حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست خم شدن شیائومی می میکس (Mi Mix)

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

عموما عادت کرده ایم که هر دستگاه یا شاید هر موجودی هر چقدر زیباتر باشد، باید آسیب پذیرتر هم باشد، البته استثناهایی هم وجود دارد! می میکس (Mi Mix) شیائومی دستگاهی است که هرچقدر به آن نگاه کنید از آن سیر نمی شوید، زیباست و افسونگر! امروز این افسونگر را به زیر تیغ روزگار می بریم تا عملکرد آن را در روزهای سخت زندگی بسنجیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

xiaomi-mi-mix-review-aa-24-of-27-840x560

یک تلفن همراه بدون حاشیه و براق و زیبا که حس از آینده آمدن را به شما می دهد. می میکس با بدنه تماما سرامیکی ارایه می شود که در این زمینه تنها موبایل تولید شده است. تا پیش از این شیائومی برای می ۵ نسخه ۱۲۸ گیگابایت از سرامیک بهره برده بود اما اینجا شاهد استفاده از سرامیک برای قاب پشتی، دور دستگاه و حتی کلیدها و حسگر اثرانگشت هستیم، این یعنی اصلا نگران خراشیدگی روی موبایل خود نباشید! اینجاست که زیبایی و کارایی همراه هم شده و بر خلاف آیفون ۷ پلاس جت بلک دیگر با یک موجود ضعیف رو به رو نیستید که اگر به آن بگویید بالای چشمت ابروست، خش بردارد!

xiaomi-mi-mix-limitovany-pocet-kusov-2-1024x682

دستگاه های دیگری از شیائومی توسط JerryRigEveryting در تست خم شدن سرافکنده شدند و حالا نوبت به می میکس (Mi Mix) است تا خودی نشان بدهد. به جز تست خم شدن و خراشیدگی، تست مقاومت نمایشگر در برابر شعله نیز انجام خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat id=”ilv9A”]

نظر شما درباره تست مقاومت شیائومی می میکس (Mi Mix) چیست؟ شخصا انتظار چنین مقاوتی را نداشتم!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/channel/UCWFKCr40YwOZQx8FHU_ZqqQ”]JerryRigEveryting[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mordred-Ox

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
اگه تو دراپ تستا بیشتر از انتظارا عمل کنه(که خیلی محاله)واقعا عالی میشه

jamal9

لطفا تست خط و خش و خم شدن الجی v20 رو هم پوشش بدین ،قبل تر از شیائومی روی الجی انجام داده بود JerryRigEveryting

Milad.tech

یا خدا عجب هیولاییه این
چه خوشکله از یه چینیه بعیده این حد از کیفیت و زیبایی
اما قیمتش خیلی پرته برای یه چینی

ZOOMMOBILE.IR

بنظرتون این گوشی به ایران میاد؟واقعا عاشقش شدم از لحاظ کیفیت ساخت بهش شک داشتم که اونم این ویدیو ثابت میکنه که از همه ی پرچم دارا بهتره و با کیفیت تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)