حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه عالی برای دوربین موتو ایکس استایل (Moto X Style) در آزمایشگاه DxOMark ؛ قدمی محکم

نوشته

9 سال قبل | 50 دیدگاه | ترنجی

اتخاذ صفحه‌نمایش  ۵٫۷ اینچی با رزولوشنQuad HD همراه با صدای استریو، دافع آب، تنظیم موتو ایکس به سبک دلخواه شما، شارژر TurboPower  که قادر است فقط با ۱۵ دقیقه شارژ به مدت ۱۰ ساعت زنده بماند، ویژگی های یک اسمارت فون رویایی را تشکیل داده است. رویایی تر خواهد شد وقتی بدانید موتو ایکس استایل از نظر دوربین اکنون رتبه بسیار بالایی را نیز به خود اختصاص داده است. در ادامه همراه باشید.


همانطور که می‌دانید، موتو ایکس استایل دارای دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی با ویژگی‌هایی از جمله لنز زاویه باز، فوکوس اتوماتیک، لگ بسیار کم در شاتر به علاوه یک رنگ متعادل ساخته شده در فلاش می‌باشد. استانداردهای تست آزمایشگاه DxOMark در زمینه عکس و ویدئو که متشکل از استفاده دنیای واقعی و تجزیه و تحلیل دقیق آزمایشگاهی است باعث شده است این موتو جدید به نتایجی بسیار خوب دست کند!

Screen Shot 2015-07-28 at 11.04.11 PM

Screen Shot 2015-07-28 at 11.08.07 PM

نتایج بدست‌امده برای اسمارت فون های مطرح را ببینیم:

Screen Shot 2015-07-28 at 11.05.51 PM

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج

Screen Shot 2015-07-28 at 11.06.01 PM

سامسونگ گلکسی نوت ۴

Screen Shot 2015-07-28 at 11.06.12 PM

سونی اکسپریا زد ۳ پلاس

Screen Shot 2015-07-28 at 11.06.35 PM

اپل آیفون ۶ و ۶ اس

Screen Shot 2015-07-28 at 11.06.47 PM

سامسونگ گلکسی اس ۵

Screen Shot 2015-07-28 at 11.06.57 PM

سونی اکسپریا زد ۳

مطالبی که حتما باید بخوانید

امتیاز قابل توجه بدست آمده برای دوربین اچ تی سی وان ام ۹ در آزمایشگاه DxOMark

سونی اکسپریا زد ۳ پلاس به آزمایشگاه DxOMark وارد شد؛ پیشرفت های جدی

 

نظر شما چیست؟ من که شخصا منتظر بررسی جی ۴ هستم! شما چطور؟

[su_button url=”http://www.dxomark.com/Mobiles/Moto-X-Style-Mobile-review-Style-and-Substance” background=”#06a570″]dxomark[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
50 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Just Sony ONLY(فقط سونی)

امروز واقعا موتورالا و وان پلاس شاهکار کردند :good:
امسال چه رقابت عالی بین Moto X Style ، وان‌پلاس ۲ ، “سونی اکسپریا زد۳ پلاس” ، ال جی جی ۴ ، اچ تی سی وان ام۹ ، هواوی پی۸ هست با معرفی آیفون جدید این زقابت جذاب تر خواهد بود :rose:
B-) ولی فعلا سلطان “+SONY XPERIA Z3” کاملترین گوشیه B-)
:heart: ممنون ت.رنجی :heart:
قبول کنید دامدونگ امسال همانند سال های قبل بد کار کرد :negative:

اره فقط سونی بنجل مثل سال های قبل خوب کار کرد. برو ۲:۲۷ ثانیتو درست کن. برو خودتو از others بکش بیرون. فقط برو برو…

riofarina

هی ۶٫۹ ۶٫۹ نکن بابا. لرزشگیر اپتیکال نداره. سنور اثر انگشت نداره و… خب معلومه باریک میشه دیگه. خودتونو با این جور چیزا قول نزنید.
سونی یدونه حالت اتوماتیک ۲۰ مگ و نمیتونه درست کنه، چی بگم آخه بهش.با اون باتریش با صفحه نمایش فول اچ دی بازم شارژدهی کمتر داره. هندزفریش ۲۰ تومنیه. همه چیز که زیبایی نیست.
سونی زیباست ولی ناقصه اونم خیلی.
اسیر برند نباشین، سونی خوبه ولی بهترین نیست.

