حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲۱.۶ میلیون دلار ضرر و کاهش هزار نفر از کارمندان؛ نتیجه گزارش مالی یاهو از سه ماهه دوم ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اگر اخبار این چند روز را مرور کرده باشید، در بازه زمانی قرار داریم که شرکت های مختللف گزارش مالی خود را از آنچه در سه ماهه دوم سال عمل کرده‌اند، منتشر می‌کنند. هدف از انتشار جذب سرمایه گذار و مشخص کردن هدف برای سه ماهه بعدی است. به گزارش خبرگزاری رویترز، پیش‌بینی شده بود که یاهو سود  ۱۸ سنتی برای هر سهم دست یابد و درآمدش هم معادل ۱.۰۳ میلیارد دلار باشد اما خانم مایر نتوانسته است از پس این پیش‌بینی برآید. سود  ۱۶ سنتی به ازا هر سهم داده و درآمدی ۱.۰۴ میلیارد دلار نتیجه سه ماه دوم سال است. در ادامه همراه باشید.

یاهو در سه ماهه منتهی به روز سی ام ماه ژوئن زیان خالصی ۲۱.۶ میلیون دلاری که بر اثر کاهش ۲ سنت به ازای هر سهم است را تجربه کرده و این در حالیست که آنها در بازه‌ی زمانی مشابه در سال قبل سودی برابر با ۲۶۹.۷ میلیون دلاری داشته اند.

102105846-461277897.530x298

به گفته این شرکت، هزینه های زیادی به منظور جذب بیشتر بازدید کننده برای رقابت با گوگل شده است که خود این عاملی برای کاهش سود گشته البته البته ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو در این بازه را سه ماهه ای مطلوب خوانده و گفته از آنچه که توسط واحد نمایش تبلیغات به دست آمده رضایت دارد. ضمناً پیش بینی شده که یاهو بتواند طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی به درآمدی مابین ۱ الی ۱.۰۴ میلیارد دلار دست پیدا کند اما باز هم از پیش‌بینی های قبلی کمی کمتر است.

یاهو در سه ماهه دوم ۲۰۱۴ به صورت دقیق ۱۲.۳۰۰ کارمند داشته، ولی با هدف کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت اقتصادی رقم مذکور اکنون به نزدیک ۱۱.۰۰۰ نفر رسیده‌اند. آنها سرویس جدیدی نیز با عنوان Yahoo Sports Daily Fantasy راه اندازی کرده اند که خدماتی مشابه و موازی سرویس fantasy league کنونی شان ولی به صورت رایگان ارائه می کند.

[su_button url=”http://www.cnbc.com/2015/07/21/yahoo-earnings-16-cents-per-share-vs-expected-eps-of-18-cents.html” background=”#0fc5b7″]cnbc[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hsbn

هر جا این عربا دست میذارن اون نابود میشه.

حسین

فک کنم از آخرین باری که تو مرورگرم سایت یاهو باز کردم یه سالی می گذره !!! البته سیستم میل یاهو رو هنوز استفاده می کنم هنوز !!! این مقداری هم که تونسته سر پا بمونه به نظرم خیلیش مربوط به اون قرارداد با موزیلا هست و گرنه باید تا الان در یاهو تخته می شد !!!

Shahspik

باید بیشتر توو عرصه موبایل فعالیت کنه. مثلا یه مسنجر تووووپ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....