حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر آنچه که باید در مورد دوربین نکسوس‌ های جدید گوگل بدانید

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

نکسوس‌های جدید گوگل به دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی با ویژگی‌های خاص مجهز شده‌اند، در پس این دوربین‌ها همه چیز از لنز به کار رفته، اندازه پیکسل‌ها و حتی نوع فوکوس نیز تغییر کرده‌است؛ در نکسوس ۶P ساخت هوآوی از فوکوس لیزری همانند اسمارت‌فون‌های ساخت ال جی الهام گرفته شده و اندازه پیکسل‌ها به ۱٫۵۵ میکرون افزایش یافته.

در ادامه با ترنجی برای آشنایی با دوربین نکسوس های جدید همراه باشید.

سونی لنز نکسوس‌های جدید را تامین می‌کند، سنسور موجود هم ۱۲٫۳ میلیون پیکسول را در اندازه ۱٫۵۵ میکرون در خود جای داده‌است؛ اندازه بزرگتر هر پیکسل در کنار افزایش تعداد کلی پیکسل‌ها در نهایت به جذب بیشتر نور و کاهش قابل توجه نویز در تصاویر گرفته شده ختم می‌شود.

New-12.3-MP-Nexus-camera-with-large-pixelsگوگل ادعا کرده که این سنسور با چنین مشخصاتی برای اسمارت‌فون‌ها بیش از حد عالی است و کیفیت و ویژگی‌های بخصوصش آن را برای دوربین‌های نیمه حرفه‌ای و کامپکت مناسب می‌سازد البته بعید نیست که گوگل این سخن را برای بازاریابی بهتر بیان کرده باشد!

New-12.3-MP-Nexus-camera-with-large-pixelsبه واسطه حسگر جدید امکان فیلمبرداری در رزولوشن ۴K نیز فراهم شده‌است علاوه بر این می‌توان در نکسوس ۵X و نکسوس ۶P به ترتیب به فیلمبرداری اسلوموشن ۱۲۰FPS و ۲۴۰FPS پرداخت؛ HDR+، آلبوم جدید و برنامه عکسبرداری shenannigans هم در پرچمداران نکسوسی قرار گرفته‌اند.

New-12.3-MP-Nexus-camera-with-large-pixelsمقایسه دوربین این اسمارت‌فون‌ها با دیگر پرچمداران بازار قطعاً دیدنی خواهد بود، نظر شما چیست؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Nexus-5X-and-6P-have-a-unique-12.3-MP-camera-and-1.55-micron-pixels-heres-whats-new_id74208″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hobab

چرا تو خود این عکسام دوربین آیفون بهتره؟؟جلل خالق
:unsure:

emprazol

راست میگه چرا اپل بهتره ؟ یه تبلیغی میکرد یه چیزی

ali pourtaghi

دوربین ایفون بهتره که تو این عکسا:unsure: :unsure:

حسین

به این میگن ضد تبلیغ .خخخخ. :negative:
ولی!!!! نمونه عکسای گرفته شده با نکسز ال جی اومده خیلی عالی بوده !!! حالا یا اون عکسا خالی بندی بوده یا این عکسا !!!

Samsung--Electronics

من که میگم تو ردیف اولی عکس دوربین آیفون بهتره :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:
البته شاید منظور این بوده که نورش غیر طبیعی هست و زیادی روشنه و از ابر های توی آسمون هم خبری نیست. ولی کلا فک کنم خیلی ها :wacko: :wacko: :wacko: شدن :rose: :rose: :rose: :rose: :heart: :rose: :rose:

riofarina

حالا بین این همه گزینه بیا گوشی بخر، نکسوس ها واقعا وسوسه کننده هستن :wacko:

Ari khan

“سونی لنز نکسوس‌های جدید را تامین می‌کند”
منظورتون سنسور بوده یا همون لنز درسته؟!؟!؟ :scratch:

Ali SONY

بنظرم منظور کل ماژول دوربینه
هم سنسور هم لنز

Ali SONY

SONY B-)
MAKE.BELIEVE
برترین دوربین ساز جهان
یکی از برترین و بهترین کمپانی های دنیا :yes:

Moazez

خوشم میاد دنیای تصویر همه جوره مدیون سونیه

Moazez

درسته نکسوس های جدید مخصوصا ۶p عالی هستن ولی تنها مزیتشون نسبت به گوشیهای دیگه گرفتن آپدیت های سریعتر هست وگرنه همین ۶p با اقتدار زیر z5premium قرار میگیره. حتی پردازنده هاشون با اینکه یکیه ولی در نکسوس کاهش فرکانس داشتیم اما در سونی با آخرین حد قدرتش داره استفاده میشه که نتایجش هم بنچمارک نمونه آزمایشی z5premium راحت ۶۳۰۰۰ زد. ما با سونی از لحاظ آپدیتم یک نکسوس داریم. مشخصات بسیار قوی و آپدیت بسیار قوی و کلاس سونی. انصافا ما کامل ترین نیستیم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com