✰ BARDIYA ✰

جناب riofarina
دوست عزیز فک کنم شما مشکل داری کلا با سونی یعنی تقصیر خودت نیست تعصبت به سامسونگ باعث شده واقعیت ها رو نبینی اون از صبح که گیر داده بودی به اپدیت سونی و نیمه پر لیوان و نیمه خالی لیوان میکردی اینم از الان
خواب دیدی خیر باشه این حرفا چیه از خودت در میاری میگی تعصب هم حدی داره!!
لرزشگیر اپتیکال و اینا اصلا چه ربطی به ضخامت گوشی داره؟؟ لرزشگیر اپتیکال یه قطعست که دور سنسور قرار میگیره حالا این چه ربطی به ضخامت داره من نمیدونم سامسونگ طراحی و چیدمان قطعات بلد نیست و دوربینش بیرون میزنه شما هم یاد گرفتین هی میگید لرزشگیر داره اینطوره نه عزیز من موضوع لرزشگیر نیست موضوع وضعیت قرار گیری قطعاته که تا الان هیچ شرکتی نظمی که سونی توی چیدن قطعات داخل گوشی داره رو نداره پس الکی مغلطه نکن سنسور اثر انگشت هم بذاره بازم به همین اندازه باریک خواهد بود چون از جدیدترین سنسور ساخت کوالکام استفاده میکنه که اسکن سه بعدی داره با تکنولوژی التراسونیک… این شمایی که داری الکی بهونه میاری و نمیخوای حقایق رو ببینی.
ثانیا سونی دوربینشو روی ۸ مگاپیکسل تنظیم کرده که همین ۸ مگاپیکسل از ۱۶ مگاپیکسل سامسونگ و الجی عالی تر عمل کرده و تو تمام نظر سنجی ها که Z3+ توش قرار داشته بالاتر از همشون قرار گرفته پس اینقد به دوربینتون ننازید که در عمل حرفی برای گفتن نداره و دوربین Z3+ فوق العاده عمل کرده … در ضمن اینو هم بگم که امتیاز بالا هیچوقت به معنای کیفیت بالا و برتری نیست چون برای تعیین این امتیازات چندین ملاک وجود داره تا به امتیاز نهایی برسه … مهم عملکرد گوشیه و اون تصویریه که من و شما میبینیم پس اینقد حرف امتیاز نزنید که S6 و G4 فعلا مقابل Z3+ کم اوردن.
در مورد باتری هم باید بگم تا قبل از Z3+ گوشی های سونی بالاترین عمر باتری رو داشتن و دارن اما توی Z3+ بخاطر پر مصرف بودن اسنپ این مقدار یکم پایین اومده و این بخاطر پردازندست نه چیز دیگه … راجب صفحه نمایش هم بگم که شما خودتون هم دیدی توی Z4v سونی از Qhd استفاده کرده که خیلی کم مصرفتر از Fhd بود پس اینقد نگید مصرف Fhd کمتره اگه توی گوشی های شما مصرف Qhd بالاست این مشکل سامسونگه که نمیتونه کاری کنه که مصرف صفحه نمایش بیاد پایین.
هندوزی ۲۰ تومنی رو از کجاتون در اوردین خدایی من نمیدونم خخخخ … من خودم برای یکی از اقوام Z2 خریدم که هندزفری داخل جعبه مدل MDR NC31EM بود که قیمتش ۱۵۰ تومنه الان و روی Z3C خودم هم مدل STH30 هست که قیمتش ۸۰ تومنه … متاسفانه بسیاری از این فروشنده های دزد هندزفری اصل داخل جعبه رو برمیدارن و یه هندزفری ارزون داخل جعبه میذارن که باعث میشه شما از این حرفا بزنید پس وقتی اطلاعات نداری الکی حرف نزن.
موفق باشید :rose:

alanda

بعله امتیازات بدست اومده کاملا معموله

pika

انصافا سونی زد تری پلاس کاملترین گوشیه! :scratch:
حتی موتورولا و وان پلاس هم نتونستن سیستمِ گرمایشیِ سونی رو روی گوشیشون بذارن :negative:

Moazez

هرموقع ۶٫۹ میلیمتر گوشی ساختن بیا بگو. با ضخامت ۱ سانت انتظار داری گرم بشن؟ به هرحال شما چه بخوای و چه نخوای کاملترین گوشی بدون استثناء z3+ هست.

pika

جناب معزز شما انقد باهوشی و میفهمی هرچی باریکتر باشه گرمتز میشه لدفا این اظلاعات با ارزشتو در اختیار نوه ی عمو یادگار (همون ک میگه پشتم گرمه) هم قرار بده تا استفاده کنه :scratch:
راستی گلکسی اس ۶ با ضخامت ۶٫۸ اثری از سیستم گرمایشی نداره!
اگه هنوز فک میکنی دلیل داغ شدن زد تری پلاس باریک بودنشه پایینم بخون..
آدم مرض نداره که! اول ب پتانسیل شرکتش نگا میکنه وقتی دید عرضه نداره باریک کنه و گرم نشه باریک نمیکنه!

