزیز بنده منبع رو باز کردم تو تیترش به هیچ عنوان ” واقعا به چه دلیلی؟” رو ندیدم.
پس این شیطنت شما بوده و دوستمون حق داره که ناراحت بشه.
شما تو این خبر نقش مترجم رو دارید نه مفسر. و مترجم باید امانت دار باشه نه این که چون از اپل خوشش نمیاد اینجوری تیتر بزنه.
سایت ترنجی اینن چن وقت عالی شده بود و فکر میکردم دیگه یکطرفه کار نمیکنه ولی میبینم افرادی مثل شما دوست دارن به شرایط قدیم بازگردن.
من هم دیگه مثل قدیم به سایتتون سر نمیزنم.خداروشکر سایت های خیلی بهتر از اینجا وجود داره

پویا رحمانی

دوست من یعنی مشکل شما همش با این عنوان هستش؟ واقعا تصور می کنید که آقای مخملی با برند اپل مشکل دارن؟ حداقل به کسی گیر ندید که گوشیش آیفون ۶ هستش تبلتش آیپد ایر۲ و لپ تاپش مک بوک ایر ((((:
خب واقعا چه دلیلی داره چنین هزینه ای برای امنیت؟ رقم کمی نیست اینو قبول دارید؟
من به تصمیم و نظر شما احترام میزارم و شما عزیزان هستید که باید در مورد ما قضاوت کنید منتها خواهشی که دارم اینه که منصفانه این قضاوت رو انجام بدید. سایت ما هرچقدر هم قوی یا ضعیف باشه حداقل با هیچ برندی مشکلی نداره! اینو من خودم بهتون قول میدم
موفق باشید

sina sharif

اتفاقا این (( واقعا به چه دلیلی )) کاملا ضروری بود. آخه چرا اپل باید ۱۶۸ میلیون تومن هزینه سفر های تفریحی تیم کوک رو بده؟؟؟؟ مگه چقدر میخواد تفریح کنه؟؟ قصد آقای مخملی هم اصلا این نبوده که بر ضد اپل باشن یا از برند دیگه ای طرفداری کنن

APK-LEARN.IR

این همه خرج برای چیه مگه میخوان ترورش کنن که این قدر خرجش میکنن

حبیب

حداقل به کسی گیر ندید که گوشیش آیفون ۶ هستش تبلتش آیپد ایر۲ و لپ تاپش مک بوک ایر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....