حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی اس 8 اکتیو مشخص شد، عالی

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

سری اکتیو خانواده گلکسی اس (Galaxy S) پوست کلفت ترین دستگاه های ساخته شده توسط سامسونگ هستند که در عین حال یک پرچمدار نیز محسوب می شوند! علاوه بر مقاومت بالا و پرچمدار بودن، این دستگاه عمر باتری بسیار خوبی نیز دارند. گلکسی اس 8 اکیتو (Galaxy S8 Active) با چهار هزار میلی آمپر باتری آمده تا یکی از بهترین بازی عملکردهای ممکن را در این بخش داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری گلکسی اس 8 اکتیو را با هم بررسی کنیم.

عمر باتری گلکسی اس 8 اکتیو

عمر باتری گلکسی اس 8 اکتیو

بله! همانطور که در تصویر بالا نتیجه تست باتری GSMArena را می بینید نتیجه عالی 111 ساعت برای عمر باتری گلکسی اس 8 اکتیو ثبت شده است. باتری چهار هزار میلی آمپری گلکسی اس 8 اکتیو 33٪ ظرفیت بیشتری نسبت به گلکسی اس 8 که باتری سه هزار میلی آمپری دارد، به شما ارایه می کند.

نتیجه این حجم عظیم باتری در کتار سخت افزار مشابه می شود بیش از 18 ساعت پخش ویدیو، نزدیک به 14 ساعت وبگردی و بیش از 34 ساعت مکالمه روی شبکه 3G داشته باشید! مقایسه کنیم با عمر باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 7 اکتیو در تصاویر زیر:

عمر باتری گلکسی اس 8+

عمر باتری گلکسی اس 8+

عمر باتری گلکسی اس 8

عمر باتری گلکسی اس 8

عمر باتری گلکسی اس 7 اکتیو

عمر باتری گلکسی اس 7 اکتیو

همانطور که می بینید چیپست 10 نانومتری در کنار بهینه سازی های نرم افزاری و باتری حجیم به گلکسی اس 8 اکتیو کمک کرده تا بهترین عملکرد باتری را بین پرچمدارهای سامسونگ داشته باشد. هر چند ما فکر می کنیم کمی باید وبگردی بهتری ارایه می کرد اما به هر حال این خروجی را شاهد هستیم.

معنی امتیاز 111 ساعت این است که اگر شما روزانه 1 ساعت مکالمه، 1 ساعت وبگردی و 1 ساعت تماشای ویدیو داشته باشید، گلکسی اس 8 اکتیو تا 111 ساعت یعنی حدودا 4 روز نیم دوام خواهد آورد. هر چند این امتیاز کمی در دنیای واقعی و استفاده خیلی بیشتر ما متفاوت خواهد بود اما به صورت کلی باید گفت عمر باتری خیلی خوبی را ارایه کرده است که در دستگاه های زیادی دیده نمی شود.

عمر باتری چقدر برای شما اهمیت دارد؟ عملکرد باتری گلکسی اس 8 اکتیو را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

اوووف اول بى شاخ و دم

Faraz

جدی از دست آدم بیفته نمیشکنه ؟ تو ایران هست ؟ من‌ گوشی زیاد از دستم میفته

Peiman

رکورد زد با این عمر باتری?

Sajad

زمانی که نتیجه میت 10 پرو با باتری 4000 میلی آمپر ساعت اومد من گفتم با این حجم باتری مشخصه بهینه سازی خوبی نداشته بعضی از دوستان جبهه گرفتن. حالا تفاوت رو باید دید! باتری 4000 میلی امپری باید همچین خروجی داشته باشه…

Rog_Pc_Gamer

خوب سامی جون تو که اینقدر بهینگیت برای باتری ها خوبه خوب میمردی از باتری ۴۰۰۰ نخواستیم باتری ۳۸۰۰ میلی امپری توی پرچمدارای معمولیت استفاده کنی؟

amir shar

زیبای مقاومِ وحشی

Ahmad9300

سلام به همه?
یه سوالی خیلی رو مخ منه! البته بی ربطه!
چرا سامسونگ با وجود اینکه دکمه ی‌ هوم رو از پنل جلو حذف کرده قابلیتی مثل ناک آن رو برای روشن و خاموش کردن صفحه ارائه نمیده؟
چطوری میتونم این سوال یا بهتره بگم پیشنهاد رو به خود سامی بدم؟؟

Note_kayhan

اصلا همچین چیزی لازم نداره چون توی اس8راحت قسمت هوم مجازی رو فشار بری خودش روشن میشه حتی صفحه کانل خاموش بدونAODروشن

Ahmad9300

دکمه ی هوم مجازی تا حدودی مشکل رو حل میکنه ولی باز هم به ناک آن lg نمیرسه چون توانایی قفل کردن صفحه رو نداره بر خلاف ناک آن،ضمن اینکه با ناک آن شما “هرجایی” از صفحه ی خاموش رو که ۲ بار تاچ کنید صفحه روشن میشه

Mortazavi

این گوشی واقعا وسوسه کنندست

سخت افزار روز،مقاوم،باتری بادوام و مهم تر از همه زیباتر از سایر ضد ضربه ها

به قول دوستمون زیبای مقاوم وحشی(عجب توصیف تاثیرگذاری)

Morimf

خب چرا تو نسخه اصلی از این باطری استفاده نکردن اخه؟اگه s8 معمولی این باطری رو داشت خیلی عالی میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)