حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه و قیمت 181 دلار لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی سری ردمی نوت خود را میان رده هایی دوست داشتنی با قیمتی بسیار مناسب در نظر دارد و 2 نسل پیشین آن یعنی ردمی نوت 3 و ردمی نوت 4 فروش بی نظیری داشته اند. ردمی نوت 4 به تنهایی پرفروش ترین موبایل هوشمند بازار بزرگ هند است و این یعنی یک موفقیت بزرگ! حالا شیائومی در اندیشه تولید نسل بعدی این دستگاه است که احتمالا فاصله زیادی با معرفی آن نداریم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات جدید لو رفته پیرامون شیائومی Redmi note 5 را با هم مرور کنیم.

برای مدتی اطلاعات سخت افزار شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) در وبسایت JD.com منتشر شد و پس از آن این وب سایت از دسترس خارج شد. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، قیمت برابر 8888 یوان چین ثبت شده اما این قیمت واقعی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) نیست. قیمت احتمالی برای این دستگاه برابر 1200 یوان معادل 181 دلار است. این قیمت برای چه مشخصاتی؟

مشخصات سخت افزاری شیائومی Redmi note 5 را با چیپست اسنپدراگون 660 آغاز می کنیم. نمایشگر احتمالا با ابعاد 18:9 ارایه شود که نوید یک نمایشگر کم حاشیه تر و کشیده تر را می دهد. رزلوشن این نمایشگر برابر 1080 در 2180 است. همچنین برای دوربین اصلی احتمالا شیائومی از سیستم دوربین دوگانه بهره ببرد که در میان رده ای لوکس با این قیمت می تواند بسیار جذاب باشد.

مشخصات بیشتری درباره شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) منتشر نشده است اما با همین شرایط می توان گفت یک دستگاه بسیار موفق دیگر از شیائومی معرفی خواهد شد، نظر شما چیست؟ با قیمت 181 دلار به نظر می رسد یک رقیب قدرتمند در این رده معرفی شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MORTEZA

با توجه به اینکه شیا تو نوت 4 از اسنپ ۶۲۵ استفاده کرد بعید میدونم تو سری جدید از 660 استفاده کنه ولی امیدوارم که استفاده کنه

ahmad

حدود قیمت 700هزار تومان برای این گوشی بد نیست

Peiman

شیاومی که مثل هواوی خرش از پل بگذره قیمت هارو افزایش میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)