حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ گلکسی ویو (Samsung Galaxy View) رسمی شد + نگاهی سریع

نوشته

8 سال قبل | 36 دیدگاه | ترنجی

بزرگ، بزرگ و بزرگ‌تر؛ مدتی است که در مورد تبلت غول‌پیکر سامسونگ مطالب زیادی را می‌خوانیم. اکنون این تبلت توسط JK Shin تأیید و به‌صورت رسمی به‌عنوان محصولات آینده سامسونگ شناخته شد. در ادامه با مشخصات رسمی از آن همراه باشید.

این تبلت دارای صفحه‌نمایش ۱۸٫۴ اینچی است. رزولوشن در نظر گرفته‌شده برابر با FHD یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. چیپست Exynos 7580 با ماکسیمم فرکانس ۱٫۶GHz همراه با ۲ گیگابایت رم قدرت دستگاه را تأمین کرده است که به نظر من بسیارکم خواهد بود! حافظه پیش‌فرض دستگاه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت است که با داشتن درگاه میکرو اس دی می‌تواند افزایش یابد. دوربین جلو دستگاه ۲٫۱MP بوده و باتری دستگاه نیز ۵۷۰۰mAh است تا بتواند ۸ ساعت به‌صورت مداوم به پخش ویدیو بپردازد. پشتیبانی از ۴G LTE و Bluetooth 4.1 دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه است. ۱۱٫۹mm ضخامت دستگاه بوده و از دو اسپیکر استریو استفاده‌شده است. با تبلتی رسانه‌ای روبه‌رو هستیم که می‌تواند نیاز شمارا رافع کند اما نمی‌تواند کاربر حرفه‌ای را راضی کند.

  Galaxy_View_1028_wm.0

JK Shin مدیرعامل سامسونگ بر این باور است که این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین دستگاه‌ها در این اندازه باشد تا بتواند تغییراتی در تفریحات شما ایچاد کند. ۶۰۰ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و وای‌فای است که به نظر قیمت خوبی می‌آید.

galaxy-view-2

galaxy-view-17

galaxy-view-18

galaxy-view-7

نظر شما چیست؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/18.4-inch-Samsung-Galaxy-View-tablet-now-official_id75193″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
36 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Sepehr Ghasedi

:wacko: :wacko: :wacko:

mahdiar70

سامسونگ هم کارایی میکنه ها 😐 وقتی تبلت با محوریت رسانه تولید میکنه صفحه نمایش ارجحیت داره. خبرای قبلی گفته شده بود پنل tft هست حالا اون بکار کاش رزولیشن QHD میزاشت..رو گوشی رزولیشن به اون بالایی رو این تبلت FHD گذاشته…ما که از سیاست شرکت ها سر در نیاوردیم والا

Ari khan

باتری و رزولوشن صفحه اش اصلا چنگی بدل نمیزنه :scratch:

Taktaz

هیچیش چنگی به دل نمیزنه :wacko:

amir Narimnpour

اصن یکی از چرت ترین گجت هایی بود ک تولید شده در تاریخ بشر

farbod_SONY

خیلی مسخرس خدایی

just samsung

مسخره شرکتیه که زیر‌اوپو داره دست و‌پا میزنه :whistle: شما لیاقتت همون کاشی تکراری بخاری سونیه واسه شما ساخته نشده شما یه فن سوتی هستی و کلا ده سال از دنیا عقبی :whistle:

Rock

Just samsung

بـــرای تنـــوع هـــم کـــه شـــده . . .
یــه بــار ” آدم ” بـــاش . . .

SaEeD

just samsung داداش شما چرا کلا به همه حمله میکنی؟خب نظرشو گفته چرا میزنیش؟؟منم از بعضی فن های سونی خوشم نمیاد که دیگه بهشون و نوشته هاشون اهمیتی نمیدم چون یه مشت بچه هستن ولی قرار نیس که همشونو بکوبی :rose:

SAMSUNG _ The Best Brand

دقیقا درست میگی سعید جان.

