حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی E5 به اندروید ۵٫۱٫۱ به روز شد

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

انتظار می رفت میانه رده های خوب سامسونگ که در اواخر ۲۰۱۴ رونمایی شدند به اندروید نسخه ۵ به روزرسانی شوند. سری گلکسی A در حال حاضر به اندروید ۵ به روزرسانی شده اند و روال این به روزرسانی کم کم به همه بازارها خواهد رسید. پس از سری A حالا نوبت به سری E است تا طعم آبنبات چوبی را بچشند. امروز در روسیه گلکسی E5 به اندروید ۵ به روزرسانی شده است. در ادامه با ترنجی باشید تا از جزئیات آن با خبر شویم.

گلکسی E5 یا SM-E500H امروز به روزرسانی حجیم ۷۴۴ مگابایتی را به صورت OTA در روسیه دریافت کرده است. مسلما نمی توان انتظار داشت تاچ ویز نسخه گلکسی اس ۶ را روی گلکسی E5 شاهد باشیم اما بهبودهایی را در عملکرد دستگاه، رابط کاربری× صفحه قفل، نوار اعلانیه ها و نمایان شدن آن ها را شاهد خواهیم بود. اگر از عمر باتری دستگاه خود راضی نیستید باید بدانید که در این به روزرسانی بهبودهایی هم در عمر باتری صورت خواهد پذیرفت.

نسخه دقیق به روزرسانی اندروید برای گلکسی E5 نسخه ۵٫۱٫۱ اندروید است که شماره ساخت E500HXXU1BOG6 را هم برای گکسی E5 دارد. اگر شما پیام آپدیت را دریافت کرده اید، پس از به روزرسانی شاهد چه تغییراتی هستید؟ اگر پیام به روزرسانی به صورت OTA برای شما ارسال نشد، می توانید با دانلود فیرم.ور مربوط که لینک دانلود آن در ادامه قرار دارد، رام اندروید ۵٫۱٫۱ گلکسی E5   را دانلود کرده و دستگاه خود را به روز کنید.

Galaxy E5

دانلود آپدیت اندروید ۵٫۱٫۱ برای گلکسی (E5 (E500H

اگر درباره به روزرسانی دیگر اعضای خانواده E مثل E7 بپرسید باید بگوییم که خبر موثقی در دست نیست اما دور انتظار نیست که آن دستگاه ها هم به روز بشوند. اگر کاربر اندروید هستید، در حال حاضر از کدام نسخه آن استفاده می کنید؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/04/samsung-galaxy-e5-is-getting-the-android-5-1-1-lollipop-update-in-russia-and-india/” target=”blank” background=”#06a570″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

ام ۹ هم اپدیت و گرفته تو ایرانم گرفته.این و هم بگین!

Mehrshad.HTC

واقعا؟ دمت گرم گفتی امشب میزارم دانلود …خوبه شما گفتی حداقل

SAMSUNG 2015

SAMSUNG… Feel The Power B-)

Aria.A97

همین الان E5 مادرمو چک کردم طبق معمول فعلا چیزی نیست.

ولی کلا گوشی خوبیه و اولین خرید سامسونگ تو خانواده ام هست.

انصافا گوشی خوبیه. حالا تاچ ویز S6 رو نمیدونم ولی تاچ ویز رو E5 که همه امکانتش خیلی خوب به درد می خوره و اصلا در اون حدی که میگن “تاجویز امکانات به درد نخور زیاد داره” نیس.

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

می خواستم بگم اگه این ابدیتو نصب کنید چون رام روسی زبان فارسی نداره بهتره وایستین رام خاور میانه بیاد

abol021

جعبه نوت ۱ چی میگه!!!!

andrew

سلام. من اندرویدم رو بروزرسانی کردم برای گوشی samsung galaxy E5 عالیه عالیه. هیچ مشکلی نداره. حتما نصب کنید ه کس میگه که مشکل داره اشتباه میگه هیچی نمیشه. بعد از اینکه اندروید رو از توی گوشیتون دان کردید که حجمش ۸۰۰ مگابایت است یا از طریق برنامه که از کافی نت براتون میریزند فقط نصب رو بزنید و پس از ۱۵ دقیقه اندروید بروز میشه و دفعه اول یکم گیر داره و از اون به بعد درست میشه.

chalton

c

chalton

h

chalton

a

chalton

l

chalton

t

chalton

o

chalton

n

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)