حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 Evo) نسخه جهانی HTC Bolt خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اچ تی سی تصمیم به معرفی دستگاهی جدید در رده نسبتا نامعینی از نظر سخت افزاری را دارد! اچ تی سی بولت (HTC Bolt) نام دستگاهی است انتظار می رود نهایتا تا یک هفته دیگر رسما معرفی شود. این معرفی برای اپراتور Sprint خواهد بود و امروز اطلاعاتی درباره نسخه جهانی آن نیز منتشر شده است. گفتیم این دستگاه از نظر سخت افزاری در رده نامعینی قرار می گیرد، اما چرا؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات ببشتری درباره اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 Evo) یعنی نسخه جهانی اچ تی سی بولت کسب کنید.

htc-10-evo-5

اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 Evo) نامی است که برای نسخه جهانی اچ تی سی بولت که تنها تحت اپراتور Sprint امریکا ارایه خواهد شد، است. حتما EvLeaks را می شناسید، Evan Blass لو دهنده مشهور زمینه موبایل و تبلت این اکانت توییتر را مدیریت می کند و اخبار پیرامون HTC Bolt تماما از سوی او منتشر شده است. تصاویری از این دستگاه را قبلا در ترنجی با هم دیدیم و می دانیم که طراحی کلی شبیه به اچ تی سی ۱۰ است و گفته می شود که جک ۳٫۵ میلی متری هدفون نیز نخواهد داشت.

htc-10-evo-3

اگر قدرت سخت افزاری HTC 10 Evo برای آن ها اهمیت داشت به راحتی می توانستند چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ را جایگزین کنند.

مشخصات اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 Evo) کمی عجیب است، اینکه چرا اچ تی سی تصمیم به ارایه این دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ گرفته را ما هم نمی دانیم. اگر قدرت سخت افزاری برای آن ها اهمیت داشت به راحتی می توانستند چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ را جایگزین کنند. چرا که اولا چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ متعلق به یک سال و نیم پیش است، دوم اینکه از نظر گرما اصلا کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشته است، به خصوص در تجربه اچ تی سی ام ۹ این شرکت. برای نمایشگر اندازه ۵٫۵ اینچی تایید شده است و رزلوشن هنوز بین FHD و QHD مشخص نیست. حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگ خواهد بود. سیستم عامل نیز اندروید ۷ است که خبر خوبی می باشد.

نظر شما درباره اچ تی سی ۱۰ اوو یا اچ تی سی بولت چیست؟ به نظر شما مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/htc_bolt_tipped_to_launch_globally_as_htc_10_evo-news-21240.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)