حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر‌های هواوی پی 20 را مشاهده کنید

هواوی تا چند هفته آینده قصد رونمایی از جدید‌ترین گوشی‌های سری P خود را با نام‌های پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت دارد. بر اساس این موضوع این گوشی در تصاویر زیادی مشاهده شده و به تازگی نیز تیزر‌های رسمی آن به بیرون درز کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر‌های هواوی پی 20 را مشاهده کنید.

هواوی پی 20

تیزر‌های رسمی از جدیدترین پرچمدار شرکت هواوی با اشاره به حضور دوربین سه گانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که با متن ” See Mooore With AI” توجه همگان را به خود جلب کرده است.

هوش مصنوعی یکی از بزرگترین تغییرات در پردازنده‌های اختصاصی هواوی بود که برای اولین بار در کایرین ۹۷۰ مورد استفاده قرار گرفت و گوشی میت 10 اولین دستگاه از هواوی بود که ازین پردازنده برخوردار بود و هوش مصنوعی کمک بسیار زیادی به بهبود عملکرد این دستگاه می‌کند.

به غیر از هوش مصنوعی، هواوی نیز دست به طراحی اپل زده است و حاشیه‌ی کوچکی در وسط صفحه برای دوربین سلفی و سنسور‌های گوشی قرار داده است.

دوربین سه گانه خانواده هواوی پی ۲۰ (به غیر از نسخه لایت) به احتمال زیاد به این گونه باشد که هواوی طبق رسم هر ساله خود از ترکیب دوربین رنگی و سیاه سفید استفاده کرده است اما دوربین سوم این گوشی وظیفه زوم دو برابری و عمق سنجی را برای گرفتن عکس‌های بوکه دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji