حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر سامسونگ Z3 لو رفت، Tizen OS 3.0 و دوسیم کارته بودن تایید می شود

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ به طور کاملا جدی درحال توسعه سیستم عامل اختصاصی خود است. تایزن سیستم عاملی است که شاید کمتر کسی در بازارهای پیشرفته تر، آرزوی داشتن یک دستگاه با این سیستم عامل را داشته باشد اما همین سیستم عامل در بازارهای در حال توسعه که معمولا دستگاه های ارزان را دوست دارند، عملکرد خیلی خوبی داشته است. تا کنون بیش از نیم میلیون سامسونگ Z1 به فروش رفته است و از چندی پیش تصاویری لو می رود که نشان از حضور سامسونگ Z3 در آینده ای نزدیک دارد. در ادامه با ترنجی باشید تا تصویر لو رفته از سامسونگ Z3 و مشخصات احتمالی آن را با هم بخوانیم.

Samsung Z3 with Tizen OS 3.0

در ۳ تصویر بالایی که مشاهده می کنید ابتدا در اولین از سمت چپ تایید می شود که این دستگاه با مدل عددی SM-Z300H رونمایی خواهد شد، دوسیم کارته است و البته نام دستگاه که Samsung Z3 است. در دو تصویر بعدی نگاهی به فروشگاه نرم افزاری تایزن دارد که نشان می دهد عنواینی چون اینستاگرام و آسفالت ۸ هم روی تایزن حضور دارند.

از مشخصات سخت افزاری نسبت داده شده به سامسونگ زد ۳ می توان به پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰، ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگبایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی، نمایشگر ۵ اینچی HD یا همان ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی، دوربین اصلی ۵ و دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. البته درباره کیفیت دوربین ها اختلاف هایی وجود دارد و برخی ۸ برای عقب و ۵ برای جلو را ذکر کرده اند.

سامسونگ Z3 در ابتدا با سیستم هامل تایزن ۲٫۴ ارایه خواهد شد و سپس به تایزن ۳ به روزرسانی می شود. با توجه به فروش قابل توجه این دستگاه در بنگلادش و هند، به نظر شما سامسونگ می تواند این پلتفرم را طوری گسترش بدهد که در بازار جهانی هم نظر مشتریان رده پایین را به خود جلب کند؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/alleged_live_photos_of_samsung_z3_make_the_rounds-news-13070.php” target=”blank” background=”#46bfb1″]gsmarena[/su_button]

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/15/samsung-z3-appears-running-tizen-3-0/” target=”blank” background=”#46bfb1″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

🙂 Os دونیمون پاره شد.

Mr pixel

تایزنو میبینم یاد گوشیای بادو سامسونگ میوفتم که بدون پشتیبانی رها شدن وبرای خریدارانشون یه ضرر کلی بود.

Ari khan

یه چیزی جالبه،اینستاگرام بصورت رسمی برای تایزن عرضه شده اما برای ویندوز فون نه!!!!!!!!! :wacko: :scratch:
نمیدونم کم لطفی اینستاگرامه یا کم کاری مایکروسافت ولی واسه یه سیستم عامل نوپایی مثل تایزن این خیلی خوبه که یکی از محبوبترین برنامه ها واسش اومده اونم زودتر از یه رقیب قدرتمندش!
http://www.sammobile.com/2015/07/13/official-facebook-messenger-and-instagram-apps-arrive-for-samsung-z1/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)