حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس ایستاده پیکسل 3 ایکس ال لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، گوگل

به نظر می رسد که گوگل نمی خواهد باور کند خانواده پیکسل ۳ حاشیه نمایشگر زیادی دارند. این است تیزر های اخیر این شرکت برداشت می‌شود. ابتدا آنها سعی داشتند که رنگ بندی گوگل پیکسل ۳ را با تیزر های متحرکی معرفی کنند و در آن تیزر ها تنها یک قاب کم حاشیه دیده می شد.  همچنین حالا که شارژر وایرلس ایستاده پیکسل 3 ایکس ال لو رفته است، همچنان شمایل یک دستگاه کم حاشیه و بسیار زیبا و آرمانی را شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب و این تصاویر می بینید، به نظر می رسد گوگل برای پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در نظر دارد تا یک داک ایستاده شارژر احتمالا بی سیم در نظر بگیرد. شبیه به این داک اما مدل سیمی (یا به عبارت بهتر، پورتی) در لوازم جانبی اپل برای آیفون ها وجود دارد. منبع مطلب اعتقاد دارد که این شارژر وایرلس ایستاده پیکسل ۳ ایکس ال است.

گوگل یکی از آخرین شرکت هایی است که در نهایت شارژ بی سیم را به موبایل های خود اضافه خواهد کرد (البته نکسوس ۵ ایکس را از یاد نبریم) و تا آنجا که ما به خاطر داریم، نوکیا از پیشروهای است فناوری بود و بعد از آن سامسونگ با گلکسی اس ۶ به این موضوع ورود کرد. کره ای ها نسل به نسل شارژر بی سیم خود را ارتقا داده اند و حالا به نظر می رسد هوآوی نیز که یکی از شرکت های آخر در ارایه این فناوری است، به روزترین آن را در چنته دارد و اطلاعات بیشتر درباره آن را در مطلب بعدی خواهیم خواند.

اگر گوگل برای پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال که به نظر می رسد بیش از نیمی از بدنه آن آلومینیومی است، شارژ بی سیم ارایه کند، اولین شرکتی است که موبایلی با بدنه ترکیبی و با پشتیبانی از شارژ بی سیم دارد. می دانیم که شارژ بی سیم روی موبایل های کاملا آلومینیومی قابل اجرا نیست و احتمالا پیکسل ۳ نیز در بخش بالایی شیشه تمهیدات مربوط به آن را اندیشیده باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقای عطا یی این لینکا جالبه
https://youtu.be/4uvm85aaDCE
https://youtu.be/c06HoSJdDjo

saman1670

البته شایعه شده که این شارژر با گوگل اسیستنت مچه و اگر بذاریش روی این شارژر،گوشی تون یه اسمارت دیسپلی می شه

BeFair

واقعا چرا حاشیه ها با واقعیت متفاوتن!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)