حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی ای (Galaxy A) سامسونگ شامل دستگاه های میان رده با کیفیت ساخت بالای سامسونگ می شود. معمولا کاربرانی که علاقه زیادی به دوربین رده پرچمدار، نمایشگر QHD یا چیپست های خیلی قدرتمند ندارند و بیشتر طراحی باکیفیت و امکانات مهمی مثل شارژ سریع، اثرانگشت و عمر باتری خوب برای آن ها اهمیت دارد به انتخاب این خانواده می پردازند. سامسونگ این خانواده را در پایان سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد که به نوعی برای سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده بود. به همین ترتیب نسل دوم این خانواده که در سال ۲۰۱۵ رونمای گشت با پسوند ۲۰۱۶ بازاریابی و برندینگ شد و حالا نوبت به خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ است. امروز با خبر شدیم که گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است و این از آن جهت اهمیت دارد که به ما خبر از نزدیک بودن این ارایه می دهد.

siggy

گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) به مدل عددی SM-A520F ارایه خواهد شد که کاملا قابل انتظار بود. همانطور که در تاییدیه بلوتوث آن می بینید نیز این موضوع تایید می شود. این تاییدیه در تاریخ ۳۱ اکتبر یعنی دیروز تایید شده است و این یعنی که با رونمایی رسمی سامسونگ فاصله زیادی نداریم.

از مشخصات احتمالی گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ می توان به نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزلوشن FHD و احتمالا پنلی از نوع AMOLED اشاره کرد. چیپست احتمالی آن اگزینوس ۷۸۸۰ است. این چیپست ۲۸ نانومتری است و از فناوری big.LITTEL شرکت ARM بهره می برد. پردازنده مرکزی ۸ هسته ای با ۲ کلاستر از نوع Cortex-A72 و Cortex-A53 است که در فرکانس های ۱٫۸۸ و ۱٫۳ گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد. پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP4 است و از این نظر می توان گفت قدرت خوبی دارد. اگر به چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ که در حال حاضر روی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ استفاده شده و شایعه استفاده آن در گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ نیز به گوش می رسد نگاه کنیم، لیتوگرافی ۱۴ نانومتری را می بینیم که می تواند مصرف انرژی بهتری داشته باشد اما دیگر پشتیبانی از big.LITTLE و پردازنده گرافیکی قوی خبری نیست!

حافظه رم و حافظه داخلی احتمالا ۳ و ۱۶ گیگ خواهد بود و پشتیبانی از کارت حافظه مشخصا وجود دارد. دوربین اصلی ۱۳ مگایپکسلی باقی خواهد ماند و دوربین سلفی هنوز مشخص نیست. سیستم عامل احتمالی گلکسی ای ۵ ۲۰۱۶ (Galaxy A5 2016) اندروید ۶٫۰٫۱ است که اصلا موضوع خوبی نیست، سامسونگ باید دست بنجنابد و اندروید ۷ را به عنوان یک برتری کلیدی در خانواده گلکسی ای ۲۰۱۷ قرار دهد. پورت ارتباطی آن نیز از نوع USB Type C خواهد بود.

samsung-galaxy-a5-2017-renders-4

همانطور که در رندرها بالا می بینید، طراحی بخش مهمی در فروش گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ را خواهد داشت، جایی که تقریبا می توان گفت با گلکسی اس ۷ رو به رو هستیم! گلکسی اس ۷ی که دوربین آن حتی همان برجستگی ناچیز را هم ندارد و البته بلندگوی آن از لبه پایین به لبه سمت راست انتقال پیدا کرده است، چیزی شبیه به خانواده گلکسی جی پرایم (Galaxy J Prime).

نظر شما درباره گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) احتمالی چیست؟ خانواده گلکسی ای سامسونگ را تا چه حد می پسندید؟ آیا با زبان طراحی مشترک بین دستگاه های میان رده با پرچمدارن موافقید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A5-2017-receives-its-Bluetooth-cetification_id87274″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)