حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید Apple TV، با اپ استور، ریموت کنترل لمسی و ساپورت سیری در شهریور ماه عرضه می‌شود

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

از اپل تی وی چه می‌دانید؟ همان دستگاه مربع شکل جمع و جوری که مدت هاست هیچ گونه پیشرفتی به خود ندیده و در نهایت به استریم و فروش آنلاین موزیک و ویدیو محدود مانده است. اما اینگونه که شایعات به ما می‌گویند، اپل در تدارک برای معرفی نسل تازه با پیشرفت های قابل توجهی از اپل تی وی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعات لو رفته نسل جدید اپل تی وی علاوه بر دارا بودن اپ استوری برای برنامه نویسان و کاربران، ریموت کنترل تاچ و ساپورت دستیار صوتی سیری دارای طراحی بهتر و بدنه ای نازک تر نیز، می‌باشد. همچنین چیپستی که در قلب این دستگاه قرار داده شده، چیپستی است که در آیفون ۶ به کار رفته بود و با نام A8 عرضه شد.

همچنین گفته می‌شود در کنار سیستم عاملی جدید و دگرگون شده، اپ استور برای دانلود برنامه و ویدیو ها درنظر گرفته شده که به زودی و پس از معرفی دستگاه API ویژه اپل تی وی جدید، در دسترس برنامه نویسان قرار می‌گیرد. ریموت کنترلی که لمسی است، می‌تواند ژشت های حرکتی کاملی را پشتیبانی کرده و سهولت استفاده را افزایش دهد.

مدتی پیش اپل در کنفرانس WWDC با معرفی ایستگاهی جدید به همان اپل تی وی قدیمی، توانست خریدارانی جدید را برای این نسل سوق دهد. اما اینگونه که انتظار می‌رود در رویداد ویژ‌ه معرفی آیفون های جدید اپل برنامه ای هم برای توضیح ویژگی های این اپل تی وی جدید کنار می‌گذارد.

نظر شما چیست؟ وسعت برنامه های اپل بی‌شمار است و به دلیل استقبال فوق العاده ی کاربران، برنامه نویسان اشتیاق زیادی به آن دارند. به نظر شما با چیپست قویی چون A8 این دستگاه می‌تواند وظیفه یک کنسول بازی را به خوبی انجام دهد؟ هرچند در گزارش اشاره ای به این موضوع نداشته است.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/07/30/new-apple-tv-to-debut-in-september-with-touchpad-remote-dedicated-app-store” target=”blank” background=”#06a570″]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MILAD1986

تلویزیونش که نیومده رفتش
اینم بیاد ببینم چه امکاناتی اضافه کرده
امیدوارم همون امکان های تلویزیون را بیاره روی همین اپل تی وی !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....