اصولا به کامنت های بچه گونه نباید اهمیت داد . البته باز این دوست سونی دوستمون نظرشو گفته اما میتونست به جای “””مسخره”” یک واژه دیگه به کار ببره تا واکنش دوست سامسونگیمون رو به این شکل در پی نداشته باشه.

SaEeD

آقایون مدیر چرا نظر منو پاک کردید؟؟؟؟؟؟؟؟من چی گفتم خداییش؟؟؟من اومدم دوستمون رو به آرامش دعوت کردم اونوقت شما نظر منو پاک کردین واقعا که :unsure: :unsure:

SaEeD

آقا صدرا شرمندتون شدم کامنتا رو نشون نمیداد رفرش کردم آورد بازم ببخشید :rose: :rose: درخواست حذف هم دادم

farbod_SONY

اقایون سامسونگی که ناراحت شدید من گفتم مسخرس این کلمه من برای کل کمپانی سامسونگ نبود برای این محصولش بود خدایی چ کاربردی داره اخه؟

massoud

نه به اون ابعاد و اندازش، نه به این پردازنده . رم و باتری…مسخره تر از همه رزولوشن نمایشگرش!! واقعا فلسفه تولید این چیه آخه؟ من یکی که اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام :negative: :negative: :negative:

HG

با تمام احترامی که به سامسونگ قائلم,این محصول خیلی مزخرف هست و اصلا رقیبی برای ایپد پرو نخواهد بود.کل بی معنیه.

just samsung

دقیقا چه شباهتی به ایپد پرو داره که باید با اون مقایسه بشه ؟؟ وقت خوابت گذشته

bvb

آخه این چیه خیلی مسخرس یه تبلتی مثل ۲۵۲۰ نمیاد اونموقع اینا میان

far_zad

قرار دادن رزولوشن بالاتر در این ابعاد باعث افزایش قیمت شدید میشه.
برا مثال شما یه مانیتور ۲۴ اینچ FHD بخری و قیمتش ۷۰۰ تومن باشه برا qhd کم کم باید ۱۲۰۰ ۱۳۰۰ پرداخت کنید.
بنابراین استفاده از این رزولوشن در جهت کاهش قیمت بوده. ضمنا این تبلت(اگه اسمشون بشه تبلت گذاشت) برا فاصله بیش از نیم متر از چشم مناسب هست که در این فاصله میتونه رزولوشن قابل قبولی باشه.

اما tft بودن براش مناسب نیست. چون برای این تبلت زاویه دید اهمیت داره. حداقل باید از PLS های خودش استفاده میکرد.
ایراد دیگه کم بودن ظرفیت باتریش هست. به نظرم میتونست با این ابعاد و ضخامت یه باتری بزرگتر قرار بده.

این تبلت بیشتر برا سرگرمی و کارهای اداری مناسب هست که به نظرم قدرت دستگاه برا چنین کاربردی میتونه کافی باشه.
به فرض شخصی میخواد تو آشپزخونه در حین آشپزی برنامه مورد علاقشو ببینه.
یا مثلا تو جلسات کوچک اداری میتونه برا presentation استفاده بشه.

چیزی نیست که خیلیا بهش نیاز پیدا کنن اما نوید یه محصولی رو میده که درآینده کلاس مشخصی از گجتها رو تعریف میکنه.
چنانکه سری نوت اوایل از سوی خیلیها مسخره میشد.

Mohammad Reza

نوت زمان خودش قوی ترین صفحه نمایش و بهترین چیپست و دوربین و… داشت در کنار یه قلم کارآمد(که در مقایسه با قلم های دیگه ی رو گوشی های با لمس مقاومتی خودی نشون میداد ) در حالی که با توجه به اندازه اش وزن معقولی داشت. فقط یه گوشی ضعیف نبود که صفحش بزرگ بشه(مثل این ). این دوتا هیچ شباهتی ندارن.

