حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‎اَپ: با AllCast سیم ها را دور بریزید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

cover_256آیا تا به حال این اتفاق افتاده است که بخواهید فیلمی که به کمک موبایل خود ضبط کرده در صفحه‌ای بزرگ‌تر مانند تلویزیون مشاهده کنید؟ احتمالاً در این شرایط یا فیلم موردنظر را در فلش می‌ریزید و سپس به تلویزیون متصل می‌کنید و یا از تبدیل MHL استفاده می‌کنید که هر دو روش وقت‌گیر و تا حدی اشتباه می‌باشد که اشتراک‌گذاری بی‌سیم راه‌حل این مشکل می‌باشد. در بعضی از موبایل‌ها این امکان به‌صورت پیش‌فرض قرار داده‌شده تا شما بتوانید فایل‌های چندرسانه‌ای خود را به‌راحتی به دستگاه‌های پخش‌کننده مربوط فرستاده و پخش‌کنید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که گوشی شما از این قابلیت بی‌بهره است، AllCast راه‌حل طلایی شماست.

com.koushikdutta.cast0

برنامه AllCast قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل‌های با دستگاه‌های پخش‌کننده را به گوشی شما می‌افزاید که به خودی خود بسیار کاربردی است. مزیت اصلی این برنامه این است که سیم‌های دست و پا گیر را از زندگی شما حذف می‌کند و اشتراک‌گذاری بی‌سیم از طریق DLNA را به شما هدیه می‌دهد. لازم به ذکر است که این برنامه در صورتی کار می‌کند که تلویزیون شما به همان شبکه‌ای اینترنتی وصل باشد که گوشی شما به آن وصل است و اگر تلویزیون شما امکان اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN و یا به صورت وایرلس را نداشته باشد شما نمی توانید از این قابلیت عالی بهره مند شوید. یکی  از معایب این برنامه محدودیت زمانی به اشتراک گذاری فایل‌های  ویدئویی است که فقط در نسخه رایگان وجود دارد و اگر بخواهید می توانید به ارتقا به نسخه پولی برنامه این محدودیت را از بین ببرید. این برنامه می تواند فایل‌های موجود در خود گوشی و فایل‌های موجود در برخی از حساب‌های ابری را مستقیماً در تلویزیون شما بخش کند. نظرات خود را درباره این برنامه بسیار کاربردی و دوست‌داشتنی با ما به اشتراک بزارید.

 apple playbazaar iranp

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد بندری

من ازش استفاده کردم خیلی سرعت پایینی داره و تا یه ویدیو رو باهاش پلی کنی آدمو پیر میکنه تو اکثر موارد هم تلویزیون هنگ میکنه. ولی از نرم افزار all connect که استفاده کردم هیچکدوم از مشکلاتو نداشت و خیلی بهتره به نظرم

mohammadh hossein

تلویزیون ما که ۵۰ اینچیه و سامسونگی ولی چون حدود ۶ سال پیش خریدیم متاسفانه این قابلیت رو نداره. ایشاالله بزرگ شدم یکی واسه خودم میخرم که هم به اینترنت وصل شه هم یه سیستم عامل هم داشته باشه خخخخخ. مثل web os که خیلی باحاله. رویا داریم ما ها خخخ

Jahandar

بجای این میتونید از bubbleupnp و upnplay و کلی برنامهٔ مشابه و رایگان دیگه که محدودیت زمانی هم ندارند استفاده کنید .

shahab_m

دوستانی که محصولات اپل دارند اپل تی وی رو پیشنهاد میکنم قیمت هم بد نیست ولی تجربه فوف العاده ای داره مخصوصا تو استریم :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....