حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید کلش رویال با الکترو آرنا روی کاپ 3400، 2 کارت و 3 صندوق جدید ارایه می شود

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، معرفی بازی

کلش رویال یکی از بهترین بازی های استراتژی آنلاین همزمان است که حدود یک نیم سال پیش توسط سوپرسل عرضه شد. سوپرسل این بار با آپدیت های پیاپی برای این بازی پرطرفدار همه را هیجان زده و مشتاق به بازی کرده است. یکی از بزرگترین آپدیت های کلش رویال امروز ارایه خواهد شد که در آن یک آرنا (Arena) جدید، ۲ کارت و 3 صندوق کاملا نو را ارایه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت جدید کلش رویال که الکترو آرنا را روی کاپ 3400 باز می کند و فردا ارایه خواهد شد، بیشتر صحبت کنیم.

الکترو آرنا (Electra Arena)

الکترو آرنا (Electra Arena)

الکترو آرنا (Electra Arena)

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنیم ارایه یک آرنا جدید است. اگر اهل بازی کلش رویال باشید و مدت زیادی آن را بازی کرده باشید می دانید خروج از آرنا 10 یا همان Hog Mountains کار ساده ای نیست. برای گذر آن باید 800 کاپ یا به اصطلاح صحیح تر تراپی داشته باشید و این مقدار با توجه به آرنا و رقبای موجود کار ساده ای نیست. این در حالی است که برای عبور از آرناهای پیشین تنها 400 تراپی کافی بود.

و همچنان اگر از طرفداران بازی کلش رویال باشید می دانید هر آرنا برای یک تیپ خاص از کارت هاست، مثلا استادیوم گوبلین ها، اسکلت ها، بربرها، جهنمی ها، اسپل، یخ زده ها و … ! هیچ آرنایی به صورت ویژه برای کارت های برقی یا الکتریکی وجود نداشت پس وقت آن است که الکترو آرنا (Electra Arena) داشته باشیم که روی کاپ 3400 باز شود! بله این آرنای جدید است.

کارت Zappies و Hunter

کارت Zappies و Hunter

کارت Zappies و Hunter

دو کارت جدید نیز در آپدیت جدید کلش رویال اضافه خواهد شد. ابتدا کارت هانتر (Hunter) که یک کارت حماسی یا همان Epic است و سپس زپی (Zappies) که یک کارت نادر یا Rare است. زپی قرار است یک کارت الکتریکی باشد و هانتر نیز شاید شبیه به ماسکتیرز اما کمی بازه تیراندازی کمتر و تخریب بیشتر که شاید به دلیل 2 لول بودن تفنگش تعداد بیشتر از نیروها را بزند.

چست های جدید: لایتنینگ چست، فورچون چست و کینگ چست

چست های جدید کلش رویال

چست های جدید کلش رویال

در این صندوق یا همان چست های جدید کلش رویال قرار است که اقبال بیشتری برای بدست آوردن کارت های جذاب حماسی (Epic) و افسانه ای (Legendary) وجود داشته باشد. این چست ها در کوئست ها یا همان ماموریت های روزانه یا فروشگاه موجود خواهد شد.

نظر شما درباره آپدیت جدید کلش رویال که فردا یعنی 21 آذرماه رسما عرضه خواهد شد چیست؟ این بازی را بازی می کنید؟ نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از همون اولش بازی جذابی نبود به نظرم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)