حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات جدید مایکروسافت برای اسکایپ؛ وقتی اسکایپ تجزیه شود!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

وقتی که مایکروسافت در سال ۲۰۱۱ اسکایپ را با قیمت ۸٫۵ بیلیون دلار خریداری کرد، چیزی که در ابتدا مشخص بود، داشتن نقشه‌های بزرگ پشت این خرید بود. حال، درست پس از ۴ سال، می‌توان یکپارچگی عمیق اسکایپ با ویندوز جدید مایکروسافت، یعنی ویندوز ۱۰ را به وضوح مشاهده کرد. به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد این نرم‌افزار محبوب، قرار است به نرم‌افزارهای کوچک تری تجزیه شود. با ترنجی همراه باشید.

طبق آخرین پستی که در وبلاگ رسمی اسکایپ منتشر شده است، می‌توان به این نکته پی برد که مایکروسافت قصد دارد با تجزیه کردن اسکایپ به نرم‌افزار های کوچک تر، تجربه استفاده از آن را در ویندوز ۱۰ کارآمد تر و بسیار آسان تر از گذشته کند. این نرم‌افزار قرار است به سه نرم‌افزار دیگر یعنی  Messaging، Phone و Video تقسیم شود.

با وجود اینکه نسخه دسکتاپ این نرم‌افزار هنوز باقی خواهد ماند، اما تجزیه شدن آن هم ایده جالبی است. در این حالت چند نرم‌افزار با انجام کارهای گوناگون، به شما کمک خواهند کرد تا کارهای خود را علاوه بر اینکه در مکان مشخصی انجام ‌دهید، سرعت عمل خودرا نیز بالا ببرید. این ویژگی قرار است تا پایان تابستان امسال به صورت پیشفرض و یکپارچه به ویندوز ۱۰ مایکروسافت اضافه شود. البته باید گفت چنین حرکتی قبل تر و از سوی فیسبوک هم انجام شده بود.

احتمالا مایکروسافت از تجزیه کردن اسکایپ دو موضوع را نشانه می‌رود؛ اول از همه، آپدیت بهتر و سریعتر و دوم، کنترل و مدیریت بهتر توسط کاربر. هنگامی این طرح به صورت کامل در دسترس قرار گیرد، می‌توان اطلاعات بهتری را به دست آورد و اینکه مایکروسافت با این کار، قصد رسیدن به کدام هدف را دارد.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/updated-messaging-phone-and-video-apps-windows-10-mobile-coming-later-summer” background=”#0fc5b7″]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S.A.R.H

خیلی خیلی خیلی عالی میشه
قسمت مسیجینگش یه ذره اسکی از هنگ اوتز هستش
چون اگه اس ام اس رو برای هنگ اوتز فعال کنی
همزمان هم به عنوان اپلیکیشن اس ام اس هم خود هنگ اوتز میتونی استفاده بکنی
ویدئوش هم یه چیزی تو مایه های فیس تایم اپل
و البته قسمت فون جالبه میشه
همونجا داری تماس میگیری انتخاب میکنی اینترنتی باشه یا معمولی

فرشاد بندری

فقط امیدوارم واسه بخش مسیجینگ اسکایپ گزینه دلیوری و read رو اضافه کنه الان اکثر مسنجرا دلیوری و read دارن و ادم میفهمه طرف مقابل پیامو خونده یا نه ولی اسکایپ همچین چیزی نداره و وقتی به کسی پیام میدی اصلا نمیفهمی طرف پیامتو خونده یا نه

Alireza

وای مگه میشه ؟ 🙂

Hooman

دقیقا مثله
iMessage
Face time Audio
Face time Video
جالب میشه ، Skype خیلی جذاب و دوست داشتنیه (البته کیفیت مکالمات ویدیویی و صوتیش اصلادر حد Face time نیست اما اون محدود به iOS هست )
امیدوارم نسخه iOS رو هم منتشر کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....