Moazez

اولا s6 هم گرم میشه خیلی هم خوب گرم میشه. کی گفته گرم نمیشه. در ثانی هر پردازنده ای داغ میشه و پردازنده ای وجود نداره که داغ نشه. ثالثا یکی از سایتها یه بررسی تخصصی از گرمای این گوشی انجام داده بهتره بری بخونی و ببینی که گرماش بیشتر از ۵۲ نمیره بالا. میخوای همین الان بگم گرمای گوشی تو دستت چقدره؟!!! گوشی تو دست تو همین الان ۵۵ درجه گرما تولید میکنه منتها چون شرکت سازندش یک شرکت درجه دو محسوب میشه و نمیتونه گوشی باریک بسازه مثل ۴ سال پیش سونی ضخامت ۱ سانت میسازه گوشیو تو دستت حس نمیکنی،البته جنسشم که پلاستیکه و دیگه پلاستیکم خودش گرمارو جذب نمیکنه زیاد. پس خیلی از این جهات عقبه،حداقل ۴ سال از سونی عقبتره.سونی خودش خیلی بهتر میدونه چیکار کنه لطفا شماها نظرات گوهر بارتو نگه دار برای خودت و برند محبوبت نگه دار عزیزم. هر موقع اون برند درجه دو که دستت میگیری تونست یه دوربین خودش برای خودش بسازه،یا گوشی ضدآب بسازه با ضخامت ۶٫۹میلیمتر که بزرگترین باتری داخلش جا شده و یه جفت اسپیکر استریو بذاره روش، یا آپدیت هارو زودتر از همه به کشور عزیزمون ایران داد بیا حرف بزن،پس بهتره الان سکوت کنی. اینم اون سایتی که تست گرما گرفته.
http://www.mobile.ir/phones/review-37735-sony-xperia-z3-plus-z4.aspx?revid=1284

riofarina

just sony only
صد بار باید گفت که سونی رو نخود هر آش نکنین. سونی رو از چشم نندازین، حیف سونی با طرفدار بی منطقی مثل تو. شما باعث میشین همه از سونی متنفر بشن. این مقاله به سونی ربطی نداره.

riofarina

آقا بردیا
اول از همه من طرفدار سامسونگ نیستم و تا حالا حتی یدونه گوشی سامسونگی نداشتم اتفاقا بیشترین گوشی که خریدم از سونی بوده و الانم g3 دارم.اعتقادیم که دارم اینکه سامسونگ حتی با سری ۶ جدیدش هم نمیتونه حس لوکس بودن و انتقال بده و تنها g3 سری htc one سری z سونی تو آندرویدیها لوکس هستن.
لرزشگیر ربط داره به ضخامت مطمئن باش
اصلا دوربینش عالیه ولی مگه مرض داره اتوماتیک و رو ۸ میذاره.کل طرفدارای سونی فقط یک دلیل قانع کننده برام بیارن که این حماقت سونی چرا میکنه.
باتری هم حق با شماست شاید تقصیر کوالکام باشه که بازم برمیگرده به خود سونی که توانایی ساخت سی پی یو مثل سامسونگ و هواوی و نداره.هر چی باشه سونیه دیگه پدر تکنولوژی باید بلد باشه.
صفحه نمایش Qhd سامسونگ از فول اچ دی سونی کم مصرفتره.از کجا آوردی سامسونگ پر مصرفه.
من هندزفری z2 و گفتم مگه اصلا از z2 صحبتی کردم!؟داداشم z2 داره دیدم چه هندزفری باحالی داره ولی دوست من این یه عقبگرد نیست که عوض بهتر کردن بدتر کرده.هندزفری z3+ یه نگا بنداز.
و در آخر فقط این حرفتو قبول میکنم که مهم اینکه اون تصویری که من و تو میبینیم خوب باشه نه سایتای تخصصی ولی این خود شما نبودین قبل + همش میگفتین سونی طبیعی میندازه و بقیه اغراق میکنن!!!!!!!!!!!!!

