حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باریک‌ترین گوشی جهان وارد ایران شد!

نوشته

8 سال قبل | 21 دیدگاه | ترنجی

اگر از علاقه‌مندان به دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند باشید، حتما می‌دانید که کمپانی انگلیسی فلای (fly) در سال گذشته میلادی، باریک‌ترین تلفن همراه دنیا را عرضه کرد و حال این اسمارت‌فون با گارانتی رسمی وارد کشورمان شده است. گوشی Blade با ضخامت فوق‌العاده ۵.۱ میلی‌متری، نازک‌ترین تلفن همراهی است که از جک استارندارد ۳.۵ میلی‌متری بدون نیاز به تبدیل، استفاده می‌کند. لازم به توضیح است که گوشی‌های فلای در بازار اروپای غربی، روسیه و کشورهای همسایه آن از اقبال بسیار خوب و فروش بالایی برخوردار هستند؛ به گونه‌ای که در بازار کشور ایتالیا با برند فرعی خود به نام Kazam سهم نخست را داشته و در روسیه با اختلافی اندک نسبت به سامسونگ، دوم است.

هنگامی که برای نخستین بار Blade را در دست می‌گیرید، متوجه محصولی بسیار لوکس و خاص با فریم فلزی خواهید شد که در دو طرف، با شیشه گوریلا گلس۳ پوشیده شده و به همین خاطر در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. این گوشی علاوه بر نازکی و زیبایی مثال زدنی، وزن بسیار سبکی داشته (۹۵ گرم) که سبب می‌شود تا هیچ‌گاه از به‌دست گرفتن آن احساس خستگی نکنید.

fly-blade-(6)

محصول کمپانی فلای از نظر مشخصات فنی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این امر با مشاهده کیفیت بسیار بالای نمایشگر در همان لحظه نخست به شما ثابت خواهد شد. استفاده از فناوری AMOLED برای نمایشگر ۴.۸ اینچی، رنگ‌هایی غنی و خالص را در برابر دیدگان‌تان به نمایش می‌گذارد که خالی از هرگونه اشباع بوده و وضوح تصویر اچ‌دی، چگالی پیکسلی ۳۰۶ در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

در بخش سخت‌افزار، یکی از قوی‌ترین چیپست‌های ساخت کمپانی مدیاتک وظیفه پردازش‌های دستگاه را بر عهده گرفته است. جایی که ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز در کنار ۱ گیگابایت رم، به خوبی از پس اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های روز برخواهند آمد.

اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، Blade یک انتخاب عالی برای شماست؛ زیرا دوربین ۸ مگاپیکسلی که از سنسور سونی در ساخت آن استفاده شده است، تصاویری عالی را شکار می‌کند و قابلیت‌هایی همچون فوکوس انتخابی، تشخیص چهره، عکاسی HDR و پانوراما را به همراه خودش دارد. همچنین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به صورت واید و با کیفیتی مثال زدنی به عکاسی پرداخته و عاشقان عکاسی سلفی را خشنود می‌کند. در قسمت فیلم‌برداری نیز Blade یکی از برترین‌هاست و توانایی ضبط خاطرات شما با وضوح فول اچ‌دی و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارا بوده و علاوه بر این به کاربر امکان انتخاب از میان رزولوشن‌های دیگر را نیز می‌دهد.

fly blade (4)

با آنکه ضخامت بسیار کم گوشی Blade شما را به یاد کاغذ می‌اندازد، اما استفاده از باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپری نشان از توانایی مناسب در استفاده‌های روزمره داشته و هیچ‌گاه کاربرش را ناامید نمی‌کند.

از دیگر مشخصات این محصول فلای می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه ۳G، بلوتوث نسخه ۴، GPS و شبکه بی‌سیم با استانداردهای a/b/g/n‌ اشاره کرد.

شما می‌توانید این گوشی فوق‌العاده زیبا و خاص را هم اکنون با گارانتی رسمی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری محصولات فلای در ایران، تهیه کرده و همچنین از طریق فروشگاه آنلاین دی‌جی کالا نیز اقدام به خرید آن نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

صفحه مورد نظر یافت نشد !!!

