حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل قسمت فروشگاه سایتش را با سایت اصلی یکپارچه کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر قبل‌ها به سایت اپل سرزده بودید متوجه می‌شدید که با رفتن به ساب دامین store.apple.com می‌توانستید به فروشگاه آنلاین اپل دسترسی داشته باشید اما به‌تازگی اپل تصمیم گرفته که فروشگاه تمام عیارش را با سایت اصلی یکپارچه کند تا تجربه‌ای ساده و دوست‌داشتنی را به کاربران هدیه دهد. به همین جهت از روز چهارشنبه دیگر در منوی بالایی سایت دکمه استور یافت نشد و دکمه‌ای سبد مانند جایگزین آن شد که برای افرادی که اهل خرید آنلاین هستند بسیار آشناست.

اگر برایتان این سؤال پیش آمده که لوازم جانبی کجا رفته‌اند باید بگوییم که خود را اصلاً نگران نکنید زیرا تمامی لوازم جانبی مربوط به محصولات مربوط در صفحه اصلی آن‌ها موجود است. این تغییر که موجب شده سایت ساده‌تر شود باعث می‌شود که کاربران به راحتی به خرید بپردازند و دچار سردرگمی نشوند.

[su_quote cite=”اپل”]ما سایت اپل را بر این مبنا تغییر دادیم که کاربران ما می‌خواهند تمامی خوبی‌های اپل را در یکجا داشته باشند و دچار دوگانگی نشوند. سایت اپل جدید باعث شده تا کاربران درباره محصولات ما یاد بگیرند و بدون نیاز به عوض کردن سایت به خرید محصولات بپردازند. همچنین ما برخی از ویژگی های سایت را بهبود بخشیدیم تا سایت اپل بهتری را به شما ارائه دهیم.[/su_quote]

این تغییر دومین تغییر بزرگی است که اپل بعد از  عوض  کردن کلی سایت به حالت کنونی و اضافه کردن دکمه موزیک به‌جای آیپاد به سایت اعمال کرده است. تغییر اول بزرگ سایت سال پیش با معرفی آیفون ۶ صورت گرفت تا سایت ظاهری مشابه با اصول طراحی iOS داشته باشد. تغییر دوم هم که به تازگی و با معرفی اپل موزیک صورت گرفت که باعث شد بخش آیپاد از منوی بالایی حذف شود. به هر حال تغییرات اعمال‌شده موجب ساده‌تر شدن روند آشنا شدن کاربران با محصولات  می‌شود که در نوع خود بسیار تحسین‌برانگیز است. بد نیست بدانیم رقیب اصلی این شرکت یعنی سامسونگ هیچ توجهی به سایتش ندارد و بسته به محصولات و کشورهای مختلف سایت این شرکت به‌شدت چندپاره شده است. نظرات خود را دراین‌باره با ما در میان بگذارید.

 [su_button url=”http://www.mactrast.com/2015/08/apple-integrates-online-store-with-main-website/” target=”blank” background=”#159f84″]Mactrast[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

واقعا یکی از منظم ترین سایتارو اپل داره!!!کلا اپل خیلی منظم و محافظه کاره!!! افرین اپل :heart:
حالا میخوای بری سایت سامسونگ؛اونقدر شعبه داره که ادم خسته میشه که هیچ کدوم کامل نیستن:negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....