✰ BARDIYA ✰

جناب riofarina
دوست عزیز من کاری ندارم شما طرفدار چه برندی هستید طرفدار هر برندی که باشید و باهاش لذت میبرید مبارکتون باشه حرف من اینه تا اطلاعات دقیق بدست نیاوردین نظراتی که الکی جو رو خراب میکنه ندین خواهشا ممنون میشم :rose:
راجب لرزشگیر هر وقت سونی استفاده کرد که حتما در گوشی ایندش میبینید خودتون متوجه میشید که ربطی نداره چون با اون نظمی که سونی تو چیدن قطعات داره امکان نداره یه ذره هم بیرون زدگی داشته باشه.
خب سونی توی سری Z اومده حالت اتوماتیک رو روی ۸ بهینه کرده و رزولوشن بالاتر رو گذاشته برای اونایی که به عکاسی حرفه ای علاقه دارن و میخوان خودشون عکساشونو با تنظیمات مختلف انجام بدن … که امیدوارم اینو توی سری جدیدش تکرار نکنه تا بهونه ای نشه برای دیگران چون من الان خودم مشکلی با این ۸ بودن اتوماتیک ندارم چون من همیشه با تنظیمات دستی عکاسی میکنم و خودم تنظیماتش رو انجام میدم که خیلی جذابه این مورد و حس دوربین حرفه ای بودن بهت دست میده.
خب خدارو شکر که قبول دارین مصرف باتری مربوط به پردازندست اتفاقا سونی هم دستی توی پردازنده سازی داره و یکی از پردازنده هاش توی کنسول پلی استیشن قرار گرفته که با همکاری شرکت IBM ساختنش و اینکه چرا برای گوشی هاش پردازنده نمیسازه اینو نمیدونم واقعا اگه اینکارو بکنه واقعا عالی میشه.
خب دوست عزیز اگه کم مصرفتره پس چرا تو نظر بالاتون میگید سونی باید با اون صفحه نمایشش شارژ بیشتری باید نگه داره درصورتی که الان میگید Qhd کم مصرف تره!!
راجب هندزفری هم سونی عقب گرد نداشته شما از فروشندگان Z3+ رو خرید کردین و داخل جعبه رو دیدین که میگید عقب گرد داره؟؟!! اتفاقا هدزفری با کیفیتی توی جعبه Z3+ هست دوست عزیز سونی همیشه برای محصولات تستیش که به سایت ها و فروشگاه ها میده از یه پک جداگانه استفاده میکنه که توش هندزفری ارزون تری قرار میده چون فقط میخواد گوشی تست بشه نه هندزفری تو بررسی هم که تر.نجی انجام داد از همین پک استفاده کرده چون لازم نیست برای گوشی ای که به عنوان تست به سایت ها میده گرون ترین هندزفری رو داخل جعبه بذاره چون استفاده نمیشه توی تست ها!!
موفق باشید :rose: :rose:

Moazez

در مورد هندزفری حرفتو قبول دارم چون هرچی z3+ برای دوستام و آشناهام خریدم همه تو جعبشون هندزفری MH750 بود

riofarina

مشکل منم با همونی بود که جو . خراب میکرد که شما جواب دادین.من هیچ وقت قصد خراب کردن جو و نکردم ندارم.
خب دیگه تفاهم داریم فقط شما با ملایمت مشکلات سونی رو میگید من یکم تند میگم.
شما میگید اتو ۸ مشکل نیست ولی اگه نباشه بهتره من میگم چرا باید باشه که بشه بهش ایراد گرفت اونم تو چند نسل.
چیدمان هم فکر نکنم چیزی باشه که شرکتی بلد نباشه.وقتی شرکتی میتونه cpu بزنه نمیتونه چیدمان داشته باشه؟سامسونگ هم اگه نتونسته دلیل داره که دلیلش هرچی باشه من یکی قبول نمیکنم.
هندزفری هم من که هرچی گشتم همین هندزفری بوده.
من همیشه پول لیاقت و ارزش دادم هیچوقت اسیر برند نبودم.الان سونی پاناسونیک سامسونگ الجی هواوی لنوو زیمنس اینا تنوع برندهایی هست که فعلا هر روز ازشون استفاده میکنم تو هر زمینه ای هر کدوم بهتر بوده اونو گرفتم.
موفق و پیروز باشی

hadi e

آقایون اطلاع رسانی کنم که همه ی پک های خاورمیانه پرچمدارای سونی هدست معمولی توشونه و از نظر صفحه نمایش کل گوشی های سونی در پک های خاورمیانه کیفیتشون کمتر از پک های اروپاست و اگر شما پک اروپارو از فروشنده بخواین هم از نظر نمایشگر برنده این هم که شما باید به فروشنده بگین پک اروپا همراه هدست نویز کنسلینگ میخوام که میدن و برچسب هدست هم رو جعبه هست پس همیشه پک اروپا و پلمپ خریداری فرمایید و کیفیت نمایشگرو صددرصدی گفتم و حتی با کلیپ های بررسی هام به خود سونی ثابت کردم و خودشون قبول کردن؛پس فقط پک اروپا همراه نویز کنسلینگ

abbas

بیشتر گوشی های موتورولا برخلاف کارایی خوب و سخت افزار با کیفیت ساخت بالا دارای دوربین های به مراتب پایینتر از رقیبان خود بودند.
این یک پیشرفت بزرگ برای موتورولا میتونه باشه.
به عنوان یکی از طرفداران و کسی که تجربه استفاده از چندین مدل از گوشی های موتو را داشته نگران این بودم که ادغام این شرکت با شرکت لنوو یک عقب گرد برای موتورولا باشه و حالا خوشحالم که میبینم وضعیت موتورولا بهتر شده و MOTO X های ۲۰۱۵ عالی از اب در امدن

