حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عنوان Star Wars: The Last Jedi بلندترین فیلم از این مجموعه خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سینما، هنر

آیا منتظر انتشار جدیدترین فیلم سری Star Wars هستید؟ خبر خوب این است که Star Wars: The Last Jedi در ماه آینده در سینماها اکران خواهد شد. همچنین بهتر از آن این است که بدانید “استار وارز: آخرین جدای” بلندترین عنوان ساخته شده از این سری تا به امروز است. با ترنجی همراه باشید.

طبق خبرها این عنوان با طول 150 دقیقه‌ای خود بلندترین Star Wars ساخته شده تا به حال بوده و این در حالی است که رکورد قبلی این مجموعه در اختیار فیلم Star Wars: Revenge of the Sith با طول 140 دقیقه بود.

همچنین Star Wars: The Force Awakens که آخرین ساخته‌ی این سری تا قبل از The Last Jedi است طول زمانی معادل با 124 دقیقه داشت و این به معنای آن است که طرفدارن این سری می‌توانند با The Last Jedi نزدیک به 30 دقیقه بیشتر نسبت به عنوان قبلی، از این فیلم لذت ببرند. این خبر بسیاری خوبی برای طرفداران پرو‌پا‌قرص این مجموعه بوده که نزدیک به بیشتر از 2 سال برای به پایان رسیدن این سه‌گانه منتظر بودند.

خبر خوب بعدی این است که انتظار می رود طی سال آینده شاهد انتشار فیلم مستقل Han Solo باشیم. همچنین نباید فراموش کرد که کمپانی دیزنی اخیرا اعلام کرده که یک سریال تلویزیونی بر اساس داستان این مجموعه در دست ساخت است. دیزنی همچنین مدعی شد که سه‌گانه‌ی جدیدی از سری Star Wars زیر نظر Rian Johnson، کارگردان The Last Jedi، منتشر خواهد شد.

تمامی این موارد روشن می‌سازد که باید منتظر انتشار محتوای بسیار زیادی بر اساس داستان این مجموعه در سال آینده باشیم. فیلم Star Wars: The Last Jedi در 15 دسامبر (24 آذر) سال جاری در ایالات متحده بر روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

 

آیا شما از طرفداران این مجموعه هستید؟ نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Morimf

با اینکه خیلی اهل فیلم دیدن هستم و اکثر فیلمهای روز و معروف رو میبینم ولیهیچوقت از سری فیلمهای جنگ ستارگان خوشم نیومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)