Rhasta

باهات موافقم ب جز باتری،
باتری بزرگتر وزن گوشیو ب شدت بالا میبره ک این یکم ازار دهنده میشه (البته من اینطور فکر میکنم) باتریشم با توجه ب صفحه نمایش و پردازندش خوبه

بازم باید منتظر تست هایی که ازش میگیرن بود

ممنون

SAMSUNG _ The Best Brand

“”اما tft بودن براش مناسب نیست.””

چندان با این بخش از حرفت موافق نیستم چرا که TFTهای سامسونگ از هر نظر کیفیت خوبی دارن (تو بعضی از پایین رده های سامسونگ استفاده شده که به نسبت رقبای هم قیمتشون کیفیت خیلی بهتری دارن) در کنار این مسئله قیمت هم هست که در نهایت میتونه استفاده از این پنل رو توجیه منطقی کنه.

البته باز هم باید منتظر تست های کارشناسان باشیم.

far_zad

باتری بزرگتر برا تبلتی با این قواره که به قول معروف already وزنش بالاس میتنوس به کار بره. تهش ۲۰۰ گرم بیشتر میکرد.

در مورد tft هم من گفتم فقط برا زاویه دید بالاتر خوبه نه اینکه بگیم tft کیفیت نداره. چون این تبلت به احتمال زیاد از زوایای زیاد بهش نگاه بشه برا همین هیچ پنل tft نمیتونه تو زوایای زیاد کیفیت خودشو حفظ کنه.

اما به هر حال با توجه به قیمت گذاری سامسونگ میشه دلیل استفاده از tft رو هم درک کرد.

در کل گجت نویی هست و میتونه در آینده تکامل پیدا کنه.
سامسونگ میتونست آخرین تکنولوژیها رو درش استفاده کنه و با برچسب قیمت بالاتر ارائه کنه. اما این کار رو نکرده تا پتانسیل بازار رو بسنجه و اگه بازخورد خوبی داشت میتونه در آینده بهتر بشه.

SAMSUNG _ The Best Brand

فرزاد جان شما فرمودی برای این اندازه جا داشت که از باتری بزرگتر استفاده کنه .

فکر نمیکنم با افزودن برای مثال ۳ ۴ هزار میلی آمپر ساعت به حجم باتری ۲۰۰ گرم بر وزن تبلت افزوده بشه ، میشه گفت بیش از یک کیلو گرم افزوده میشه که این خودش بر کاربریه تبلت و خاصیته قابل حمل بودنش بسیار تاثیر منفی داره!

فکر هم نمیکنم که ۵۷۰۰ میلی آمپر ۶۰۰۰ میلی آمپر شدن چندان عمر باتری بیشتر رو در پی داشته باشه و این بیشتر مستلزم بهینگی بیشتر نرم افزار با سخت افزار هست.

در کل به نظرم عمر باتری با توجه به آنچه که توضیح دادم خوبه اما در آینده اگر همونطور هم که گفتی بازخوردها خوب باشه از نسل اول میتونه با اندیشه های مهندسی بهتر بدون تاثیر منفی بر خاصیت قابل حمل بودن از باتری بزرگتر استفاده و در نهایت با بهینگی بی نظیر سامسونگ عمر باتری خیلی بهتر رو در پی داشته باشه در کنار سخت افزار قوی تر و بهتر در تمامی ابعاد.
با این وجود باز هم باید منتظر تست های کارشناسان باشیم تا ببینم عمر باتری نسل اول چطوره . شاید خیلی هم بد نباشه. ۸ ساعت پخش ویدیو طبق اعلام رسمی که به نظرم نسبتا خوبه.

در مورد پنل TFT هم دقیقا منظور من زاویه دید بود. این که گفتم از همه ی لحاظ خوبه میخواستم تاکیدی بر کیفیت کلیِ مطلوبش کنم ولی قبول دارم که باید دقیق اشاره میکردم برداشتم از حرفتون رو و از این لحاظ اگر منظورم رو بد رسوندم عذر خواهی میکنم.