Ari khan

به غیر از رمش باقی مشخصاتش جالبه!!!فقط میمونه بحث پشتیبانی و بروزرسانی و خدمات پس از فروشش 😉

ЖǷΣRÏA

عجب….. :unsure:

shervin

حالا اگه اینو بذاریم رو میز چطور برش داریم :whistle: :wacko:

Ari khan

با کاردک 😉

TLORDNO

به راحتی
مگر اینکه روی انگشتات کنترل نداشته باشی :mail:

حاشیه بالا و پایینش زیاده.البته با این ضخامت مجبور بودن سایز رو بزرگ کنن واس جای برد و باتری و …

ولی فقط به خاطر ۳ دلیل سمتش نمیرم
۱- خدمات پس از فروش و تعمیر
۲ – آپدیت
۳ – مدیاتک

iman

یادمه یه عده از دوستان بودن میگفتن طراحی تخت مزخرفه :)))

HG

واقعا حیف این طراحی که با این میزان رم و صفحه نمایش خراب میشه.به جز پردازنده مشخصاتش با یک گوشی ۵۰۰ هزار تومنی یکی هست.

pooyat77

دقیقا به جز طراحی و پردازنده چیز خوب دیگه ای به نسبت یه گوشی ۵۰۰ یا ۶۰۰ تومنی نداره :scratch:

mohammadh hossein

دو سال دیگه با این قبیل گوشی ها میوه پوس میکنیم. بسیار هم عالی خرج چاغو دیگه کم شد :scratch:

mohammadh hossein

ببخشید چاقو

abozarmansuri

یک پست تبلغاتی :negative:

pika

حالا جدی تو ایتالیا اول و تو روسیه دومه این کمپانی؟!
نا امید شدم ازین دو تا کشور :scratch: :scratch:

meysam70

باریک ترین گوشی دنیا oppo r5 هست با ضخامت ۴٫۸۵ میلیمتر !

pika

گوشی Blade با ضخامت فوق‌العاده ۵.۱ میلی‌متری، نازک‌ترین تلفن همراهی است “”که”” از جک استارندارد ۳.۵ میلی‌متری بدون نیاز به تبدیل، استفاده می‌کند.

iman

که چی الان ؟؟؟؟ ۲ میلی متر باریک تر شدن فقط مشکل بود که حل شد ؟؟؟ الان این گوشی انصافا به چه دردی میخوره ؟؟؟ نه برند داره پز بدیم نه قدرت داره ازش لذت ببریم نه طراحی با اصالت داره به رخ بکشیم ! یک میلیون هم قیمت داره ! هزار تا گزینه بهتر از سامسونگ و اکسپریا تو بازار موجوده که یک سر و گردن چه عرض کنم هزار سر و گردن از این بالاترن

Dontbon

لینک رو اصلاح کنید صدرا جان : http://www.digikala.com/Product/DKP-86676/Fly-Blade-IQ4516/%DA%AF%D9%88%D8%B4%D9%8A-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D9%84-%D9%81%D9%84%D8%A7%D9%8A-%D8%A8%D9%84%D9%8A%D8%AF-IQ4516
بنظر من گوشی خوبی نیست حتی تو همین رنج یک میلیون هم گوشی خوبی نیست حافظه داخلی نداره ، رم ۱ گیگ ، اینترنت نسل ۴ پشتیبانی نمیکنه ، اندرویدم کیت کت ۴٫۴ و دوربینم زیاد جالب نیست فقط صفحه نمایش میتونه خوبه باشه و بدلیل تازه وارد بودنم لوازم جانبی هم کمیاب شایدم نایاب باشه :scratch: ولی یه مزیت داره با این ضخامت دوربینش نزده بیرون ماشالله :mail: تازه میتونید دویست تومن بزارین روی پولتون و برین Sony Xperia Z3 Compact رو بگیرین :yes: یا شایدم Sony Xperia C4 :yes:

AMIR 2311

بدرد نمیخوره با یک تومن میرم M4 میخرم یا C4 اینم که پشتیبانی درستی نداره و خدمات خوبی هم نمیدن به احتمال زیاد ارزش خریدش زیر صفره.

iman

مزخرف ترین اسمارت فون جهان وارد کشور شد :rose:
طراحی بدون اصالت و کپی
سخت افزار ضعیف (در حد میان رده های ۲۰۱۴)
قیمت کاملا عجیب در بازار کشور عزیزمون 🙂
و در آخر متاسفم که بعضی از افراد با دیدن این اسمارت فون هیجان زده هم شدند :wacko:

ehsan sony

طراحیشا عشقه خوبه تا حالا سونی ازش شکایت نکرد کپی سری xperia z حالا اپل به هر بهانه ای از سامسونگ که چندانم کپی نکرده شکایت میکنه به این میگن بزرگواری سونی :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....