حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کودکان دقیقا در کجای دنیای مجازی سیر می کنند؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

خیلی خوب است که در زمانی که فرزندتان در حال استفاده از اینترنت است دل نگرانی و استرس نداشته باشید و مطمئن باشید که آن ها در امان هستند و تلفن همراهشان از مکرهای مجرمان محافظت می شود. مطمئن هستم که همگی شما کنجکاو هستید که بدانید کودکان شما دقیقا چه استفاده ای از اینترنت دارند و وارد چه صفحاتی می شوند.

صرف نظر از کارهایی که کودکان با تلفن و تبلت خود انجام می دهند مثل نوشتن مشق با استفاده از اینترنت، نگاه کردن سریال های آنلاین، به دنبال تحقیقات علمی و غیره، چیزهای دیگری را هم قطعا تماشا می کنند.

والدین حق دارند که بدانند فرزندانشان دقیقا به کجا می روند و سر از کار آنها در بیاورند. اما در این موضوع صادق باشیم، جاسوسی در کار فرزندان، ایده ی جالبی نیست. نصب یک برنامه ویزه برای این مسئله گزینه مناسبتری است.

لابراتوار کسپرسکی یک سرویس جدید چند پلت فرومی به نام Safe Kids یا همان امنیت کودکان را توسعه داده است که می تواند کودکان را در یک محدوده ی ویژه و امن به منظور حفاظت کودکان در دنیای دیجیتال قرار دهد. این برنامه برای ویندوز، مک، اندروید و Ios قابل دسترسی است.

حفاظت از کودکان در برابر وب سایت های نامناسب و ارتباطات نادرست

Safe Kids از تمام اعمال فرزندانتان هنگام کار با اینترنت و وب سایت هایی که نمیخواهید کودکتان آن را بازدید کند به شما گزارش می دهد. این تنظیمات از طریق فعالسازی اولیه برنامه امکان پذیر است.

همچنین این برنامه به شما امکان ردیابی ترافیک تلفن و اس ام اس را(بدون خواندن محتوای پیام های متنی به صورت مستقیم)می دهد. در صورت نیاز، شما می توانید شماره های خاص را داخل لیست سیاه گوشی قرار دهید. زمانی که Safe Kids متوجه شود فرزندتان نباید با اشخاص خاصی در ارتباط باشد به آن ها پیام می فرستد.

محدود کردن زمان استفاده از اینترنت

اگر که فرزندتان بجای خوابیدن و یا مطالعه درس هایش، مشغول بازی های آنلاین شد و شما حریف آن نمی شدید، Safe Kids به شما کمک کرده و مدت زمان دسترسی به اینترنت کودک را محدود می کند.

فرزندانمان دقیقا در کجای دنیای مجازی سیر می کنند؟

Safe Kids به شما کمک می کند تا متوجه شوید فرزندتان دقیقا در کجای دنیای مجازی است. این امکان برای شما محیا است  که اگر کودکتان به هر دلیل وارد صفحه اشتباه شد، شما از این موضوع مطلع باشید و اقدام لازم را انجام دهید. قابل ذکر است که  Safe Kids علاوه بر ردیابی کودکتان در دنیای مجازی، امکان ردیابی در دنیای واقعی از طریق   GPS را هم به شما می دهد.

البته Safe Kids  این قابلیت را دارد که زمانیکه تلفن فرزندتان گم یا دزدیه شده باشد، یا کودکتان در مدرسه یا خانه دوستش باشد و گوشی اش در حالت بی صدا باشد ، مفید واقع شود. و از این طریق می توانید گوشی به سرقت رفته را به راحتی بیابید.

Safe Kids یک ابزار قدرتمند است که به شما این فرصت را می دهد تا فرزندتان را در برابر خطرات سایبری و دنیای مجازی محافظت کنید.

البته والدین باید به حریم شخصی کودکانشان احترام بگذارند و در کارهای آنها به طور علنی سرکشی نکنند. از این رو، Safe Kids باعث می شود تا در حضور فرزندتان والدینی کنجکاو که قصد کنترل آنان را دارند، به نظر نیایید.

منبع: کسپرسکی آنلاین

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....