اگر تاکنون هنگام جستجو در اپ استور (App Store)، تنها با دیدن یک تبلیغ در بالای نتایج کنار میآمدید، باید خودتان را برای تغییرات جدید آماده کنید. اپل در جستجوی راههای تازه برای افزایش درآمد از بخش خدمات خود، تصمیم گرفته فضای بیشتری را به تبلیغکنندگان اختصاص دهد. طبق اعلام رسمی این شرکت، از سال ۲۰۲۶ کاربران شاهد تعداد بیشتری از تبلیغات اپ استور در میان نتایج جستجو خواهند بود. این تصمیم که با هدف «افزایش فرصت دیده شدن برای توسعهدهندگان» گرفته شده، میتواند تجربه کاربری در فروشگاه نرمافزاری اپل را دستخوش تغییر کند.
ادامه نوشته