farshad niknam

درود به همه دوستان
بی ربطه دوستان پوزش میخوام ولی مدیته کروم لپتاپم به یه مشکل ویروس مانندی دچار شده هرچه هم تو قسمت extensions پاکش میکنم بازم میاد و خود به خود دانلود منیجرمو غیر فعال میکنهاسمش اینه CutThePrioCe
هر صفحه ای که باز میکنم یه کادر اضافه روی صفحه باز میشه که خیلی هم رو مخه
کسی میتونه راهنماییم کنه چطور از شرش راحت شم؟
کاسپر ۲۰۱۵ هم نصب دارم

hamidreza

سلام دوست عزیز این بسته احتمالا به همراه نصب یه نرم افزار free نصب شده.
یه سرچ توی گوگل با نام CutThePriCe انجام بدید راهش رو نوشته
اگه با حذف extention حل نشد میتونید با Reset settings که در قسمت advanced setting کروم هست تنظیمات رو ریست کنید که فکر کنم افزونه ها و تبها و همه چی پاک بشه
مگه اینکه این بسته داخل یک نرم افزار دیگه ای باشه که با هر بار بازکردن اون ان اجرا میشه دقیقا نمیدونم
این دوتا لینک رو میتونید ببینید:
https://www.pcrisk.com/removal-guides/9115-cuttheprice-ads
http://it-help.info/how-to/adwares/526-remove-cuttheprice-from-google-chrome-firefox-ie-opera

Moazez

سنسور دوربین چیه؟ کسی میدونه؟

i_love_quality

Imx 230 سنسورشه سایت xperia blog نوشته

✰ BARDIYA ✰

سنسورش مال سونی معزز جان مدل IMX 230 که ۲۱ مگاپیکسلی هست

Moazez

پس همینه نمرش بیشتره. اگه خود سونی این سنسورو استفاده میکرد راحت امتیاز ۹۰ میگرفت.

Mohammad Reza12

اگر کوالکام خراب نمی کرد،اگر سونی فلان کارو می کرد،اگر سونی بهمان کار رو نمی کرد و…
اینا کاریه که تعصب با ادم می کنه.من شخصا ترجیح میدم از تکنولوژی لذت ببرم نه این که این جوری باهاش رفتار کنم

Moazez

شما لذت ببر.کاری بما نداشته باش. فکر نمیکنم یک سوم لذتی که من از تکنولوژی میبرم تو برده باشی

pika

این dxo هم مسخره کرده!
موتورولا گوشیو هنوز بیرون نداده تستشو گذاشتن اونوقت از G4 بعد چند ماه هیچ چی نذاشته! :negative:

adamak

یه کاسه ای زیر نیم کاسه شون هست. مشکوک میزنه عجیب.

Moazez

خود شرکتا باید در اختیارش قرار بدن. Dxo به هیچ وجه اعتبارش مشکوک نیست. فقط تنها اشکالش اینه که گوشیهارو بعد از آپدیت دوربینی بررسی نمیکنن.

REZA

دوست عزیز تبلیغاته دیگه.گوشی و زودتر دادن واسه تست که موقع بیرون اومدن واسشون تبلیغ شه.کار خوبی کردن

msh72

افرین سامسونگ که s6 و note4 رتبه او ل و دوم رو دارن و z3+ رتبش از نوت۴ هم بایین تره چه برسه به اس۶ به این نتیجه مبرسیم که z3+ دوربینش از اس۶ و نوت۴ ضعیف تره یعنی اون مقایسه که ترنجی انجام داد و z3+ برنده شد کاملا غلطه و دروغه چون dxo mark معتبرترین سایت در زمینه مقایسه دوربین میگه اس۶ از همه بهتره با رتبه ۸۶

✰ BARDIYA ✰

اینقد اطلاعاتت بالاست یه وقت نذزدنت گوگولی خخخخخخ
همه میدونن امتیاز به معنای کیفیت دوربین نیست و مهم اون عکسیه که من و شما میبینیم که توی عمل Z3+ فوق العاده عمل کرده گلم گیریم بررسی ترنـجی غلط باشه .. که نیست و دقیق ترین بررسی رو انجام داده .. مقایسه سایت های دیگه رو چی میگید که توی همشون Z3+ اول شد دوست عزیز!! … از تعصبت کم کن و واقعیت ها رو بگو حتی توی بررسی زومـیت هم G4 و S6 توی رتبه ۴ و ۵ قرار گرفت و هواوی ازشون بهتر عمل کرده بود!! :yahoo:

Moazez

البته بردیا جان زومیت سایت بسیار کثیفیه. چون بین دوربینها از سونی z3 رو گذاشته بود و خودتون میدونید که پیشرفت z3+ نسبت به z3 خیلی چشمگیر بوده و چون ترسید z3+ اول بشه و ترولهای سامسونگیش ناراحت بشن اومد z3 رو گذاشت که گوشی پارساله. اصلا مقایسش خوب نبود

