حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی W2018 با دوربینی به f/1.5 عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی است شایعاتی درباره جدیدترین گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ منتشر می شود. شما هم حتما می دانید گلکسی دبلیو (Galaxy W) نام سری تاشوی سامسونگ است که دو نمایشگر دارند. این دستگاه ها عموما سخت افزار مشابه گلکسی S همان سال را دارند و نوآوری ویژه ای در آن ها دیده نمی شود. حالا اما شاید سامسونگ بخواهد یک غافلگیری جذاب برای گلکسی W2018 داشته باشد و همزمان سرنخ هایی درباره گلکسی اس 9 (Galaxy S9) به ما بدهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی W2018

گلکسی W2018

همانطور که در توییت بالا از اکانت @MMDDJ_ می بینید، این منبع تایید می کند که اولین گوشی هوشمند همراه با دوربین f/1.5 گلکسی W2018 سامسونگ خواهد بود. تا کنون می توان گفت دوربین های الجی وی 30 و هواوی Mate 10 با گشودگی f/1.6 عرضه شده اند که بهترین در کلاس خود هستند. اگر این توییت صحت داشته باشید، گلکسی W2018 اولین موبایل با f/1.5 خواهد بود.

گشودگی دیافراگم بازتر به شما کمک می کند که نور بیشتری جذب کنید و در عکاسی همه چیز نور است! وقتی نور مناسب داشته باشید می توانید مثلث طلایی عکاسی را به شکلی تنظیم کنید که بهترین خروجی ممکن را از دوربین بگیرید. همچنین این زیرساخت فنی بهتر به دستگاه کمک می کند تا علاوه بر عملکرد بهتر در عکاسی شرایط نوری ضعیف، بتواند فیلم برداری بهتری نیز در این زمینه داشته باشد. البته این می توان به تولیدکننده ها اجازه بدهید با کمتر کردن اندازه پیکسل ها، رزلوشن بالاتری روی حسگر تصویر مشابه قرار بدهند و خروجی با کیفیت مشابه اما رزلوشن بالاتر بگیرند!

هنوز چیزی درباره دوربین تکی گلکسی W2018 مشخص نیست و حتی مشخص نیست که آیا گلکسی اس 9 (Galaxy S9) در ترکیب دوربین دوگانه خود از چنین لنزی با f/1.5 استفاده خواهد کرد یا خیر! نظر شما چیست؟ این یک شایعه بیش نیست یا می تواند به واقعیت بپیوندد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

بنظر نمياد اس٩ از لنز ١/٥ استفاده كنه شايد ١/٦ يا همين ١/٧

ahmad

??????

Sajad

البته فکر میکنم علاوه بر تاثیر روی میزان جذب نور، روی عمق میدان هم تاثیر میذاره. ولی چیزی که مشخصه سامسونگ باید تو S9 دوباره یه جهش توی دوربین گوشی هاش ایجاد کنه. کم کم داره از صدر جدول DxO فاصله میگیره.

ahmad

با توجه به f 1.5 سامی باید رو نوردهی گوشی در محیطهای پر نور دقت کنه

Peiman

باید دید نتیجش چی میشه . فکر میکنم اینو ازمایشی میزاره رو این که در مورد s9 به جمع بندی برسه

Peiman

بعید میدونم کسی علاقه ای به گوشی های تاشو داشته باشه دیگه . مگر عده ای بسیار محدود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)