حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس۸ و شیائومی می۶ اولین میزبان های پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در سال ۲۰۱۷

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

اگر طی چند وقت اخیر اخبار تکنولوژی و گوشی های هوشمند را دنبال کرده باشید حتما متوجه سر و صدا کردن پردازنده های جدید کمپانی کوالکام از جمله پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ شده اید .

کمپانی کوالکام طی جدیدترین فعالیت هایی که داشته است پردازنده های Snapdragon 830 و Snapdragon 835 را معرفی کرده است که در پست های ذکر شده به بررسی آن ها پرداختیم و همچنین در خبر پردازنده ی جدید کوالکام و احتمال استفاده آن در سامسونگ گلکسی اس۸ نیر مشاهده کردیم که علاوه بر عرضه دو پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ و اسنپدراگون ۸۳۵ ، کوالکام پردازنده های جدید خود را تحت سری اسنپدراگون ۶۶۰ را در صف تولید خود قرار داده است که در اواسط سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی خواهد شد .

اما دقایقی پیش با تکیه بر خبری که در وبسایت phonearena منتشر شده است ، دو گوشی گلکسی اس۸ و شیائومی می۶ که به ترتیب پرچمدار های کمپانی سامسونگ و شیائومی می باشند ، به عنوان اولین میزبان های پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ تائید شدند . طبق گفته کوین ونگ که مدیرعامل مرکز فروش تحقیقاتی IHS در کشور چین میباشد ، کمپانی کوالکام قرار است از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ که از فناوری ساخت ۱۰ نانومتری بهره می برد ، در دو گوشی گلکسی اس۸ و شیائومی می۶ استفاده کند که تاریخ عرضه این دو گوشی هوشمند در ماه March مصادف با اسفند ماه گزارش شده است . البته گوشی گلکسی اس۸ طبق روند همیشگی خود احتمالا در دو نسخه تولید شود که یکی از نسخه ها با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و نسخه دیگر با پردازنده همیشگی Exynos عرضه می شود .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/IHS-Galaxy-S8-and-Xiaomi-Mi-6-to-be-first-with-Snapdragon-835-release-dates-set-for-March_id88274″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

گلکسى اس٨ که خیلى استفاده نمیکنه ازین پردازنده چون فقط برا بازار آمریکا استفاده میکنه
چون پردازنده اگزینوس اى که برا اس٨ اماده کرده قطعا کم مصرفتر و بهتراز اسنپ هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........