✰ BARDIYA ✰

موافقم معزز جان من خودم از سایت جیره خور زومیت بدم میاد وقتی حرف حقو میگی نظرتو حذف میکنن دفعه اخرم که بررسی Z3+ رو انجام داده بود چون بهشون گفته بودم چرا اینقد متعصب هستید و بجای Z3+ بررسی Z3 رو گذاشتید و همش از سامسونگ تعریف کردی منو بلاک کردن … توی مقایسه دوربین هم بجای Z3+ از Z3 استفاده کردن که هواوی P8 دوم بشه چون بخاطر تبلیغش پول گرفته بودن اگه Z3+ بود هیچوقت هواوی نمیتونست دوم بشه الکی بهونه اوردن که شرکت گوشی رو گرفته!!

حسین

سایت زومیت همون سایتیه که هفته قبل یه نظر سنجی واسه دوربین پرجمداران موبایل انجام داد و زیر اون پست پر بود از به به و چه چه واسه سامسونگ ومی گفتن عکس فلان شماره مال سماسونگه و بهترین گوشی رو داره و فلان و بهمان . بعد که نتیجه رو گذاشتن و رو سیاهیش موند به غول چراغ موشی طوری اون نظر سنجی رو ماس مالی کردن که اصلا انگار نظر سنجی گذاشته نشده . اصلا صداش رو هم دیگه در نیاوردن . جالبه که گوشی هواوی هم اس شش رو شکست داد. و به جای این که از زد سه پلاس که اول شد تعریف بکنن همه از هواوی پی ۸ و دوربین پی ۸ تعریفشو می کردن که تو چند تا پست قبل همش می گفتن بهش بنجل ساز چینی !!!

جیره خواری تا این حد دیگه مشحره به مولا :mail:

msh72

افرین سامسونگ که s6 و note4 رتبه او ل و دوم رو دارن و z3+ رتبش از نوت۴ هم بایین تره چه برسه به اس۶ به این نتیجه مبرسیم که z3+ دوربینش از اس۶ و نوت۴ ضعیف تره یعنی اون مقایسه که ترنجی انجام داد و z3+ برنده شد کاملا غلطه و دروغه چون dxo mark معتبرترین سایت در زمینه مقایسه دوربین میگه اس۶ از همه بهتره با رتبه ۸۶

Moazez

Dxo فقط به کیفیت بیشتر عکس نمره نمیده. به کل سیستم سخت افزاری،نرم افزاری دوربین نمره میده. مثلا در بخش دوربینها به بهترین دوربین کنون ۵ds نمره خیلی پایینی داده. این دلیل نمیشه که بگیم این دوربین بدرد نمیخوره یا کیفیت نداره بلکه معیارش حتما چیزای دیگه بوده که البته من توضیحاتشو نخوندم. در کل این جدول مهم هست نمیگیم نیست ولی نمیتونه قاطعانه بگه s6 از z3+ بهتره یا نیست چون تو مقایسه ها z3+ واقعا شکست داد s6 رو.

Mohammad Reza12

اقا اون مقایسه نبود و نظرسنجی بود.یه سری کارشناس دوربین ننشستن عکس برتر رو انتخاب کنن.کاربرا رای دادن.چندمورد که رای اشتباه داده شده بود طبق معیار های واقعی عکاسی اگر دقت می کردین.
طبق DxOMark هم S6 توی عکس ۸۸ گرفته و توی فیلم برداری ۸۴ در حالی که Z3+ به ترتیب ۸۴ و ۷۹ گرفته.شما خودت میگی قاطعانه نمیشه گفت کدوم بهتره بعد طبق نظرسنجی ها میگی Z3+ “شکست” داد S6 رو؟؟!!!خوب یا بد شما تعصب داری و ظاهرا نمیشه کاریش کرد اما نظراتی که خودتون دارید رو لطفا به فکت تبدیل نکنید.چون مثلا از نظر من دوربین S6 با اختلاف بهتره چون با دوبار فشار دادن دکمه ی هوم وارد دوربین میشه و با فوکوس سریع عکس رو با اندازه ی ۱۶ مگاپیکسل و نسبت ۱۶ به ۹ می گیره با کیفیت فوق العاده.چیزیه که سونی تو Z3+ هنوز بهش نرسیده.حالا شما دلت رو به ۶ بار خارج شدن از اپ دوربین و عکس ۸ مگاپیکسلی خوش کن درحالی که من مطمئنم کم پیش میاد صحنه ای رو از دست بدم یا کم کیفیت عکس بگیرم

