حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 8 قرمز شرابی رسما رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

حتما شما هم شنیده اید که برخی نمایشگرها تا 16 میلیون رنگ تولید می کنند … آ … مگر ما چند رنگ داریم؟ شاید برای من به شخصه همان 12 رنگ هم برای توصیف رنگ ها کفایت کند اما حقیقت این است که این دنیا رنگ های بسیار بیشتر دارد که بسته به محبوب بودن آن ها، یا نام به خصوص دارند یا به چیزی تشبیه می شوند. در دنیای تلفن های همراه نیز انتخاب رنگ برای موبایل ها تخصصی تر شده و برای ایجاد تمایز بیشتر بین دستگاه ها، نمونه های خاصی از همان 12 رنگ اصلی موجود در ذهن من (!) انتخاب می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ قرمز تیره (به توصیف من!) یا قرمز شرابی گلکسی اس 8 را با هم ببینیم.

گلکسی اس 8 قرمز

گلکسی اس 8 قرمز

در این رنگ جدید همچنان پنل جلویی گلکسی اس 8 به رنگ مشکی در نظر گرفته شده است. موضوعی که این روزها در آیفون 10 نیز دیده می شود که در جهت پوشاندن حسگرهای متعدد لبه بالایی نمایشگر اتخاذ شده است. رنگ قرمز شراب بورگاندی یا به صورت خلاصه تر همان رنگ قرمز گلکسی اس 8 رنگی تیره از قرمز است که با توجه به شیشه ای بودن این دستگاه می تواند جذاب باشد، البته اگر شما اهل رنگ های خاص باشید.

گلکسی اس 8 قرمز

گلکسی اس 8 قرمز

گلکسی اس 8 قرمز شرابی به عنوان هفتمین رنگ از پرچمدار نیمه اول سال 2017 این شرکت کره ای ارایه شده است. در ارایه اولیه فقط برای کره جنوبی و سپس به مرور در بازارهای دیگر نیز موجود خواهد شد. شما برای موبایل چه رنگی را می پسندید؟ براق یا مات؟ این رنگ جدید گلکسی اس 8 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

نوت 8 این رنگی تا به ماه دیگه وارد ایران شه نمیشه لطفا؟
نه دیگه نمیشه
البته با افتصاحی که سامسونگ تو رنگهای نوت 8 داسته احتمالا برا اون “قرمز گوجه محلی” بزنه

mTAAHAAm

واقعا رنگ زیباییه

Peiman

احساس میکنم رنگ قرمز هیچ گوشی زیبا نیست

Mortazavi

نکته مثبتش اینه که پنل جلویی گوشی مشکی هست

Big S

خیلی خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)