پنل های TFT هم زاویه دید خوبی دارن اما کاربریه این تبلت طوریه که باید از پنلی با زاویه دید خیلی خوب استفاده میشد و گفته ی شما هم کاملا منطقی هست اما قیمت مسئله ای بوده که سامسونگ رو ناچار به استفاده از این پنل کرده.

shahab

دکمه های لمسی کلیدی جدید شبیه اکسپریا ها تو اندروید ۴٫۴ شده. ^___^
البته مال سامسونگم همینه الانم، روبدنست دقیقا و الان لمسی شده فک میکنیم شبیه اکسپریا قبلیه، اما کپی که نیست، اصلا باشه D: همین کم مونده دکمه های سخت افزاری هم بشه کپی D:

Amirali.a

حالا داغونم که باشه هو ببینید با تبلیغات چقدر میفروشه. :yahoo:

Dr.Zed

😐

Sajjad

جالب ب نظر نمیاد

Mohammad Reza

خیلی دوست دارم بدونم چا قشری از جامعه به این مزخرف نیاز دارن که ۶۰۰ دلار بابتش پول بدن.هر جور فکر می کنم برای هر نیازی یه نقصی داره،نمی تونیم بگیم مثلا از ضعف صفحه نمایش به خاطر باتری یا سبکی(!) یا چیز دیگه ای میشه گذشت. لامصب ۲٫۵ کیلوئه!عملا با هیچ دردی نمیخوره.سامسونگ عقل داشته باشه عرضه ی جهانی نمیکنه که آبروش حفظ بشه.

just samsung

جناب دانشمند اگه عقل ناقص شما به سیاست سامسونگ قد میداد که الان اینجا پلاس نبودی شب و روز خزعبلات بدی بیرون . این تبلت واسه حمل به اینور‌انور نیست این واسه مصارف خاص هست و برای جایی که همیشه ثابت باشه ‌ همین الان تلویزیون چهل اینچ من دارم فول اچ دی خیلی هم کیفیتش عالیه این که ۱۸ اینچه درثانی بجای کارشناسی کمی مغزتو از اکبندی در بیار ببین صفحه Qhd با قیمت به این ارزونی !! لابد توقع داشتی واست سوپر امولد هم بذاره ‌شما که نه پولشو داری بخریش نه فن سامسونگ پی بهتره اینقدر چرت و پرت بخورد بقیه ندین برید با رقبای چینی تون رقابت کنید :whistle:

Mrx07

just samsung
والا این دوستمون فن سامسونگ هست نمیدونم چرا اینجوری نظر میدی :scratch:
شما هم هر کی یه چیزی میگه رو چرا به سونی ربط میدی برادر من؟ :scratch:

freedom fighter

جناب just samsung متاسفم به خاطر این سطح از ادب و شعور ارتباط جمعی که با وجود افرادی مثل شما در بحرانی ترین وضعیت ممکن قرار گرفته,

HiKa

😐

SAMSUNG _ The Best Brand

به عنوان یک تلویزیون قابل حمل برای مصارف اداری و تماشای محتوا گزینه ی بسیار مناسب با قیمتی عالی هست و میتونه همونطور که یکی از دوستان گفتن شروعی برای معرفی کلاسی جدید از گجت ها در آینده باشه.

Navid

یه دست گرمیه و تست که ببینه بازار کشش همچین تبلتی رو داره یا نه اگر استقبال بشه سری بعد با مشخصات بهتری تولید خواهد شد

meraj

ترجیح میدم به جاى اینکه ۶۰۰ دلار بدم واسه این با این تکنولوژى هایی که داره یکم بیشتر پول بدم سرفیس پرو بخرم خیلى هم از این سرتره یعنى نمیدونم سامسونگ چرا این قدر مسخره بازى درمیاره خوب یکن قوى تر میساختش دیگه میشد حداقل اینو با رم ۴ و صفحه نمایش qhd و باترى ۶۵۰۰ میشاخت و میشد کلى کار دیگه هم روش انجام داد در کل فقط حیفه پوله فقط سرفیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....