Moazez

من کاری ندارم کدوم بهتره یا نیست بلکه تو هیچ سایتی حتی s6 نتونست به p8 نزدیک بشه حالا z3+ بماند که در سه سایت در نظرسنجی کاربران بهترین انتخاب شد. شما با دوبار دکمه هوم میری تو دوربین؟!! چکاریه وقتی سونی کلید شاتر گذاشته واسه دوربین و فقط با لمسش دوربین در کمتر از یک ثانیه باز میشه. سامسونگ چرا کلید شاتر نداره؟!!! فوکوس سامسونگ اگه سریعه چرا انقدر ضعیفه پس؟!! چرا با کوچکترین لرزش دست تار و سایه دار میشه؟!! دقت فوکوس سونی رو حتی g4 هم با فوکوس لیزریش نداره. درسته سرعت فوکوس مهمه ولی کیفیت فوکوس خیلی مهمتره. فوکوس سونی انقدر عقب و جلو میکنه در یک ثانیه تا عکس شفاف بده ولی سامسونگ چه تصویر مات باشه و چه شفاف عکس العملی برای فوکوس انجام نمیده و درجا ثبت میکنه عکسو،حالا اگه در حالت مات باشه که مات ثبت میکنه،شفاف باشه شفاف ثبت میکنه. هیچکس با گوشیهای سامسونگ با ماشین در حال حرکت نمیتونه از یک منظره در بیرون عکس بگیره چون نه فوکوس درست داره،نه لرزشگیر درست و محاله عکس تار نشه. داداش ما خودمون اینکاره ایم بما نگو. به اندازه موهای سرت گوشی مقایسه کردم.

Mohammad Reza12

می بینید.همین جور پشت سر هم فکت صادر می فرمایید.این چیزایی که شما نوشتی رو من باهاش رو به رو نشدم.اتفاقا در حال حرکت هم عکس زیاد انداختم.من با Xperia Ray 2011 هم در حال حرکت عکس بدون مشکل انداختم S6 که بماند.
دقیقا به خاطر نبود شاتر دکمه ی هوم رو گفتم اگر یکم با دقت و ارامش می خوندین.یعنی شاتر دوربین یه چیز اضافه ای میشد برای S6 اگر وجود داشت.
لرزشگیر درست نداره؟؟لرزش گیرش عالیه اینو دیگه نمی دونم چه جوری دارید می برید زیر سوال
اگر دقت می کردید من روی تجربه ی کاربری بهتر S6 تاکید کردم.
در ضمن نمی دونم چرا این قدر بهتون برمیخوره وقتی خیلی راحت می تونیم بحث کنیم مگه من گفتم که تجربه ی شما کمه یا مثلا گوشی ندیدین یا همچین چیزی؟؟؟احتمالا سنتون هم از من بالاتره و من نمی دونم شاید تجربه تون چندبرابر من هم باشه.چه ربطی به کامنت من داشت اصن؟؟؟

msh72

ایول سامسونگ که رتبه اول و دوم روگرفته

msh72

افرین سامسونگ که s6 و note4 رتبه او ل و دوم رو دارن و z3+ رتبش از نوت۴ هم بایین تره چه برسه به اس۶ به این نتیجه مبرسیم که z3+ دوربینش از اس۶ و نوت۴ ضعیف تره یعنی اون مقایسه که ترنجی انجام داد و z3+ برنده شد کاملا غلطه و دروغه چون dxo mark معتبرترین سایت در زمینه مقایسه دوربین میگه اس۶ از همه بهتره

msh72

سونی بنجل رو نگاه کنید هنوز از نوت۴ عقب تره خخخخخخخخخ

✰ BARDIYA ✰

هه هه هه
فعلا که همین بنجل توی مقایسه ها و نظر سنجی ها که یکیشو همین سایت ترنجی و بقیه سایت ها انجام دادن رتبه اول رو کسب کرده گلم حالا شما بخند :yes: :yes:

Abbas Askari

پس میتونی برام توضیح بدی که چرا همه سایتا از جمله تر.نجی که مقایسه دوربین گذاشتن z3 plus با اقتدار برد.
چشمها رو باید شست.

Mohammad Reza12

ینی شما طرفدارای سونی عالیین واقعا.یه “نظرسنجی” سایت ترنجی گذاشته بود که توش با “رای” Z3+ انتخاب شد.طبق این دوربین Z3+ بهتره،اون وقت سایت DxoMark که تخصصی دوربین رو بررسی کرده گفته که دوربین S6 بهتره و شما قبول ندارین.توی نظرسنجی همین ترنجی هم خوبه که گفته شد ۶ بار گوشی از اپ دوربین خارج شده.

darklight

من نمی دونم ملاک این سایت برای امتیاز دهی چی هست ولی به نظرم اصلا ملاک درستی نداره ….
خودتون می تونید برید و یه سر به این سایت بزنید … امتیاز خیلی از گوشی ها به مراتب بالاتر از امتیاز دی اس ال آر های فول فریم هست … و جالبه که پایین ترین امتیاز رو در کل آزمایشات گوشی لومیا ۱۵۲۰ آورده که خوب خودتون در جریان کیفیت و کارایی دوربینش هستید … (یعنی بدترین دوربین گوشی …!؟!؟! آخه انصافم خوب چیزیه …!!!!؟؟!)
برای من تا نفهمم که دقیقا این سایت بر چه مبنایی چنین امتیازاتی رو داده اصلا برام مرجعیتی نخواهد داشت….

saeed313

والا عکاس حرفه ایا هم میگن خفنترین و باکیفیت ترین دوربینو تو اسمارتفونا G4 داره. همه میدونن بهترین عکسا رو فقط میشه با تنظیمات دستی گرفت. البته خوب قبول دارم همه عکاس نیستن
نمیخواستم اینو بگم ولی انقد تو هر پیجی میرم یه سری Z3 Z3 میکنن دیگه طاقتم تموم شد.من فقط نمیدونم چرا سونی دوربین گوشیای خودشو اینجوری میسازه! میزاریش رو ۲۰mp اونوقت HDR خاموش میشه! وسط فیلم گرفتن دوربین میگه آقا گرممه خودش میاد بیرون! عکساشم که تو اسکرین بزرگ فول میکنی کیفیتش افتضاحه. یعنی دیتیل عکسای S5 از این بیشتره. تون رنگ عکساش به آبی متمایله. درحدیکه قرمزو صورتی میگیره! ۲تا از دوستام Z3 دارن همکارم S6 داره با همشون سر عکس شرط بستم همشونم تفاوتو بطور دقیق تو شرایط مختلف نوری دیدن و ناهارمونو دادن!
ببخشید من طرفدار هیچ برندی نیستم.سونی داشتم آیفون داشتم گلگسی داشتم HTC داشتم الانم G4 دارم که سر روت دقمون داد بالاخره دیشب روتش کردم. ولی خداییش کارایی که با این میشه کرد و عکسایی که میتونم بگیرمو فعلا من رو هیچ گوشی دیگه ای ندیدم. یادمون نره تکنولوژی اینجوریه. امروز یکی بهتره فردا یکی دیگه یدونه بهتر میده و این دور همینجور ادامه داره. من به شخصه امیدم به Z5 هستش. سونیو دوست دارم و فک میکنم با اون سابقه عظیمی که تو دنیای تصویر و دیجیتال داره خیلی بهتر از اینا خواهد شد و سری زد رو ازین معضلات در میاره. فقط خواهش دارم وقتی میخواین با قاطعیت بگین فلان چیز از فلان چیز بهتره هردوشونو تو شرایط یکسان و با دید تخصصی و واقع بینانه کنار هم امتحان کنین. هیچ برندی به فکر جیب من و شما نیست هیشکی هم نمیگه ماست من ترشه. همه هم ادعای بهترینو دارن. تو اینترنتم اینجوریه. یه سایت با ال جی بیشتر جیک و پیک داره میگه ال جی بهتره. اون یکی میگه سامسونگ یا سونی یا اپل ….
خلاصه گول تبلیغاتو نخورین متعصبم نباشید رو هیچ برندی. با ما یا بی ما اون پولشو در میاره

hadi e

آقایون اطلاع رسانی کنم که همه ی پک های خاورمیانه پرچمدارای سونی هدست معمولی توشونه و از نظر صفحه نمایش کل گوشی های سونی در پک های خاورمیانه کیفیتشون کمتر از پک های اروپاست و اگر شما پک اروپارو از فروشنده بخواین هم از نظر نمایشگر برنده این هم که شما باید به فروشنده بگین پک اروپا همراه هدست نویز کنسلینگ میخوام که میدن و برچسب هدست هم رو جعبه هست پس همیشه پک اروپا و پلمپ خریداری فرمایید و کیفیت نمایشگرو صددرصدی گفتم و حتی با کلیپ های بررسی هام به خود سونی ثابت کردم و خودشون قبول کردن؛پس فقط پک اروپا همراه نویز کنسلینگ

Ali.R

یکی از دلایلی که اسراییل به ایران حمله نمیکنه،نظرات کاربرهای فرهیخته ی سایت ترنجی هستش..

saeed313

اینجا بازم اوضاع خوبه. سر موضوعات مربوط بحث میشه. حالا یکی اطلاعاتش کمتره یکی بیشتر. تو سایتای دیگه از کودکستان تا دبیرستان عزیزان میان در بخش نظرات چاق سلامتی و دعوا میکنن در مورد همچی حرف میزنن الا موضوع مطلب! کارشناس و نقاد همچی هم هستن. از تکنولوژی گرفته تا فیزیک و سیاست کشورا! مدیرانشونم بدتر کاربراشون :unsure:

SAMSUNG 2015

اس۶ و نوت۴ چه میکنن! :mail:

SAMSUNG… Feel The Power B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....